Bölge için büyük önem taşıyan çalışmaları sahada yakından takip eden Eğirdir Belediye Başkanı Mustafa Özer, ekiplerle birlikte güzergâhta incelemelerde bulunarak çalışmaların son durumu hakkında bilgi aldı. Sürecin başından bu yana doğalgaz yatırımının hayata geçirilmesi için yoğun girişimlerde bulunan Başkan Özer, gelinen noktadan duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
Eğirdir’in gelişimi ve vatandaşların yaşam kalitesinin artırılması adına doğalgazın büyük bir kazanım olduğunu vurgulayan Başkan Özer, ilçenin geleceğini şekillendirecek yatırımların birer birer hayata geçirildiğini belirtti.
Başkan Özer yaptığı değerlendirmede, “Eğirdir’imizin yıllardır beklediği doğalgaz hayalini gerçeğe dönüştürmek için büyük bir kararlılıkla çalışıyoruz. Daha önce taşımalı sistem üzerinden yürütülen süreç artık çok daha güçlü bir aşamaya ulaşmış durumda. Ana boru hattının Beydere’ye ulaşması, doğalgazın Eğirdir’e kalıcı olarak kazandırılması yolunda son derece önemli bir adımdır. Bu yatırım sadece bugünü değil, ilçemizin geleceğini de şekillendirecek stratejik bir yatırımdır.” ifadelerini kullandı.
Beydere’ye ulaşan ana boru hattıyla birlikte çalışmaların planlanan takvim doğrultusunda ilerlediğini belirten Başkan Özer, doğalgazın ilçe merkezi ve diğer yerleşim alanlarına ulaştırılması için kurumlar arası koordinasyonun sürdüğünü kaydetti.
Vatandaşların daha temiz, ekonomik ve konforlu bir enerji kaynağına kavuşacağını ifade eden Başkan Özer, “Eğirdir’imizin hak ettiği hizmetleri alması için gece gündüz demeden çalışmaya devam ediyoruz. Doğalgaz konusunda verilen sözlerin somut sonuçlarını artık sahada görüyoruz. Ana boru hattının Beydere’ye ulaşmasıyla birlikte ilçemizin geleceği adına çok önemli bir eşiği daha geride bırakmış bulunuyoruz. Eğirdir’imize hayırlı olsun.” dedi.
İlçede heyecanla karşılanan gelişme, doğalgazın Eğirdir’e ulaştırılması yönündeki çalışmaların hızla devam ettiğini bir kez daha ortaya koyarken, bölge halkı da yıllardır beklenen yatırımın somut adımlarının atılmasından duydukları memnuniyeti dile getirdi.