20 Eylül 2019 Cuma

  • 5,743 TL
  • 6,328 TL
  • 276,53 TL
  • 100.237
ISPARTA
MİNİBÜS İLE PAT PAT ÇARPIŞTI 1 ÖLÜ

MİNİBÜS İLE PAT PAT ÇARPIŞTI 1 ÖLÜ

OTOMOBİL YAYAYA ÇARPTI

OTOMOBİL YAYAYA ÇARPTI

ALTIN DOLU KUTUNUN SAHİBİNİ ARIYOR

ALTIN DOLU KUTUNUN SAHİBİNİ ARIYOR

ISPARTA'DA İSYAN ETTİREN GÖRÜNTÜ

ISPARTA'DA İSYAN ETTİREN GÖRÜNTÜ

DENİZ ÇOCUK AKADEMİSİ KREŞİ ÇÜNÜR'DE

DENİZ ÇOCUK AKADEMİSİ KREŞİ ÇÜNÜR'DE

Isparta

Deniz Çocuk Akademisi Kreşi 3. Şubesini Çünür'e açtı.

Deniz Çocuk Akademisi Kreşi, 15 yıllık tecrübesiyle 2019-2020 eğitim öğretim yılına "Merhaba" dedi. 2 şubenin ardından bu yıl ilk ve tek olarak Çünür Mahallesi'nde de şube açtı. Hizmet vermeye başlayan Kreşe kayıtlar devam ediyor.

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

Kemalin annesiyim

14 Eylül 2019 Cumartesi 10:58

Çok memnunum Allah kolaylıklar versin. Hayırlı olsun.

Velii

13 Eylül 2019 Cuma 01:40

Evet çok profesyoneller çocuğum gözlerinin önünde okuldan çıkıyor haberleri yok !

Asyanın velisi

12 Eylül 2019 Perşembe 23:21

Yıllardır deniz çocuk kreşi ailesini tanırım bilirim böyle çok saçma yorumları kınıyorum biz çok memnunuz insanları kötü etkilemeyiniz allah yolunuzu açık etsin

Mehmetin babası

12 Eylül 2019 Perşembe 23:21

Memnun kalmadıysan gönderme kardeşim. Hayret bu insanların eli boş herhalde.

veli

12 Eylül 2019 Perşembe 23:19

Çocuklarim yıllardır bu kreste 2 çocuğumda burada büyüdü siz olmasaniz bu ispartada kime güvenip çocuk emanet edilir iyi ki varsiniz deniz çocuk akademisi ailesi . Eğitim anlaminda aradığınız ne varsa güvenle emanet edebilirsiniz

12 Eylül 2019 Perşembe 21:08

Memnun olmayanı zorla almıyorlar istemiyorsanız göndermezsiniz. Biz çok memnunuz lütfen karalama yapmayın

Tüccar bunlar

12 Eylül 2019 Perşembe 17:36

Evet son derece profesyonel bir kurum!!! 6 yaşında çocuğun alacaklarını söyledikleri yerde bekleyebileceğine inanıyorlar. Başka bir veli şans eseri çocuğumu yanlarına getirmese idi çocuğum okul çıkışı kim bilir nereye gidecekti. Pişkinlik ve saygısızlıkları da cabası. Çocuğum Allah'a emanet diyorsanız bu arkadaşlara güvenip, emanet edebilirsiniz.

SAÇMA

12 Eylül 2019 Perşembe 09:53

15 yıllık tecrübemi herkes bu kadının hazıra konduğunu biliyor 15 yıl önce acaba kendisi ne yapıyormuş...

HÜSEYİN