visitor analyticsvisitor analytics

SÜRPRİZ ÜNLÜ İSİM ISPARTA'YA DAVET EDİLDİ

SÜRPRİZ ÜNLÜ İSİM ISPARTA'YA DAVET EDİLDİ
29 Haziran 2016 Çarşamba 23:01

SÜRPRİZ ÜNLÜ İSİM ISPARTA'YA DAVET EDİLDİ

Şehrin büyükleri Ispartaspor 1930'un yönetimini oluşturmak için bugün İstanbul'da Beylerbeyi Gül Sultan Yalısı'nda bir toplantı gerçekleştirdi. Toplantıya Isparta Valisi Şehmus Günaydın, Sakarya Valisi(Ispartalı) Hüseyin Avni Coş, İş adamı Atakan Yazgan ve diğer davetliler ile gazeteciler katıldı. Büyük toplantının bir de sürpriz konuğu vardı. Atakan Yazgan'ın dünürü olan ünlü Şovmen Mehmet Ali Erbil'de toplantıya katılarak,Ispartaspor 1930'a destek verdi. Erbil, en kısa zamanda Isparta'ya geleceğinde belirtti. Toplantının sonuçları kısa zamanda kamuoyuna açıklanacak.

Bu işin Mimarı Vali GÜNAYDIN'dır

Ahmet İNANLI
30 Haziran 2016 Perşembe 13:35

Zira 4 Haziran 2014 te Kastamonu'ya geldi ve Kastamonu Spor BAL'da idi.KOMBİNE Bilet Uygulamasına ön ayak oldu,Özel İdare desteği verdi,bir nefer gibi Kastamonu Sporun başarısı için çalıştı BAL'dan 3.Lige,oradan da 2.Lige çıkması için 7/24 ter döktü.Gelin siz siz olun Sevgili Ispartalılar Vali GÜNAYDIN'a güvenin ve onu yalnız bıarkmayın destekleyin göreceksinizki sizde Kastamonu'nun yaşadığı güzel günleri yaşayacaksınız.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTAYA YATIRIM

MEDENİ ISPARTA
30 Haziran 2016 Perşembe 10:49

Bu kadar zengini bulunan Isparta' nın Akhisar kadar bir takımının olmaması ne kadar acı! Hadi geçtim PTT 1. Ligdeki Elazığ kadar bir takım olsun. 3.Lig olsun 4.Lig olsun ya bari. Varsa yoksa kendileri zengin kalsın aman istihdam sağlayacak, hafta sonu vakit geçirecek bir etkinliğimiz olmasın. Yazık! Birlik olup plan yapmak, girişimde bulunmak bu kadar mı zor senelerdir? Hiç umudum yok ama inşallah olur yeni birşeyler. Mesirelikten ve yeni yeni patlayan kafelerinden başka nesi var şehrin?

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartaspor

Mehmet
30 Haziran 2016 Perşembe 08:16

emeği geçen herkese teşekkürler inşallah başarılı olunur takımımızı daha iyi yerlerde görmek istiyoruz,,,,

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

gerçekten mi?

can cancan
30 Haziran 2016 Perşembe 08:13

Bu şahıs için ekranın sevilen yüze cümlesi kurulmuş! Bu şahısı gerçekten seven varmı?

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla