Vali Erin, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın tensipleriyle yayımlanan kararname kapsamında görev yerleri değişen Vali Yardımcısı Cemil Kılınç, Eğirdir Kaymakamı Ömer Cimşit, Gelendost Kaymakamı Mehmet Ersoy, Senirkent Kaymakamı Seda Gür ve Şarkikaraağaç Kaymakamı Asım Özdemir'i, görev süreleri boyunca il ve vatandaşlara sundukları hizmetlerden dolayı Başarı Belgesi ile taltif ettiklerini belirtti.
Vali Erin, paylaşımında görev yerleri değişen mülki idare amirlerine yeni görevlerinde başarılar dileyerek, "Isparta'mızda ve ilçelerimizde kamu hizmetlerinin etkin, verimli ve vatandaş odaklı şekilde yürütülmesine sundukları değerli katkılar için teşekkür ediyorum" ifadelerine yer verdi.
Erin, mesajının sonunda ayrılan meslektaşlarına hitaben, "Rabbim yollarını ve bahtlarını açık eylesin" temennisinde bulundu.












