26 Nisan 2024 Cuma

Ağun'dan flaş açıklamalar

Isparta

Isparta Sağlık-Sen İl Temsilciliği için aday olan Mahmut Ağun, Şehir Hastanesi delege seçimleri öncesinde listelerin yayınlanmadığını belirterek, mevcut yönetimin bir çok usulsüzlük yaptığını ve genel merkezinde bu usulsüzlüklere göz yumduğunu iddia etti.

Ağun açıklamasında; "Şehir Hastanesi delege seçime gidecek 77 kişinin liste ve liste sırası yayınlanmıyor. Sandıkta görevli ekip sandığın başında ekip seçim kampanyası yürütüyor. Karşı tarafından bir adayın temsilcisine müsaade edilmiyor. Seçim tarihinin 3 gün önceden yayınlanması gerekiyor. Cumartesi günü alelacele, şans eseri görüyoruz. Mevcut yönetimin yaptığı tüm usulsüzlüklere Sağlık-Genel Başkanı sessiz kalıyor. Bu durum da üyeler tarafından tepki topluyor" dedi.

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

sağlıkçı

05 Temmuz 2022 Salı 16:37

Bu seneki sendika seçimlerinde Erdal başkan seçilir veya seçilmez o ayrı bir konu bu kadar sendikaya emekvermiş tanıdığımız bildiğimiz bir arkadaşımız neden aday olmuyor ... Bu yeni adayı hiçkimse tanımıyor.

hadi ordan

05 Temmuz 2022 Salı 16:29

Usülsüzlüğün daniskasını sen ve seni öne sürenler yapıyor sen bunu ****et iyi biliyorsun...personeller tek tek çağırılıp seni seçecek delegelere oy versinler diye baskı altına alınıyor, delegelerini bile onlar seçiyor, utanmadan ağlıyorsun... Bomba 32 sen de doğru haber yap yayımla bu gerçek sözlerimi, tabii tarafsızsan...

Muhalif Başkan

05 Temmuz 2022 Salı 08:52

Türkikiye de Sendikecılığı adam gibi yapan tek sendika. GENEL-SAĞLIK İŞ....Mahmut Bey Ekibinizle Bekliyoruz...Sendikacılık Cesurların İşidir. Cesurların Arasına Kuvva-İ Milliyecilerin Arasına Katılın...

Deli yürek Erdal

05 Temmuz 2022 Salı 08:40

Ne Erdalmış beee.

Hizmet istiyoruz

05 Temmuz 2022 Salı 08:15

Artık başka bir kişi gelsin, Erdal gitsin. Akmayan aynı çeşmeden iki kere el yıkayama gidilmez... Biz mahmut ağun u istiyoruz. Adalet istiyoruz, hizmet görmek istemiyoruz.

Atila böbrek

05 Temmuz 2022 Salı 00:38

Doktorlara attığın kazık hala duruyor sabit döner sermayelerde Erdal , kızında belediyede çalışıyor , yeter artık sana oy moy yok

İlginç

04 Temmuz 2022 Pazartesi 23:54

Destekleyen üyeler de konuşsun. Sadece aday değil. Röportaj yapılsın.

Mehmet

04 Temmuz 2022 Pazartesi 23:11

Bu sistem artık mevcut başkanın liderligiyle gelişmez hem sağda solda aday değilim diye geziyorsun aday,değilsen bu Katakulye niye umarım sistemi değiştirecek kişi olarak kısa sürede bizleri kendisine inandiran güvenimizi kazanan Mahmut ağun olacaktır

Rota sız

04 Temmuz 2022 Pazartesi 22:49

mahmut başgan, anlattığın sıkıntılar sıradan olaylar değil. erdal başganın seçim konusunda profosyonel danışmanı olabilir. Gozunun yağını yiyeyim aman tikkat et.

Hep aynı

04 Temmuz 2022 Pazartesi 22:43

Her zaman aynı oyun Tes-iş de böyle oyunları herzaman yapıyor. Yakalıyorsun iki tane dalkavuğun üstünde kalıyor. Sonra o dalkavuklar ekmeğine bişey olmasın diye şikayet etmiyorsun. Sendika başkanları da böyle geçinip gidiyorlar

Adalet

04 Temmuz 2022 Pazartesi 22:31

Bırakın artık usulsüzlükle biryere gelemiyceğinizi anlayın artık herkesin gözü açıldı gerçekler ortada Erdal devri kapanıyor

Çok komik

04 Temmuz 2022 Pazartesi 21:22

CHP il yönetiminde yer alan Temizlik işcisi bir arkadaş önce millete tahhutlerle hadise sonra diske geciriyo. Bu nasıl iş sorsan bide neler neler. Hastane müdürüne gidip diske geçersek bir şey olurmu diye soruyo. Yaninda yer alanların ise 3.sendikasi bu. Sendikacılık böylemi oluyo.Durusu olmayacak zırt oraya zırt buraya.

sami mandıralı

04 Temmuz 2022 Pazartesi 21:11

Sayın cumhurbaskanimiz bu erdal a bi el artık herkes değişti bu değişmedi utanmasa millet vekili adayı olacak hiç bir hastanede seven yok isterseniz gezin sorun hodri meydan

Erdalll

04 Temmuz 2022 Pazartesi 21:05

Adaletsiz bir oylamada inşallah kazanamazsın.gençlere bırak artık

04 Temmuz 2022 Pazartesi 21:04

Yeter artık bırak koltuğu bunca zaman senin gibi birine destek olmuşum.hakkımızı savunacağına hakkımızı yemişsin

Ispartalı sağlıkçı

04 Temmuz 2022 Pazartesi 21:00

Googleye usulsüzlük yazdığında bile Erdal çıkıyor karşımıza

Ispartalı

04 Temmuz 2022 Pazartesi 19:35

Millet geçim derdin de sen seçim derdindesin, usulsüzlük varsa mahkemeye git haber mi bu gazeteci arkadaş

Hüseyin

04 Temmuz 2022 Pazartesi 19:25

Sendikal örgütlenme memurun menfaati içindir. Yıllardır memurun menfaati değilde kendi menfaatini sürdüren koltuk sevdalısı her türlü usulsüzlüğü kendine hak görüyor bizde uzaktan izliyoruz işte.

Erdallllll

04 Temmuz 2022 Pazartesi 19:24

Nerede Adalet Şimdi

04 Temmuz 2022 Pazartesi 18:57

Şeffaflık nerede Erdalllllllll hak nerede Adalet nerede karşına adam gibi adam çıkınca bel altı çalışıyorsun Erdallllll

04 Temmuz 2022 Pazartesi 18:43

Seçim döneminde böyle adaletsiz usulsüz davranan yönetimin üyelerine ne faydası olur.yazik çok yazik

Realite

04 Temmuz 2022 Pazartesi 18:40

Adaletli olan bir yer söyler misin, milletin kanına işledi artık, imam cemaat misali herkes gördüğünü uygulayacak.

Aile arası seçim

04 Temmuz 2022 Pazartesi 18:36

Ne len bu aile arası düğün gibi seçimmi olur kriz bunlarıdami vurmuş yoksa

Amanın kimseler duymadan seçim

04 Temmuz 2022 Pazartesi 18:34

Abileri dayıları öyle emretmiştir adamlar ne yapsın emir kulu sonuçta orada olmalarin nedeni bu :)

Gereksiz

04 Temmuz 2022 Pazartesi 18:32

Adeletin olmadığı yer burası şaşırmadım:)))

Salih

04 Temmuz 2022 Pazartesi 18:28

Adaletsizlik bu yazık gerçekten hakkını yedirme büyük Başkan

Ak Topraklar

04 Temmuz 2022 Pazartesi 18:24

Sizin sendikaların her tarafı usulsüzlük zaten arkadas

Adalet

04 Temmuz 2022 Pazartesi 18:23

Gerçekten yazıklar olsun , böyle olaylardan dolayı sağlık senden soğuduk resmen, Mahmut Başkan ve ekibi bizleri ziyaret ederken seçim tarihini sorduğumuzda bilmiyoruz diyorlardı şimdide kime oy verceğimizi bilmiyoruz, bu nasıl adalet