visitor analyticsvisitor analytics

SENİN KİRLİ İŞLERİN MAHKEME TARAFINDAN CEZALANDIRILDI

SENİN KİRLİ İŞLERİN MAHKEME TARAFINDAN CEZALANDIRILDI
31 Mayıs 2015 Pazar 17:33

AK Parti Milletvekili Recep Özel, İstanbul’un fethinin 562. Yıldönümü nedeniyle Fatih Mahallesinde düzenlenen şölende konuşan Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın'ın açıklamalarına sert bir dille cevap verdi.

Belediye Başkanı Günaydın şölende yaptığı konuşmasında; "Bizim ayakkabı kutularımız yok. Bu densizlere, ailemize partimize ve Isparta halkına hizmet yapılmasın diyen Ispartalıya yapılan bu densizlikler hatta terbiyesizlikleren hukuksuzluklar adaletsizlikler en dürüst adama operasyon düzenliyorsun"şeklinde konuşmuştu.

Günaydın'ın bu açıklaması üzerine cevap veren AK Parti Milletvekili Recep Özel, Ey Günaydın senin ve ailenin kirli işleri mahkeme tarafından onaylandı. Aile boyu aldığınız hapis cezalarını ne çabuk unuttun da dürüstlükten bahsediyorsun. Mahkeme heyeti, eşin Dilek Günaydın ve kızın Zeynep Günaydın'ın tape kayıtları ile tespit edilen projeler karşılığı alınan paraları sorması üzerine eşin ve kızın "Biz aramızda dedikodu yapıyorduk" diye cevap verdiler. Kayınbiraderin Mehmet Ateşgül'ün Isparta'da yaptığı kirli işleri bilmeyen yok. Senin dürüstlükten bahsetmen trajikomedidir" dedi.

vatandaş

bir
01 Haziran 2015 Pazartesi 17:36

bu yusuf ziya günaydın var ya, karı gibi bişey.. yemin ederim karı gibi.. fotoğraf çekimlerinde artislik tasladığına bakmayın.. has kuzudur bu...

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartamı sevene seslenıyorum

ıspartalı
01 Haziran 2015 Pazartesi 09:29

son olarak sunu soyluyorum. ıspartamı sevıyorsanız su mhp ye oy vermezssınız sırf ınat ugruna adamı sectınız ama yıne bız yıne ısparta kaybettı. lutfen bu adamlarıda gorduk basa gectıklerınde dınden bahsederler ama dınle alakaları yoktur. erol cımen gunaydının ben sag koluyum her kırlı ısını ben bılıyorum benı yanından ayıramaz demıs. kac yıldır ne yaptı ıspartaya. allahtan dıkılıde durmuyor yapılıp yıkılıyor. adam saglam degılkı yaptıkları saglam olsa

95 Beğendim
33 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dinime küfreden Müslüman Olsa.

Ahmet
01 Haziran 2015 Pazartesi 09:18

Partim nasil olurda seni tekrardan aday yapar.Aklim hiç almiyor.Milletin gözünün içine baka baka yalan söylemen ve vatandasa beni sevmesenizde küfür eder gibi oy vereceksiniz demen ve partimin seni tutmasina aklim almiyor.Neyse Baskana laf edecegine altinda olan bmw 5.30 x drive modelini nasil aldin ve kaca aldin bi onu soyle bakayim.

84 Beğendim
59 Beğenmedim
 
Yanıtla

BİTTİ

BİTTİ
01 Haziran 2015 Pazartesi 09:17

KİM NE DERSE DESİN MHP İSPARTA DA BİTTİ.

115 Beğendim
51 Beğenmedim
 
Yanıtla

HİÇ BİR ŞEY SÖYLEMİYORUM

YAZIKLAR OLSUN
01 Haziran 2015 Pazartesi 09:16

BİR HDP Lİ ÇIKIPTA M...H...PDEN BİZE OY GELECEK DİYORSA VE HAYIR BİZ BUNU KESİNLİKLE KABUL ETMİYORUZ DİYE HİÇ BİR AÇIKLAMA GELMİYORSA BU NUN NE ANLAMA GELDİĞİNİ DÜŞÜNMEK BANA ACI VERİYOR…AYRICA BENCE MHP BU SEÇİM DE ÇOK BÜYÜK HÜSRANA UĞRAYACAK..ÇÜNKÜ TÜRKİYE GENELİNDE MHP PEK SEÇİMİ CİDDİYE ALMIŞ GİBİ GÖZÜKMÜYOR.TELEVİZYON REKLAMLARI BİLE KOMİK SADECE 3 SANİYE BİZİMLE YÜRÜ TÜRKİYE…AMA ÖBÜR PARTİLER DAHA HEVESLİ..BİRDE ISPARTA DA MHP 2.ADAYI NERDE GÖZÜKMÜYOR????

77 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

EYY

EYYY
01 Haziran 2015 Pazartesi 08:46

AK PARTİ DÜŞMANLIĞI YÜZÜN DEN HDP YE DESTEKLEYEN LER UTANSIN…SİZ ANLADINIZ HANGİ PARTİLER OLDUĞUNU YAZMAYA GEREK YOK.NEDEN DERSENİZ DOĞUDA MİTİNG YAPAN PARTİ BELLİ. AMA LAFA GELDİMİ BİZ MİLLİYETÇİYİZ HADİ ORDAN SEN… ARTIK GÖZÜMÜZ AÇILDI ..HİZMET YAPANLARDAN ALLAH RAZI OLSUN...

96 Beğendim
39 Beğenmedim
 
Yanıtla

ADRES

ADRES BELLİ
01 Haziran 2015 Pazartesi 08:43

YA NEYİN KAVGASINI YAPIYORUZ BİZ. SORMAK LAZIM MHP YE SEN 60 YILDIR BU ÜLKEYE KAÇTANE ÇİVİ ÇAKTIN DİYE .. SORMAK LAZIM CHP SEN NE HİZMET YAPTIN DİYE.. AÇIKLASINLAR VERELİM OYUMUZU DİMİ..AÇIKLAYAMIYORLARSA OZAMAN OYLARIN ADRESİ BELLİ KARDEŞİM…

134 Beğendim
51 Beğenmedim
 
Yanıtla

BU BİR HUZUR SEÇİMİ

BU BİR HUZUR SEÇİMİ
01 Haziran 2015 Pazartesi 08:42

HUZURUN BOZULMASINI REZİL RUSVA OLMAK İSTİYORSAN İSTEDİĞİN PARTİYE VER.AMA BENİM AĞZIMIN TADI YERİNDE HALİMİZE ŞÜKÜRLER OLSUN ESKİLERE GÖRE KÖTÜNÜN İYİSİ DİYORSAN VER OYUNUNU İSTİKRAR SÜRSÜN ÜLKEMİZ BÜYÜSÜN…

97 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

DERS 2

DERS 1
01 Haziran 2015 Pazartesi 08:38

MHP YE İNAT AK PARTİYE VERECEĞİM.. ÇÜNKÜ MHP BU SEÇİM DE ÇOK BÜYÜK DERS ALMASI LAZIM..

151 Beğendim
46 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAYIRLI CUMALAR KİTABI ÇIKTI

BAKARA MAKARA
01 Haziran 2015 Pazartesi 01:38

Egemen Bağış'ın En güzel Cuma Mesajları çıktı. Tükenmeden alın, Utanmadan Okuyun. Utanacak olan okuyan duyan değil, Yazan şerefsizlerinin dindarlığı bu kadardır. Diyanet İşleri Başkanı GÖRMEZ bunu da görmez. Çok hizmeti geçtiği için Kendisine Mercedes hediye edildi. İbreti Alem için önceki Mercedesi iade etmişti. Bende ibret almıştım iade ediyorum. 2002 yılında oy verdiğim AKP bu değildi, oyumun iadesini rica ediyorum. Referandumda evet demiştim pişman değilim, Torba Yasayla iptal ettiler.

46 Beğendim
136 Beğenmedim
 
Yanıtla

DOKUNULMAZLIK

ISPARTA
31 Mayıs 2015 Pazar 23:13

YUSUF ZIYAYI BILEMEM ; LAKIN BALAMANIN KIMLERE NELERI PESKES CEKTIGI HALDE ISPARTAYA DAYATTIGINIZI BILIYORUM! YA SAIBELI BAKANLARIN DOKUNULMAZLIGINI KALDIRIP MAHKEMELERE GÖNDERDINIZMI! MAHKEME TESCILIYLE AKLANDILARMI?

55 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

öbür dünya

baba
31 Mayıs 2015 Pazar 19:27

Ben Yusuf Ziya'ya bu dünyada ki hakkımı helal ediyorum.ÖBÜR DÜNYADA YÜZÜNÜTEKRAR GÖRÜP DE MORALİMİN BOZULMASINI İSTEMİYORUM.

78 Beğendim
41 Beğenmedim
 
Yanıtla

VAY VAY

VAY VAY
31 Mayıs 2015 Pazar 18:03

ÜLKÜCÜ LÜKTEN BAHSETME YUSUF ZİYA SENİN ADINLA ÜLKÜCÜLÜK YAN YANA ANILINCA CANIMIZ SIKILIYOR

124 Beğendim
41 Beğenmedim
 
Yanıtla

sen önce 17-25 aralık ı açıkla

pareleldir parelel
31 Mayıs 2015 Pazar 17:39

sizinkileri nasıl parelelciler tezgahladıysa bunlar da parelel işidir.

63 Beğendim
108 Beğenmedim
 
Yanıtla