4 yıldır okulda öğretim gören ve bu yıl mezun olarak okullarından ayrılacak olan öğrenciler okul sancağını ve Ay Yıldızlı bayrağımızı 12. sınıfa geçen arkadaşlarına törenle teslim ettiler.
Ders saati sonunda okul bahçesinde düzenlenen törende Okul birincisi Yağmur Aksoy 11.sınıf öğrencisi Osman Buğra Arkan’a bayrağı teslim etti. Okul ikincisi Gül Bahar Arslan flamayı 11.sınıf öğrencisi Cennet Su Gençer’e teslim ederek gelenek haline gelen devir teslim törenini gerçekleştirdi.
Muhabir: Nurettin Arkan





