visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 23:15

SAHTE PEYGAMBER KASABAYI KARIŞTIRDI!

SAHTE PEYGAMBER KASABAYI KARIŞTIRDI!
27 Mayıs 2016 Cuma 19:30

Sahte peygamber ve mehdi olarak bilinen İskender Erol Evrenosoğlu’na bağlı olduğu ileri sürülen bir grubun dün Sav Kasabası’nda düzenlediği program sonrası ortalık karıştı.

ISPARTA’NIN Sav Kasabası’nda kendisini peygamber olarak tanıtan İskender Evrenesoğlu isimli şahsa bağlı olan grup dün Belediye Salonu’nda program gerçekleştirdi. Sav Belediyesi’nden izin alarak program gerçekleştiren grup programa çoğunlukla bayanlar katıldı.  İlahi ve semazen grubu gösterisi ile başlayan programda dua yapılırken, programın sonunda katılımcılara sahte peygamber olarak bilinen ve MİHR Vakfı kurucusu ve başkanı olan İskender Erol Evrenosoğlu’nun müstear ismi ‘İmam İskender Ali Mihr’ ismi ile yayınladığı Kur’anı Kerim Türkçe meali dağıtıldı. Meal dağıtımında İskender Erol Evrenosoğlu’na bağlı olduğu ileri sürülen grup üyesi erkek ve bayanların de el öptürmesi de dikkat çekti.

Program sonunda ise bu gerçekleştirilen programdan hiçbir yetkilinin haberinin olmadığı öğrenildi. Programa katılanlar kandırıldıklarını daha sonradan anlayarak durumu yetkililere haber verdi.

Daha öncede bir çok ilçede program düzenleyen İskender Erol Evrenosoğlu’na bağlı grubun bu ilk programı olmadığı anlaşıldı.

 

Kizim yuvayi yikiyor bu tarikat adina

süleyman baba
10 Ekim 2016 Pazartesi 11:16

Avusturya öz kizim üvey annesinin ve üvey kiz kardesinin desdegiyle 30 seneleik yuvasini yikiyor bana eger arkamda durmazsan kendimi öldürürüm diyor ne torununu ne oglunu gözü görüyor,evdenki altinlari, paralari hepsini teslim eddi bunlara,bu adamin peygamber olduguna 140 yasina kadar yasayacagina,islamin sarti 7 gibi seylere inaniyorlarmis.bu adam ABD zengin, benzinlikleri ve ucaklari,hizmetcileri var.hem bir anneye hemde kizina tecavüzden tutuklanmis,bana yardin edin din adamlariAllahICIN

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Semer vuran çok olur.

Davut
05 Haziran 2016 Pazar 19:24

Kendini Mihr-mehdi ilan eden deliye ne bakıyorsunuz? Önemli olan onun ve benzerlerinin peşinden giden akılsızların inanmaları. Eşek olana semer vuran çok olur. Müslümanım diyen başka peygambere inanmaya kalkarsa durum böyle ah ile vah ile geçer.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

yorum

aziz ne-sin sen
03 Haziran 2016 Cuma 11:03

Yorumları okudukca okudukca okudukca sevmediğim bir zattın ne kadar haklı olduğunu anladım.Savunanın da savunmayanı da ne kadar boş cahil .Buradaki yorum değil tüm sitelerdeki.hiçbirimiz tek pencereden bakıyoruz tek pencere genelde hucrelerde demirden ,dar bır bölümdür.O pencereden insan sığıp çıkamaz..Artık hücreden çıkalım.Mekanımızda başka pencereler var ordan bakanlara da saygı gösterelim

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Olayı anlıyamadım

hümmet
28 Mayıs 2016 Cumartesi 21:53

olayı anlayamadım. Ne olmuş ki. Olayadaki vehamet ne?

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

adam gerçekten peygamberse ne olacak

Ben ateistim
28 Mayıs 2016 Cumartesi 20:02

İsa ben peygamberim deyince iyi muhammed ben peygamberim deyince iyi bu adam ben peygaberim deyince kötü mü?

2 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

ceza

zeus
28 Mayıs 2016 Cumartesi 16:37

Kansiz dinsizler Allah affetsin ama adalet affetmesin bunlari bence cezasiz kalmasin yapriklari insanlarin dini dygulari ile oynayan adiler

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

****lar

halime
28 Mayıs 2016 Cumartesi 16:36

bu **** din düşmanının arkasında kim var? hain kadınları avlıyor. yüzünde dahi nur yok sapığın.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

pretty

woman
28 Mayıs 2016 Cumartesi 13:08

ay cnm bnm ya çok tatlısınız

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dikkat edelim

Vatandaş olarak
28 Mayıs 2016 Cumartesi 05:56

Antalya kemer aslan bucak dugun salonunda da yapmislar ayni programi .... düşündürüyor

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

uyan halk

uyanık
28 Mayıs 2016 Cumartesi 00:51

bu tür insanlara inan mayın.bunlar hangi şer odakları tarafından desdekleniyor.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kafa göz patlatacak

erkek yokmu savda
27 Mayıs 2016 Cuma 23:57

Kafalarını gözlerini patlatacak erkek yokmuydu savda?

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

sahte

levent lee
27 Mayıs 2016 Cuma 21:54

Elini öpmek yetmez başka münasip şeyleri de öpeydiniz

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

elma dolandırıcılığı

bilir kişi
27 Mayıs 2016 Cuma 21:25

bir zamanlarda sav a bir topal elma tüccarı geldi, amcası denilen bir adamla, adam yatsıdan sonra camide said nursiden bir iki birşey okuyup anlattı , depodan onca elmayı tek senetle aldı gitti, işte bu.paralar mafişşş.

13 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dinsizler

Ispartalı
27 Mayıs 2016 Cuma 20:02

İslama inanmış bir ülkede son Peygamberin Hz. Muhammed SAV. olduğunu bile bile bu gibi sapkın görüşlü kişilere pirim verilmesin hangi dernek hangi stk olarak çalışıyorlarsa gereği bir an önce yapılmalı.

15 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla