Vali Erin, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın tensipleriyle yayımlanan kararname kapsamında görev yerleri değişen Vali Yardımcısı Cemil Kılınç, Eğirdir Kaymakamı Ömer Cimşit, Gelendost Kaymakamı Mehmet Ersoy, Senirkent Kaymakamı Seda Gür ve Şarkikaraağaç Kaymakamı Asım Özdemir'i, görev süreleri boyunca il ve vatandaşlara sundukları hizmetlerden dolayı Başarı Belgesi ile taltif ettiklerini belirtti.

Kondal’ın Keçesi Dünya Birincisi
Kondal’ın Keçesi Dünya Birincisi
İçeriği Görüntüle

Vali Erin, paylaşımında görev yerleri değişen mülki idare amirlerine yeni görevlerinde başarılar dileyerek, "Isparta'mızda ve ilçelerimizde kamu hizmetlerinin etkin, verimli ve vatandaş odaklı şekilde yürütülmesine sundukları değerli katkılar için teşekkür ediyorum" ifadelerine yer verdi.

Erin, mesajının sonunda ayrılan meslektaşlarına hitaben, "Rabbim yollarını ve bahtlarını açık eylesin" temennisinde bulundu.

731397850 991293543527399 3516439933467292412 N731462272 1372661971382193 5949787038157417728 N730109466 1003109572507509 7807721202467924684 N729325403 1557189719074825 4118543247690042959 N730069724 1544314653918686 634292194729577191 N728951549 1799557227694424 6022750374777480223 N

Muhabir: Haber Merkezi