Isparta Valisi Abdullah Erin, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla yayımladığı mesajda, karne alan yaklaşık 75 bin öğrenciyi tebrik etti.

Vali Erin, Millî Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürü Dr. Emre Topoğlu ile birlikte Hafız İbrahim Demiralay İlkokulu'nda düzenlenen karne törenine katılarak öğrencilerin heyecanına ortak olduklarını belirtti.

Kayısı rekoltesi üreticinin yüzünü güldürdü
Kayısı rekoltesi üreticinin yüzünü güldürdü
İçeriği Görüntüle

Karne alan tüm öğrencileri kutlayan Erin, yaz tatilinin aileleriyle daha fazla vakit geçirecekleri, kitap okuma alışkanlıklarını geliştirecekleri ve yeni eğitim-öğretim dönemine dinlenmiş şekilde hazırlanacakları verimli bir dönem olmasını temenni etti.

Vali Erin, açıklamasında başarılı ve huzurlu bir eğitim-öğretim yılının geçirilmesine katkı sunan İl Millî Eğitim Müdürlüğü'ne, okul yöneticilerine, öğretmenlere ve velilere teşekkür ederek, öğrencilere "İyi tatiller çocuklar" mesajını iletti.

732654859 1330062588608145 3551306469016899345 N732125757 1051420024119246 2024690478714535255 N732179068 1031191466056228 7508141347495722048 N730771621 879647147953363 3599271134016466266 N731014750 1713435906327389 4627336413296583254 N730640701 1008961581490447 7423047521536621387 N730748690 810216308725825 308513370695006491 N730584726 1014516440991196 7026531187459840558 N730640470 1867258887583291 5468813771502436725 N730558682 2215378315952938 8792851470807027629 N

Muhabir: Haber Merkezi