22 Şubat 2024 Perşembe

Yıkacağım yapacağım’larla esnafı tedirgin etmeye hakkınız yok

Yıkacağım yapacağım’larla esnafı tedirgin etmeye hakkınız yok

Isparta

Belediye İşhanı ve Kültür Sitesi esnafını ziyaret eden, İyi Parti Belediye Başkan Adayı Ahmet Tural,  ‘buraları yıkacağız yapacağız’ söylemlerinin esnafı tedirgin ettiğini belirterek,  “Esnafımızı mağdur edecek tüm girişimlerin karşısında oluruz” dedi.

31 Mart Yerel Seçim çalışmalarını tüm hızıyla sürdüren İyi Parti Belediye Başkan Adayı Ahmet Tural,   Belediye İşhanı ve Kültür Sitesi esnafını ziyaret etti.  İyi Parti İl Başkanı İbrahim Tekeli, Merkez İlçe Başkanı Hüseyin Tuğlacı ve parti yöneticileriyle birlikte dükkanları tek tek dolaşan Tural, esnafa hayırlı işler dileğinde bulundu. Esnafın içinden geldiğini ve bu teşkilatta 34 yıllık idarecilik görevinde bulunduğunu kaydeden Tural,  yerel seçimlerde kendisine destek istedi.

ESNAFIMIZLA İSTİŞARE EDİP NELER

YAPABİLECEĞİMİZİ KONUŞTUK

Ziyaretlerle ilgili gazetecilere açıklamada bulunan Belediye Başkan Adayı Tural, “Sitelerde bakımsızlıklar var. Üst katlarda boşluklar var. Esnaflarımızla istişare etmek suretiyle bu binaları nasıl güzelleştirebilir, doluluk oranını nasıl artırabiliriz,  buraların harekete geçmesini nasıl sağlayabiliriz şeklinde esnafımızla sohbet etme imkanımız oldu. İnşallah 31 Mart 2024 seçimlerinde halkımızın teveccühü ile bu görev bize tevdi edilirse esnafımızla iç içe olup, Belediye İşhanındaki ve Kültür sitesindeki esnaflarımızın daha çok iş yapabilmeleri, binalarımızın da güzelleştirilmesi için buralarda iyileştirmeler yapacağımızı belirtmek istiyorum. Esnafımıza da bol bereketli kazasız belasız kazançlar diliyorum” dedi. 

YIKMAYA DEĞİL GÖNÜLLERİ

FETHETMEYE GELİYORUZ

Esnafın bu binalarla ilgili yıkacağım yapacağım söylemlerinden tedirgin olduğunu belirten Tural “ Biz her zaman söylüyoruz. Yıkacağım, yapacağım, mış muşlarla bu işler olmaz. Bunları söylediğiniz zaman esnafımız tedirgin oluyor. Eğer bir yerde bir şey yapılacaksa yıkılacaksa onun yerine yapılacak olan şey daha güzel daha kullanışlıysa esnafa projeyle gelirsiniz. Projeyi esnafın önüne koyarsınız esnafımıza anlatırsınız. Esnafımız mağdur edilmeyecekse buna biz de destek oluruz ama esnafımız mağdur edilecekse bunun karşısında oluruz. Biz yıkmaya değil yapmaya geliyoruz. Biz gönülleri fethetmeye geliyoruz. Onun için yıkmak yapmak bizim işimiz değil. Biz gönülleri yapmaya, esnafımızın taleplerini yerine getirmeye geliyoruz. Onun için yıkacağım yapacağım söylemlerine karşıyız. Bu sadece esnafı tedirgin etmiş olur. Buna hakkınız yok” diye konuştu.

TURAL VE İYİ PARTİ YÖNETİMİ

DEVA PARTİSİNİ ZİYARET ETTİ

İyi Parti Belediye Başkan Adayı Ahmet Tural ve parti heyeti, Deva Partisi yönetimini de ziyaret etti. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Deva Partisi İl Başkanı Ahmet Taylan “Çıktığınız bu yol giydiğiniz bu gömleği herkes giyemez,  herkes taşıyamaz. Bizi ziyaret ettiğiniz için de onure olduk.  Bizimde ilerleyen günlerde adaylarımız açıklanacak. İnşallah memleketimiz kazanır memleketimize kim daha iyi hizmet edecekse bizim temennimiz onun gelmesidir. Isparta’da geride kalan şeyleri ileriye taşıyabilecek eksikliklerini tamamlayabilecek bu projelere ben başlamadım ben bitirmem demeden çalışabilecek başkanın kazanmasını temenni ediyoruz” dedi.  İyi Parti Belediye Başkan Adayı Ahmet Tural da Taylan ve yönetimine teşekkür ederek,  “Biz Isparta’yı hep birlikte yönetmek istiyoruz. Siyasi partilerimiz, sivil toplum örgütlerimiz ve tüm paydaşlarımızla birlikte yönettiğimiz zaman başarı sağlayacağımızı her yerde söylüyoruz. Siyasi partilerimiz demokrasinin vazgeçilmez unsurlarından birisidir. Onun için Isparta’yı birlikte yönetelim diyoruz. Isparta’yı birlikte geliştirelim istiyoruz. Birlikte ileriye götürelim diyoruz. Yaşanabilir iller arasında olmasını hep birlikte sağlayalım istiyoruz. Bu projeye ben başlamadım ben bitirmem anlayışını da zihniyetini de silelim diyoruz. Devlette devamlılık vardır belediyelerde de devamlılık vardır. Yapılacak olan başlanacak olan yarım kalan projeleri gelen belediye başkanının tamamlaması şarttır. Çünkü o Isparta’nın parasıdır. O Isparta’nın yatırımıdır. Isparta’nın son zamanlarda geri kalmıştır.  Burada da yerel eylem planınız var sizlerin “Mutlu yeşil yaşam, demokratik bir yönetim” diyoruz. Ispartamızda da mutlu yeşil bir yaşam yapmamız gerektiğinin inancındayım. 31 Mart 2024 yerel seçimlerinde Isparta’da bir değişimin olacağı inancındayız” dedi. Ziyaret karşılıklı görüş alışverişiyle son buldu.

HABERE AİT FOTOĞRAFLAR

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

Emre

22 Şubat 2024 Perşembe 00:42

Hasan Büyükçam ve ekibi yorumlarda bot beğeni basmaya başlamış :)

Serdat k

21 Şubat 2024 Çarşamba 23:23

Allahım şu tekelinin falan ne faydası olabilir ıspartaya kendi dışında kimaeye faydası olmayan insanlar bunlar

Seçmen

21 Şubat 2024 Çarşamba 21:49

Meclis listesinde bir tane senirkent li yok.26000 civarında senirkent li yaşıyor burada neyin kafasını yaşıyorsunuz.yılın N lerini yazsaydın Ahmet tural listeye çrrak yetmez..malesef sana oy moy yok

iyi partili

21 Şubat 2024 Çarşamba 21:13

chpye küsmüş seçmen siyasetten cok anlamıyorsunuz sanırım bu iş teşkilatla birlikte olur iyi partinin çürük yumurtaları chpye geçti ve parti tekrar birleşti. hem il başkanı ve yönetimi hem merkez ilçe başkanı ve yönetimi şuanda Ahmet Tural başkanında yanında gece gündüz çalışıyorlar.

Ertunç

21 Şubat 2024 Çarşamba 18:52

Nerden buldun bu meclis üyelerini.Sana oy verecekler vazgeçtiler. İr eksik kalmış onu unutmuşsun Sendika Başkanı Cemal Kurt.Ama oğlunu da listeye almışsın.Seni bunlar uçurur.İyi partili olmaktan hicap duyuyorum.

CHP ye küsmüş seçmen

21 Şubat 2024 Çarşamba 11:36

Şu sözde il başkanını taşıma yanında, herkesi irrite ediyor.

Alakır

19 Şubat 2024 Pazartesi 21:16

Büyük ova sorununun ortadan kaldıralım.

Ben

18 Şubat 2024 Pazar 09:56

Trakeybüs nedir çağın gerisinde bir şey. Tramvay lazım Isparta’ya üniversiteden başlayacak. Polis evi ordan mesire alanı dönecek tekrar çarşı modernevler çürür kampüs güzel olur trafik rahatlar

Sıradan vatandaş

17 Şubat 2024 Cumartesi 00:56

Ak parti iyi partiyken şimdi neden iyi parti iyi parti oldu acaba ilk önce buna bi açıklık getirmeli. Makamına kredi başvurusu için giden birini odasından kovan insan belediyecilikte acaba kimleri kapıya gelmeden kovar ?Bu kadar masraf harcama kampanya hangi parayla nasıl ve nereden gelerek oluyor bunlar hep önemli detay. Bugünün tozunu taşını kaldırımı düşünenler yarın için neler yapılabilir birazda onu düşünsün

ISPARTAYI ÇOBANIN ASASIDA YÖNETİR

16 Şubat 2024 Cuma 11:45

Yahu senin hangi mahalleye gideceğin beni ilgilendirmiyor mesajlarındanda bıktım tel.nerden alıyorsanızda sen ve diğerleriniz suç işliyorsunuz ıspartayı ve ülkeyi kimin yöneteceğide umurumda değil benim oyum namusumdur ve hakkeden bir partide yok senden ve partindende cacık olmaz alayınız nankörsünüz....

Neva

14 Şubat 2024 Çarşamba 06:00

Sabahın köründe yalnız başına ise gitmek zorunda olan bayanların önüne köpek mi çıkacak sarhoş mu çıkacak diye tedirgin olmayacağım bir şehir istiyorum sizden

Lecep ivedik

13 Şubat 2024 Salı 11:13

Karaambar kamyoncular nakliyatın başına oy yok.

Endişe

13 Şubat 2024 Salı 05:14

Oy vermek istiyorum Tural'a ama şoförler odasından geldiği için, seçilirse Isparta'nın ara sokakları, caddeleri, park okul önleri tır ve kamyonlarla dolar, bu anlayışsız kesim yüz bulup, evlerimizin kapı önlerine kadar park ederler diye korkuyorum. En iyisi zarar görmeyeceğim birisine oy vermek.

Fakir STAYLA

10 Şubat 2024 Cumartesi 23:05

Daire kapılarına bırakılan Sahlep paketlerinde ne marka ne işletme bilgisi ne parti no ne tarım orman izin kayıt hiç bir bilgi yok. Vatandaşın sağlıpını daha başta düşünmeyen Başkan adayı mı olur? Bu arada bu paketleri görmezden gelen il sağlık müdürlüğü ve belediye zabıtası hayırdır? Görevinizi biz mi hatırlatacağız?

Findoslu

08 Şubat 2024 Perşembe 23:12

Odalar yetmez olmuş gözü belediyeye dikmiş

Erdem Adana

08 Şubat 2024 Perşembe 17:32

Şehir içinde dolaşıp duran otobüsün gürültüsünden sen çok ah alıyorsun.. Dangur dungur sese bakıp da oy mu vereceğiz? Vereceğim varsa da vermem.. hastamız yaşlımıza yazık değil mi?

Saygılar Efendim

08 Şubat 2024 Perşembe 13:32

Başkanım yalnız burası ıspartaya yakışmayan bir yapı. Biz buranın yıkılıp şehre yakışır bir kent meydanı yapılmasını istiyoruz. Size oy verecek seçmeni dikkate alın lütfen.

Kamil

04 Şubat 2024 Pazar 23:14

Mahalledeki muhtarından tut herşey yenilenmeli Ahmet Tural la değişim şart.Ispartam revizyon şart merkez mahalleler İstanbul'un varoşlar semti gibi.

Hakan

04 Şubat 2024 Pazar 16:08

Küçük esnafı arayıp tehlitle oy istemeye benzeyecekmi bakalım Isparta halkından oy istemek.mahalle muhtarı dan daha az oy alacaksın tural

Erdem Adana

03 Şubat 2024 Cumartesi 13:17

Akıllı otopark lazım değil akıllı insan lazım..siz önce mimar sinandaki çift sıralı parkı çözünüz ..

Murat

01 Şubat 2024 Perşembe 19:03

HALK EKMEK ISTIYORUZ.YAP OYUMUZ SANA !

Aquapark

30 Ocak 2024 Salı 09:22

Davraz’ın en büyük sorunu Aquapark’a acil çözüm bulunmalı

ah ah ah ah

28 Ocak 2024 Pazar 04:41

Demekki ne yıkılacak nede birşey yapılacak sıfır icraat sıfır hizmet peki buzamana kadar yapılan yanlışsa ne Ayazma a ne Gökçay nede Kirazlıdere ne belediye işhanı yapanlar yanlış mı yaptı bu zihniyet bu zeka pes dogrusu

Kemkum

21 Ocak 2024 Pazar 16:19

Ne belediye işhanı yıkılsın ne tuhafiyeciler sitesi. Kim hicbisey yapmayacaksa oyum ona. Millete zarardan başka bişey değil hizmet dediğin bedava olur.

Hilmi

21 Ocak 2024 Pazar 10:38

Helal

Umay

20 Ocak 2024 Cumartesi 21:23

Bu adam kazansın kısa sürede AKP'ye geçer gibi geliyor

Yakılır ıspartama

19 Ocak 2024 Cuma 13:59

Belediye işhanını yık başkanım şehre uygun bir kent meydanı istiyoruz oraya

Neosparta

18 Ocak 2024 Perşembe 19:33

Hangisi şu şehre bilim merkezi açacam derse ona verecem oyumu. Yeter gari stadmış ne oldu stad stad kaç topçu çıktı? Bilim merkezi olsun çocukların ufku açılsın

Halkın Sesi

18 Ocak 2024 Perşembe 09:21

Belediye işhanı yıkılmalı başkanım şehre yakışır bir kent meydanı yapılmalı oraya

Öyle

17 Ocak 2024 Çarşamba 18:16

Konut sorunu çözülmeli , şehir içi ulaşım minibüs tramvay vs, yeni cevreyolu yapılmalı, milletin parası milletlete harcanmali 100 esnafın olduğu üzüm pazarına yapılan masraf dükkan sahiplerinden alınmalı, tuhafiyeciler sitesi yenilenmeli çok eski boş trafik sorunu bunları yapacaksan oyum sana

Kurt

15 Ocak 2024 Pazartesi 17:22

Yanındayız başkan tüm gerçek kurtlar yanında....

Ragıp Elibol

14 Ocak 2024 Pazar 22:46

Eski sanayi yi kim taşırsa oyum ona

Oy verecem sana

13 Ocak 2024 Cumartesi 21:43

Normal de oy kullanmıcaktım ama senin için sana oy verecem

Eskilerden

11 Ocak 2024 Perşembe 16:09

Yıkılmadan, nasıl yenisi yapılacak.. Allah razı olsun ilgililerden, tertemiz oldu bak, üzüm pazarı.. İnşaallah buralarda böyle, güzel olacak..

ıspartalı

11 Ocak 2024 Perşembe 14:25

yıkarsa akp yıkar.yandaşlar da yapar

Ak Topraklar

11 Ocak 2024 Perşembe 14:15

Çağa uygun siyaset olmazsa olmaz,demokrasi sart

Nereye kadar

11 Ocak 2024 Perşembe 13:12

Nereye kadar duracak o binalar???oradan reklam yapmayın,ekmek çıkmaz size!!!

Ebe

11 Ocak 2024 Perşembe 12:35

O bölge yıkılıp yapılsa çok iyi olur..çöplük GB plansiz

DİĞER HABERLER

ÖNE ÇIKANLAR