Isparta merkeze bağlı Ali Köy’de bulunan ormanlık alanda duyarlı bir vatandaş gördüğü manzara karşısında dona kaldı. Çevreye atılan cam ve pet şişeleri toplayan birilerinin bunları yerden alıp ağaç dallarına astığını görünce önce gözlerine inanamadı ardından bu anlamsız davranışı yok etmek için tüm şişeleri tek tek topladı.
Olay, geçtiğimiz hafta sonu Aliköy korusunda yaşandı. Ormanda doğa yürüyüşüne çıkan ve isminin açıklanmasını istemeyen F.B “Ormanda yürürken ardıç ağaçlarının üzerlerinde güneş ışığını yansıtan bazı materyaller fark ettim. Yanına yaklaştığımda bunların cam ve plastik şişeler olduğunu her birinin yerden alınıp ağaç dallarına tek tek takıldığını gördüm. Güya aklı evvel biri doğadaki çöpleri toplamış. Lakin yağlı olduğu için çok çabuk tutuşabilen ve çıra gibi yanan bu ağaçlarda olması çok düşündürücü. Kavurucu yaz sıcakları geldiğinde mercek görevi gören bu şişeler tutunduğu dalı ardından da tüm ağacı dolayısı ile tüm bu güzelim ağaçları yakabilir. Arkadaşlarımla görebildiğimiz tüm şişeleri bu dallardan tek tek topladık. Bu yaptıkları doğayı korumak değil tehlikenin kucağına atmaktır. Severken öldürmek diye sanırım buna derler” sözleri ile yapılan eylemin yanlışlığına vurgu yaptı.
















