24 Kasım 2017 Cuma

  • 3,939 TL
  • 4,701 TL
  • 163,18 TL
  • 104.539
ISPARTA
TURAL’DAN ÖĞRETMENLER GÜNÜ MESAJI

TURAL’DAN ÖĞRETMENLER GÜNÜ MESAJI

BAŞDEĞİRMEN’DEN ÖĞRETMENLER GÜNÜ KUTLAMASI

BAŞDEĞİRMEN’DEN ÖĞRETMENLER GÜNÜ KUTLAMASI

BAŞKAN GÜNAYDIN'DAN 24 KASIM ÖĞRETMEN GÜNÜ MESAJI

BAŞKAN GÜNAYDIN'DAN 24 KASIM ÖĞRETMEN GÜNÜ MESAJI

MİLLETVEKİLİ BİLGİÇ'TEN ÖĞRETMENLER GÜNÜ MESAJI

MİLLETVEKİLİ BİLGİÇ'TEN ÖĞRETMENLER GÜNÜ MESAJI

SAHTE PEYGAMBER KASABAYI KARIŞTIRDI!

Sahte peygamber ve mehdi olarak bilinen İskender Erol Evrenosoğlu’na bağlı olduğu ileri sürülen bir grubun dün Sav Kasabası’nda düzenlediği program sonrası ortalık karıştı.

Isparta

ISPARTA’NIN Sav Kasabası’nda kendisini peygamber olarak tanıtan İskender Evrenesoğlu isimli şahsa bağlı olan grup dün Belediye Salonu’nda program gerçekleştirdi. Sav Belediyesi’nden izin alarak program gerçekleştiren grup programa çoğunlukla bayanlar katıldı.  İlahi ve semazen grubu gösterisi ile başlayan programda dua yapılırken, programın sonunda katılımcılara sahte peygamber olarak bilinen ve MİHR Vakfı kurucusu ve başkanı olan İskender Erol Evrenosoğlu’nun müstear ismi ‘İmam İskender Ali Mihr’ ismi ile yayınladığı Kur’anı Kerim Türkçe meali dağıtıldı. Meal dağıtımında İskender Erol Evrenosoğlu’na bağlı olduğu ileri sürülen grup üyesi erkek ve bayanların de el öptürmesi de dikkat çekti.

Program sonunda ise bu gerçekleştirilen programdan hiçbir yetkilinin haberinin olmadığı öğrenildi. Programa katılanlar kandırıldıklarını daha sonradan anlayarak durumu yetkililere haber verdi.

Daha öncede bir çok ilçede program düzenleyen İskender Erol Evrenosoğlu’na bağlı grubun bu ilk programı olmadığı anlaşıldı.

 

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

Ahmet hoca

08 Kasım 2017 Çarşamba 19:36

Şahan bey iyi bir insan ancak bazı kişilerin ve gurupların etkisiyle hareket edince kaybetti oysaki. Önceki müdürden kalan Ve kurumun yükünü alan 3 -4 kişiyle çalışmaya devam etseydi çok daha az sorun yaşardı maalesef yanlış tercih yaptı getirdiği bazı kişiler ona çok zarar verdiğini düşünüyorum. Yine iyi bir insandı biraz daha şansı hak etmişti üzüldüm yolun açık olsun müdür bey

....

02 Kasım 2017 Perşembe 19:28

Allah akil versin

HÜSEYİN UZUN

01 Kasım 2017 Çarşamba 19:41

Adam kandırmamış..davet etmiş bizim öküz başlı antiloplar koşa koşa gitmişler..ağlamaya gerek yok..

Kemal hasoğlu

01 Kasım 2017 Çarşamba 08:21

SAVLILAR ORADAN ORAYA SAVRULUYOR ZATEN. ÖNCE SİYASET BİTİRDİ ONLARI

bir başka ateist

31 Ekim 2017 Salı 19:33

yav daha 1 sene öncesine kadar feto hocaaam nooolur dön diye ağlıyordunuz bu adamında ondan bir farkı yok şimdi menzilci oldunuz yarın başka birşey olacanız ... kendine ben din adamıyım mehdiyim şuyum buyum diyenlerden uzak durmayı böyle böyle öğreneceksiniz de iş işten geçmiş olacak olan bize de olacak. sizin hatalarınızın cezasını biz niye çekelim acaba

Vatandaş

30 Ekim 2017 Pazartesi 10:06

Böyle meczuplar her zaman çıkar. Esas vahim olan bu aklı yoksunun peşine takılanlar.

melih cevdet

10 Şubat 2017 Cuma 14:04

Maalesef, toplum, kısa yoldan kazanç elde etmek uğruna, tüm varlığını kaybediyor. Bunun tek sebebi aklını kullanmamasıdır. İnsandan aklı çıkarın, geriye et ve kemikten bir robot kalır.

setar

07 Nisan 2017 Cuma 08:42

mihir iskenderin nasıl tuzak kurup kandırdığını bu linkten görebilirsiniz...https://plus.google.com/u/0/110100599232003369810

hakkı dervişoğlu

17 Şubat 2017 Cuma 15:39

eyvallah size anlatılanlar sebebiyle sizlerin böyle düşünmeniz normal. ancak adamın hiçbir eserini okumadan en azından 3 5 sohbetini dinlemeden hüküm vermek yanlış değil mi benzer vazifeye sahip olsalar dahi imamla müftü bir midir bu kelime farklılığı boşa mdır resul(Allahın elçisi) ile nebi ( Allahın peygamber Elçisi ) aynı olabilir mi kelime farklılığı sadece lügatte değil mana da da mevcut bu yüzden bu ayrımı bilmediğiniz için böyle düşünmeniz normal ama el insaf insan biraz araştırır

süleyman baba

10 Ekim 2016 Pazartesi 11:16

Avusturya öz kizim üvey annesinin ve üvey kiz kardesinin desdegiyle 30 seneleik yuvasini yikiyor bana eger arkamda durmazsan kendimi öldürürüm diyor ne torununu ne oglunu gözü görüyor,evdenki altinlari, paralari hepsini teslim eddi bunlara,bu adamin peygamber olduguna 140 yasina kadar yasayacagina,islamin sarti 7 gibi seylere inaniyorlarmis.bu adam ABD zengin, benzinlikleri ve ucaklari,hizmetcileri var.hem bir anneye hemde kizina tecavüzden tutuklanmis,bana yardin edin din adamlariAllahICIN

yardim123

12 Ekim 2016 Çarşamba 18:30

yani Taktik dediysem, onu Islam da Dogru olan yollara ilgisinin cekmesini sagla ki, su an ki destekledigi yolun yanlis oldugunu anlasin. daha acikca Facebook'da yazabiliriz. istersen link yolla bana, Facebook da ekleyince silersin Burda ki linki.

Davut

05 Haziran 2016 Pazar 19:24

Kendini Mihr-mehdi ilan eden deliye ne bakıyorsunuz? Önemli olan onun ve benzerlerinin peşinden giden akılsızların inanmaları. Eşek olana semer vuran çok olur. Müslümanım diyen başka peygambere inanmaya kalkarsa durum böyle ah ile vah ile geçer.

aziz ne-sin sen

03 Haziran 2016 Cuma 11:03

Yorumları okudukca okudukca okudukca sevmediğim bir zattın ne kadar haklı olduğunu anladım.Savunanın da savunmayanı da ne kadar boş cahil .Buradaki yorum değil tüm sitelerdeki.hiçbirimiz tek pencereden bakıyoruz tek pencere genelde hucrelerde demirden ,dar bır bölümdür.O pencereden insan sığıp çıkamaz..Artık hücreden çıkalım.Mekanımızda başka pencereler var ordan bakanlara da saygı gösterelim

hümmet

28 Mayıs 2016 Cumartesi 21:53

olayı anlayamadım. Ne olmuş ki. Olayadaki vehamet ne?

Ben ateistim

28 Mayıs 2016 Cumartesi 20:02

İsa ben peygamberim deyince iyi muhammed ben peygamberim deyince iyi bu adam ben peygaberim deyince kötü mü?

woman

29 Mayıs 2016 Pazar 00:51

'ben ateistim' rumuzlu arkadaş! Bende çok küçükken hz.Muhammed'den başka peygamberin gelip gelmeyeceğini çok merak ederdim. Öğrendim ki böyle bir şey imkansız! çünkü kitabımızda başka peygamber gelmeyeceği yazılıdır ama mehdi gelecek. Neyse senin Ateist rumuzunu kullanman ya da ateist olmaya özenmen ve ya gerçekten öyle olman ailenin sana dini bilgileri eksik vermesinden kaynaklanıyor. ben dahil çoğumuz eksik bilgilerle yaşayıp gittik ama araştırabilirsin.

ismail

28 Mayıs 2016 Cumartesi 23:50

sen bi peygamberle şarlatanı aynı kefeye nasıl koyarsın

zeus

28 Mayıs 2016 Cumartesi 16:37

Kansiz dinsizler Allah affetsin ama adalet affetmesin bunlari bence cezasiz kalmasin yapriklari insanlarin dini dygulari ile oynayan adiler

halime

28 Mayıs 2016 Cumartesi 16:36

bu **** din düşmanının arkasında kim var? hain kadınları avlıyor. yüzünde dahi nur yok sapığın.

woman

28 Mayıs 2016 Cumartesi 13:08

ay cnm bnm ya çok tatlısınız

Vatandaş olarak

28 Mayıs 2016 Cumartesi 05:56

Antalya kemer aslan bucak dugun salonunda da yapmislar ayni programi .... düşündürüyor

uyanık

28 Mayıs 2016 Cumartesi 00:51

bu tür insanlara inan mayın.bunlar hangi şer odakları tarafından desdekleniyor.

erkek yokmu savda

27 Mayıs 2016 Cuma 23:57

Kafalarını gözlerini patlatacak erkek yokmuydu savda?

levent lee

27 Mayıs 2016 Cuma 21:54

Elini öpmek yetmez başka münasip şeyleri de öpeydiniz

bilir kişi

27 Mayıs 2016 Cuma 21:25

bir zamanlarda sav a bir topal elma tüccarı geldi, amcası denilen bir adamla, adam yatsıdan sonra camide said nursiden bir iki birşey okuyup anlattı , depodan onca elmayı tek senetle aldı gitti, işte bu.paralar mafişşş.

Ispartalı

27 Mayıs 2016 Cuma 20:02

İslama inanmış bir ülkede son Peygamberin Hz. Muhammed SAV. olduğunu bile bile bu gibi sapkın görüşlü kişilere pirim verilmesin hangi dernek hangi stk olarak çalışıyorlarsa gereği bir an önce yapılmalı.

Bir dört

27 Mayıs 2016 Cuma 19:49

Şerefsizler bu gelenler serefsizzzzzzz

DİĞER HABERLER

ÖNE ÇIKANLAR