03 Nisan 2020 Cuma

ISPARTA
ISPARTA İÇİN YENİ KARARLAR ALINDI

ISPARTA İÇİN YENİ KARARLAR ALINDI

PAZAR YERLERİ İÇİN YENİ KARAR

PAZAR YERLERİ İÇİN YENİ KARAR

İNFAZ DÜZENLEMESİNDE ÇALIŞMA TAMAMLANDI

İNFAZ DÜZENLEMESİNDE ÇALIŞMA TAMAMLANDI

ISPARTA'DA ATEŞ ÖLÇME UYGULAMASI BAŞLADI

ISPARTA'DA ATEŞ ÖLÇME UYGULAMASI BAŞLADI

ISPARTA BELEDİYESİ MESAJLARI

ISPARTA BELEDİYESİ MESAJLARI

Isparta

ISPARTA BELEDİYESİ MESAJLARI

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

çorbaccı

29 Şubat 2020 Cumartesi 01:06

aslınıaraştırsak.ya suriyeli çıkkarsın.yada rus.belkide yunan.

esnaf 32

29 Şubat 2020 Cumartesi 01:04

hangi yüzle başsaglıgı diliyossun.esnafın yüzüne bakacak dışarıda gezecek güzün kalmadı.

Üzüldün mü

28 Şubat 2020 Cuma 20:19

Gerçekten üzüldüğünü sanmıyorum vadandaşlaŕın yararına ne yaptın bir sene boyunca yolları otoparka çevirdin aldığın meclis kararları ile mahkeme kararlarını işlevsiz hale getirip müteahit lerin yanında durdun il başkanın oğluna kıyak avukatlık verdin hiç kamu yararına yaptığın birşeyi hatırlamıyorum

Yalvaçlı

28 Şubat 2020 Cuma 19:01

Suriyelili avına çıkalım kafalarını keselim beyinlerini patlatalım mermi manyağı yapalım çıldırdım ulan yetti be akp sinde MHP sini de palyaço bunlar bunlatı kovmanın başka yolu yok vuralım yolda. Ben gördümmü dövüyordum şimdi keserim herhalde daha doğrusu herşeyi yaparım canım çok sıkkın sabahtan beri 2 zeytin bir bardak çayla duruyorum kafam çok bozuk bir Suriyeliye sıkmak istiyorum brovning 14 lümü boşaltmak istiyorum

akp istifa! akp istifa!

28 Şubat 2020 Cuma 17:02

askerimi suriyede, suriyeliyi ülkemde istemiyorum! kana doymayan akp istifa!

Isparta Eşrafından Bir Vatandaş

28 Şubat 2020 Cuma 16:38

Başkanım, bedava otobüs kaldırır mısın mülteciler için edirneye

Vatandas