Sav Gazi Gürelli İlkokulu 3/A sınıfı öğretmen ve öğrenciler ile aileleri, Isparta Belediyesi Gölcük Milli Tabiat Parkı’na gezi düzenleyerek güzel vakit geçirdi. Piknik yapan öğrenciler, göl etrafındaki atıkları da topladı. Öğrenci ve aileleri, “Sav Gazi Gürelli İlkokulu 3/A sınıfı olarak düzenlemiş olduğumuz gezide pikniğimizi yaptık. Bizlere bu fırsatı sağlayan Isparta Belediyesine sınıfımız ve ailelerimiz adına teşekkür ediyoruz. Piknik sonrasında bulunduğumuz ortamda ve göl etrafında yürüyüş yaparken önümüze çıkan etrafa atılmış çöpleri minik yüreklerimiz toplamayı ihmal etmediler. Böylece çevre bilincimizi oluştururken bizim gibi bu güzel doğal ortamı kullanacak ailelere, öğrencilere ve gruplara da örnek olabileceklerini düşünüyoruz. Teşekkürler Isparta Belediyesi” dediler.












