visitor analyticsvisitor analytics

ISPARA DA TEOG BİRİNCİSİ KAYACAN'DA ZEHİRLENDİ

 ISPARA DA TEOG BİRİNCİSİ KAYACAN'DA ZEHİRLENDİ
25 Nisan 2016 Pazartesi 12:22

ISPARTA’da dönercide yediği tavuk dönerden zehirlenen TEOG Türkiye birincisi Ecesu Kayacan rahatsızlanarak hastaneye kaldırıldı.

ISPARTA’da bir dönerciden tavuk döner yiyen ve fenalaşan çok sayıda kişi hastanelere başvurmuştu. Aynı dönerciden tavuk döner yiyen TEOG Türkiye birincisi Ecesu Kayacan’dan rahatsızlandı. Kayaca’nın Isparta Doğum Hastanesi’ne kaldırıldığı öğrenildi.

Ayrıca zehirlenmelerinin sebebi olarak ise tavuk dönerin içinde konulan sostan kaynaklandığı öğrenildi.

illaki yerini soranlara

bolbol yiyin
25 Nisan 2016 Pazartesi 15:56

yeri açıklandı hadi gidin yiyin bol caa..

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

döenr

döner
25 Nisan 2016 Pazartesi 14:58

Bu dönerciden daha önce de zehirlenme olayı olmuştu. O zaman nispeten az öğrenci zehirlenmişti. Hatta benim çocugum da zehirlenmişti. Sanırım bu dönerciyi denetleyecek birisini aramak lazım.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

her yerden yenmez

tavuk dönerci
25 Nisan 2016 Pazartesi 14:15

içini bol koyarmış,yok sos muş , yok plazma tv , yumuşak oturak , spot ışık gibi görselliklere takılmayın,öncelik temizlik ve insan sağılığı,herzaman söylerim ÖNCE SAĞLIK.BİLENLER BİLİR BİZİ....

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

shiverma

mehmet kurt
25 Nisan 2016 Pazartesi 13:35

okay elektroniğin yanı shi werma diye bir döner salonu ..farklı bir sos kullanıyordu içine mayonez agırlıklı bir karışım.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla