visitor analyticsvisitor analytics

YENİ GENEL SEKRETER HÜSEYİN YAVUZ'A İLK ZİYARET SAĞLIKSEN'DEN

YENİ GENEL SEKRETER HÜSEYİN YAVUZ'A İLK ZİYARET SAĞLIKSEN'DEN
18 Kasım 2016 Cuma 12:02

YENİ GENEL SEKRETER HÜSEYİN YAVUZ'A İLK ZİYARET SAĞLIKSEN'DEN

ISPARTA Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği görevine atanan Devlet Hastanesi Yöneticisi Hüseyin Yavuz bugün görevine başladı. Yeni Genel Sekreter Yavuz’a ilk hayırlı olsun ziyareti Sağlık-Sen yöneticileri tarafından yapıldı.

Sağlık-Sen Isparta Şubesi Yönetim Kurulu Başkanı Erdal Demiralay ve üyeler Ramazan Özdemir, Halil Ermağan, Arif Doğan, Murat İkiz, Bilgin Bilgiç ve Yusuf Acar göreve başlayan Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreteri Uzm. Dr. Hüseyin Yavuz’a ilk hayırlı olsun ziyaretinde bulundular.

Başkan Demiralay, yeni görevinde başarılar diledi. 

kuşatma

zehirli sarmaşık
19 Kasım 2016 Cumartesi 08:01

OOOO... Bütün fetöcüler toplanmışız. Hemen yine sarmaşıklaşmışız, sarmışız. Çembere almışız.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Botoks

Estetik cerrah
19 Kasım 2016 Cumartesi 07:59

Devlet hastanesine tuvalet kokusundan girilmiyordu. Başhekim kendi kaşıyla gözüyle ilgileneceğine hastanesiyle ilgilenseydi ya.

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Abu zittin
18 Kasım 2016 Cuma 21:37

Erdal başkan, yeni genel sekretere "aman hekim dışı personele nöbet parası falan verme, döner sermayede de insiyatifi hekimden yana kullan diğerleri zıkkımın kökünü yesin" deseydin..

11 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yukardan ayarlı bu hadiseler

Cafer Can
18 Kasım 2016 Cuma 19:59

Umarım zamanla 'Osman Aydın'laşmaz kendileri

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAYIRLI OLSUN

mehmet boyacı
18 Kasım 2016 Cuma 16:01

SAYIN DOKDORUMUZA HAYIRLI UGURLU OLSUN ISPARTAN COCUGU HEMŞERIMIZ GÖREVINDE BAŞARILAR

7 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yusuf E.....

Hayırlı Olsun
18 Kasım 2016 Cuma 15:12

İçimizden bildiğimiz ve sevdiğimiz birisinin olmasına çok sevindik

4 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ah yerde kalmaz.

Allah büyük
18 Kasım 2016 Cuma 15:05

Kişisel kin ve intikam duygularıyla hareket edenlerin bir gün paçalarına dolaşır yaptıkları. Hak Teala bir kulun hakkını başka bir kul eliyle alır,Bilmez ki o gafil, onu o kul yaptı sanır.

11 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla