visitor analyticsvisitor analytics

MÜJDEYİ VERDİ

MÜJDEYİ VERDİ
25 Temmuz 2014 Cuma 04:14

Isparta - İstanbul uçak sefer sayısı günde 2'ye çıkacak.

Türk Hava Yolları Genel Müdürü Temel Kotil, Isparta Ticaret ve Sanayi Odasının davetlisi olarak Isparta'ya geldi. İlk olarak Isparta Valisi Vahdettin Özkan'ı makamında ziyaret eden THY Genel Müdürü Temel Kotil, burada Isparta-İstanbul uçak seferlerinin ikiye çıkarılması için Ispartalılara söz verdi.  

PEGASUS NEREDESİN ?

sniper71
26 Temmuz 2014 Cumartesi 09:07

....UZUN YILLARDIR PEGASUS HAVAYOLLARINDA ISPARTALI BİR KABİN AMİRİ OLARAK ÇALIŞIYORUM....THY'NİN BİLET FİYATLARI 250 TL'NİN ALTINA DÜŞMÜYOR....BİZ HER YERE DOĞUDA DAHİL 100 TL'NİN ALTINDA UÇUYORUZ...ÇOK AKILLI YÖNETİCİLERİMİZ PEGASUS'U İKNA ETSİNLER ISPARTAYA UÇMAYA....O ZAMAN GÖRÜN ISPARTA NASIL UÇUYORMUŞ...

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Öncelik

ITKM
25 Temmuz 2014 Cuma 19:44

Uçak sefer sayısın 10 a çıkarsanız ne fayda. Gözümüzün önünde Isparta Ticaret ve Kültür Merkezi çürüyor. Yazık değil mi insanların parasına?

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

erken saat

veli
25 Temmuz 2014 Cuma 13:45

ucak seferlerini sabah erken saate alınsa çünkü bir gün boşa gidiyor sabah 7/8/9/saatlere alınsa daha iyi olur

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vekilin gücüymüş

rainman
25 Temmuz 2014 Cuma 12:52

önce doğuya bakın bi şırnağa hakkariye muş bingöle kaç tane uçak iniyor hepsinin nüfüsünu toplasan ısparta etmez haberide iyi okuyun adamlar valiyi ziyarete gelmiş bu vekillere gereken cevabı ıspartalı verecek zaten başbakanımız neden gelmiyor ıspartaya adam haklı toptan kadro değişmesi lazım akp den hiç adam kalmadı gittiniz nuri uzaktaş aday ettiniz şimdi bakacak yüzünüz yok die başbakan gelmiyor ya sizin cezanızı ıspartalı neden çekiyor ......

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

TEŞEKKÜRLER

HELAL OLSUN AK PARTİYE
25 Temmuz 2014 Cuma 09:29

arkadaş iktidarın gücü bu işte.ISPARTAYA THY GETİREN VE SEFER SAYILARININ ARTIŞINI SAĞLAYAN SÜREYYA VE RECEP VEKİLİMİZE,İL BAŞKANI OSMAN BEYE TEŞEKKÜRLER.iktidar vekillerinin ve il başkanının dışında kimsenin sözü geçmiyor. ISPARTA İÇİN harika bir haber.

1 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla