visitor analyticsvisitor analytics

IŞIĞI ÖNÜMÜZE ALDIK VE YÜRÜDÜK

IŞIĞI ÖNÜMÜZE ALDIK VE YÜRÜDÜK
08 Ocak 2015 Perşembe 08:07

AK Parti Eski Belediye Meclis Üyesi İsmail Tanışman Yazıyor.

Şiir kadar güzel ve çileli bir hayat yaşayan, siyaset  sahnesindeki duruşu, kararlılığı, azmi ve cesaretiyle genç nesillere model olup, onlara yeni bir çığır açan büyük USTA  Recep Tayyip ERDOĞAN; 26 Mart 1999 tarihinde girdiği Tekirdağ/Pınarhisar Cezaevinden 24 Temmuz 1999 günü tahliye olduğunda, bu ülkeye ve bu millete olan aşkının, inancının, umudunun ışığını taşıyordu secdeli alnında, gülümseyen gözlerinde….

Dudaklarından iki kelimelik bir cümle döküldü. “YAKINIŞIKLARI...” Ve yakıldı ışıklar ANADOLU’da…. Önce siyaseten mahzun ve yorgun yüreklerde yandı o ışıklar… Sonra derdi ve sevdası olan gariplerin yuvasında yandı… Ocağında yandı… Işığı yanan evlerde Allah’a açılan eller, gözyaşlarını dua dilekçelerine eklediler ve gönderdiler Âlemlerin Rabbine…

Bu duaların hatırına baştan başa Anadolu aydınlandı… Sonraiman coğrafyamızdaki tüm mazlum ve mahzun kardeşlerimiz katıldı bu güzel duaya…Titreyen dudaklar tebessüm etti… Gözlerde korkunun izi kalmadı… Özümüz güldü,yüzümüz güldü… Sohbete başlarken sözümüz güldü…

Neyi kaybettiğimizin ve ardından neyi bulduğumuzun farkına vardık yeniden… Yaşadığımız acı hatıralar bize neyi nerede arayacağımızı gösterdi yeniden… Ve “Bismillah” dedik yeniden… Işığı önümüze aldık ve yürüdük USTA’nın peşinden… Gölgeler arkamızdan ister gelsin ister gelmesin diyerek…

Işığımız yandıkça “Ak kadrolar” olarak kararlı yürüyüşümüzdevam ediyordu… Öyle ki, bu kutlu yürüyüş, on üç yıllık siyaset döneminde yolarkadaşlarının içinden iki Cumhurbaşkanı ve üç Başbakan çıkarmıştı bile…

İşte o başbakanların en sonuncusu, partimizin kurulduğu ilkgünden beri Hoca’sı, Taşkent’ten Başkent’e ulaşan, kibar, hasbi, kararlı, güleçve bilge Sayın Başbakanımız Prof. Dr. Ahmet DAVUTOĞLU bey, 11 Ocak 2015 Pazargünü saat 14’de Ak Parti 5. Olağan İl Kongresi için şehrimizi şereflendirecek.Hocamıza hoş geldiniz diyecek ve muhabbetle bağrımıza basacağız inşallah.

Sayın Başbakanımız Davutoğlu; tarihinin, inancının veyüklendiği mukaddes emanetin şuurunda olan bir bilgedir. O bilge sese kulakvereceğiz.  Can kulağı ile dinleyeceğiz.Dışişleri bakanı iken çalışma arkadaşlarına şunları dediğini yazılı basından okumuştuk: Değerli büyükelçiler; Uyumayacağız, uyutmayacağız. Bana gerekçe ilegelmeyeceksiniz. Çözümü beraber bulacağız. Çalışacağız. 24 saat yetmiyorsa 25.saat, 7 gün yetmiyorsa 8. gün, 31 gün yetmiyorsa 32. günü bulacaksınız. Bu ülkemazeret kabul etmez. Bu büyük geleneği ebediyete kadar taşıyacağız. Biz; kıt zekânın değil; aklın, ahlâkın, irfanın, erdemin, hikmetin, adaletin, vicdanın,insanlık onurunun ve milli şuurun sözcüsü olduk ve olmaya da devam edeceğiz.”

Sayın Başbakanımız, siz milli iradeye sahip çıktığınız vesırat-ı müstakîmde yürüdüğünüz müddetçe, hiç yalnız kalmayacaksınız. Hakksizinledir. Millet sizinledir… Seherlerde dilimizdeki dualarımız da daima sizinle olacaktır inşallah… Yolunuz ve bahtınız açık olsun…!

Son sözümüz de şu olsun:

Devlet millet elele, ülkeme dünya nazır,

Emret Hocam emret, ISPARTA dünden hazır…

 

İsmail TANIŞMAN—Belediye Meclisi Eski Üyesi

hj

kyk
26 Ocak 2015 Pazartesi 10:09

şart olsun bu adam bu yazıyı yazamaz.:)isyan ediyor tüp müşterisi kalmadı diye...yüzüme söyledi bunu...yalamaya başladı demek.tüp bayisine müşteri olarak gittiğimde 2 kelimeyi konuşamıyor dili dönmüüyor.güldürme insanları tanışman

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yk

gt
13 Ocak 2015 Salı 11:43

allah rızası için şu yalakaya yazı yazdırmayın.menfaatçi,kendini düşünen bir insan.

14 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hüsran

rezil
11 Ocak 2015 Pazar 14:32

kardeşim bir şeyler yazdığını zannediyorsun. kendi kendi rezil ediyorsun. sonra da hüsrana uğruyorsun. kendini rezil ettiğin gibi bizleri de utandırıyorsun. yarım yamalak bilgilerle yazı yazma,

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yeniden mi soyunuyorsun

hayırdır
09 Ocak 2015 Cuma 20:53

hayırdır tüpçü siyasete yeniden mi soyunuyorsun doğalgaz gelince tüp işlerin durdu da siyasete mi başlıosun yanındaki kahramanlarla olmaz bu işler işine bak sat tüpünü bak keyfine

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

nereye doğru

muammer bayram
09 Ocak 2015 Cuma 07:31

sizi bilenler biliyor. menfeat karşılğında neler oluyor neleri kaybettiğinizi biliyormusunuz.sizlere üzülmem çünkü kültürünüz ampül

18 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

milsiz irade

milli irade
08 Ocak 2015 Perşembe 20:39

Hırsızları milli irade aklamaz. Sizin hukuk bilginiz nasıl? Hırsızları milli irade mi aklar. 1982 Anayasasında yüzde 92 evet çıktı. Destekliyor musunuz o Anayasayı. O da milli irade.

16 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Emirdir

Bojuware 201
08 Ocak 2015 Perşembe 19:58

Tüpcü gazagelmişsin gazı bırak kokutma yağcılığa başla. Emret diyorsun. Sen sus gözlerin yeter. Dilini kopar saksın rahatlasın. Kalemin kırılsın kağıtlar ızdırap çekmesin. Yat kalkma evren huzur bulsun..

25 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ak tel

YALNIZ KURT
08 Ocak 2015 Perşembe 16:52

TÜPCÜ İL TEŞKİLATIN ÖNÜNE GELENE TEL ÇEKİP DAVUTU KARŞILACANMI DİYE SORUYOR !! ADAMA DEMEZLERMİ HANĞİ PARTİLİSİN DİYE KALDIRIM HARAMZEDESİ TÜPCÜ ??

19 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allahtan kork!

Allah'tan KORKAN
08 Ocak 2015 Perşembe 15:59

24 saat yetmiyorsa çaldıklarınızı sıfırlamak için 25 . saati bulacaksınız da demiş mi?

16 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

zır

akar
08 Ocak 2015 Perşembe 15:29

yazı yazmak senin neyine be hey tüpçü.millet böyle top gibi yuvarlar işte yorumlarıyla.haddini bilmeyen hiçbişey bilmezmiş

21 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAGLAMAKI , AYAKLARI KAYMASIN !

HALK
08 Ocak 2015 Perşembe 14:49

GÜNÜN ADAMI OLAN KISILERIN YAGLARINDAN ; YAGLADIKLARI KISILERIN AYAKLARI CABUK KAYAR HER ACIDAN ! YANI YAGCI SAHISLAR YAGLADIKLARI KISILER ICIN BÜYÜK TEHLIKE ARZ EDERLER ISIN DOGASI GEREGI!

20 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

lafta peynir gemisi yürümez

uğur.
08 Ocak 2015 Perşembe 11:49

Allah aşkına 12 yıldır ıspartaya ne hizmet ettinizde zeytin yağı kırıla gidiyor. ıspartayı şehir olarak aldınız mezra haline getirdiniz. ülkeyi tek parça tek ülke halinde aldınız. iki parça iki ülke haline getirmek üzeresiniz. hala neyin muhabbetini yapıyorsunuz.

20 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

lafta peynir gemisi yürümez

uğur.
08 Ocak 2015 Perşembe 11:49

Allah aşkına 12 yıldır ıspartaya ne hizmet ettinizde zeytin yağı kırıla gidiyor. ıspartayı şehir olarak aldınız mezra haline getirdiniz. ülkeyi tek parça tek ülke halinde aldınız. iki parça iki ülke haline getirmek üzeresiniz. hala neyin muhabbetini yapıyorsunuz.

21 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Helak

Süleyman Güçlü
08 Ocak 2015 Perşembe 10:21

Emir - talim kültürüne alışmış zavallı insan mantığı ile hareket eden esnaf! "Sizden öncekiler, nüfuzlu biri hırsılık yapınca serbest bırakırlar, güçsüz biri hırsızlık yapınca ona ceza verirlerdi. Bu yüzden helak oldular." der Müslim. Bu işlere çanak tutan zihniyet olarak dünya ve ahirette iki elim de yakanızda olacak. Ağlattığın insanlar gülen yüzünün asılmasına neden olacak İsmail. İnsan ne oldum dememeli, ne olacağım demeli. Ama sizin belli ne olacağınız.

19 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

???

VATANDAS
08 Ocak 2015 Perşembe 08:56

YAG AKIYOR YAZININ HER YERINDEN !

22 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

hey zavallı

Yargıç
08 Ocak 2015 Perşembe 08:36

sen ve ben ısparta değil ıspartada sen ve ben değil kendi adına saçmala kendi adına yalaka kal.Büyük ustan ve ışığın olan hırsızlık sabıkalısı sen çırağımısın çırasımısın.ALLAHI kendi zeka ve ahlakına indirip uydurup hırsızlık arsızlık yolunuza dahil etme.Yaşananlardan sonra seningibi AKTROLLer azıcık utanma haysiyet taşıyorsanız ya tövbeye ya köstebek hayatına girmelisiniz. ALLAH mustahakınızı gani gani versin.

27 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla