05 Aralık 2021 Pazar

Yusuf Aktaş hayatını kaybetti

Yusuf Aktaş hayatını kaybetti

Cumhuriyet Savcısı oldu

Cumhuriyet Savcısı oldu

Hemşire koronavirüse yenildi

Hemşire koronavirüse yenildi

SDÜ MR sorununa Süreyya Sadi Bilgiç son noktayı koydu

SDÜ MR sorununa Süreyya Sadi Bilgiç son noktayı koydu

Isparta 32 Spor evinde galip geldi

Isparta 32 Spor evinde galip geldi

Spor

Isparta 32 Spor bu hafta kendi saha ve seyircisi önünde karşı karşıya geldiği Karacabey Belediyespor'u 3-0 yendi. Puanını 18'e yükselten yeşil-pembeliler 4 hafta aradan sonra altın değerinde 3 puana sahip oldu.

2. Lig Beyaz Grup'ta mücadele eden Isparta 32 Spor, 13. hafta maçında evinde Karacabey Belediyespor'u ağırladı. 41. Dakikada Furkan Özdemir, 43. Dakikada Said Can Açıkalın ve 90+1'de Embiya Ayyıldız'ın golüyle karşılaşmadan 3-0 galip ayrıldı.

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

Bi tavsiye

15 Kasım 2021 Pazartesi 01:13

Hoca değişti aynı tas aynı hamam girenler aynı futbolcular çıkanlar aynı diğer çocuklar ne zaman şans bulacak sonra her kez transfer istiyor diyet çocukları dene ve gör hoca.

Maçta sipsiyi ağlatan dayı

14 Kasım 2021 Pazar 22:05

Karacabey kötüymüş iki hafta once konyaya 4 attılar bugun ıspartamiz akıllı oynadı kontralari iyi degerlendirdi eze eze kazandı dıngıldamayın

Maçta sipsiyi ağlatan dayı

14 Kasım 2021 Pazar 22:04

Karacabey kötüymüş iki hafta once konyaya 4 attılar bugun ıspartamiz akıllı oynadı kontralari iyi degerlendirdi eze eze kazandı dıngıldamayın

Hulusi

14 Kasım 2021 Pazar 21:54

Ulan takım puan kaybediyo laf ediyosunuz kazaniyo laf ediyosunuz ne istiyosunuz her önüne geleni 10-0 yenecek diye bişey yok mal bu işte idare edin

Isparta sporlu

14 Kasım 2021 Pazar 21:07

Isparta sporu galibiyetinden dolayı tebrik ederim. Otuz beş dakika kötü futbol vardı. Gelen ilk gol biraz takıma güven verdi. Bu takım taktik, kondisyon, iyi top kullanır ise galibiyet gelir. vasat futbol devam eder ise. Küme düşecek takım ile yedi puan var. inşallah sonu hayırlı olsun.

Ergün

14 Kasım 2021 Pazar 19:19

Mustafa durasele helal olsun sahada basmadik yer birakmadı

Haluk

14 Kasım 2021 Pazar 18:24

Sanliurfa bizi cigcig yer sartolsun

Cokzor

14 Kasım 2021 Pazar 18:07

İsimiz cok zor devre arasi tiransfer sart

Hasan

14 Kasım 2021 Pazar 17:22

Takim tebrikler lig sonuncusunu yendiniz murat hocanin dehasi olmasi gerek

Mesut

14 Kasım 2021 Pazar 16:34

Beyler karacabey cidden cok kotu eskisehirin dortte biri kadar bile degil skora aldanmayin cidden sikinti var adamlar bu kotu halleriyle kackere kalemize geldiler baska rakipler affetmez fark yeriz buda burada kalsin

Hasan

14 Kasım 2021 Pazar 15:56

takım çok iyi oynamadı aslında rakip çok kötü oynadı takıma enaz 4 transfer yapılmalı kanatlar forvet orta sahaya transfer yapılmalı bu kadro ile ligi çıkaramayız,,,ayrıca burak neden oynamıyor bilen varmı,,

Harun

14 Kasım 2021 Pazar 15:21

E bu takımı da yenmeseydiniz yazık olurdu.aferim

Titin

14 Kasım 2021 Pazar 15:12

Maç girişi beleş olunca farklı kazanılacaksa diğer maçlarda beleş olsun mümkünse. Saygılar.

DİĞER HABERLER

ÖNE ÇIKANLAR