visitor analyticsvisitor analytics

TEŞEKKÜRLER BİLGİÇ

TEŞEKKÜRLER BİLGİÇ
14 Haziran 2016 Salı 10:39

TEŞEKKÜRLER BİLGİÇ

TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Isparta AK PartiMilletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, kentte kazandırılacak yeni bir profesyoneltakım için adım atma kararı aldıklarını söyledi.

“Ispartasporiçin bir kıvılcım çak” sloganıyla yola çıkan Ispartalı Gazetecilerinmesajlarına TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Isparta AK Parti MilletvekiliSüreyya Sadi Bilgiç’ten olumlu mesaj geldi. 

Akdeniz Muhabirinin ulaştığı TBMM Plan ve Bütçe KomisyonuBaşkanı Isparta AK Parti Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç’ten kenttekazandırılacak yeni bir profesyonel takım için adım atma kararı aldıklarınısöyledi.  Bilgiç, “Atakan YazganBaşkan’la görüştük. Arkadaşlarımız hazırlık yapıyor. Ispartaspor konusunda adımatma kararı verdik. Cuma gününde Isparta’ya geldiğimde bazı temaslarım olacak.Belediye Başkanıyla da bir araya geleceğiz. Bu zorlu yola çıkıyoruz” dedi.

Bu arada  Isparta’nınBAL’daki temsilcisi Özel İdarespor’un isim değişikliği yapılacağı ve kente maledileceği belirtildi.

hayal

yalvaçlı
14 Haziran 2016 Salı 22:18

takım adının içinde ısparta olabilecekmi çünkü ısparta spor olursa eski borçları ödemek gerekiyor federasyon onay vermez başka türlüde nasıl olacak değişik bir isim dede ne kadar sahiplenilecek hadi bakalım vekil de herseçim öncesinde bol keseden atar tutar bakalım bu defa ne olacak.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İNŞALLAH

BİLAL
14 Haziran 2016 Salı 15:11

RAMAZAN AYINDAYIZ BAK UMUT TACİRLİĞİ YAPMAYIN ADAM GİBİ BİR YÖNETİM İLE 3 LİGE ÇIKALIM

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

TEBRİKLER

Hakan CAN
14 Haziran 2016 Salı 13:52

Çok sevindik sayın vekilim.Size yakışanı yapmışsınız. Isparta gibi bir ilin profesyonel liglerde takımı olması gerekir.Sabırsızlıkla bekliyoruz.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla