visitor analyticsvisitor analytics

MHP ISPARTA MİLLETVEKİLİ NURİ OKUTAN TRABZONSPOR'UN HAKKINI ARADI.

MHP Isparta Milletvekili Nuri Okutan Trabzonspor'un hakkını aradı.
23 Şubat 2016 Salı 23:58

Trabzon'da görev yaptığı dönemde Trabzonspor Valisi olarak nam yapan MHP Isparta Milletvekili Nuri Okutan, Trabzonspor'un hakkını TBMM'de arıyor.

MHP Isparta Milletvekili ve Eski Trabzon Vali'si Nuri Okutan TBMM'de Bakan Gençlik ve Spor Bakanı Sayın Akif Çağatay Kılıç'a Trabzonspor -Galatasaray maçı ile ilgili sorular yöneltti. 

 İŞTE O SORULAR 

1.Trabzonspor spor toto süper Lig’de hakem kararlarının tartışıldığı maçlarda 18 puan kaybetti tartışmalı hakem kararlarıyla ilgili herhangi bir işlem yapıldı mı?  

2.Trabzonspor-Galatasaray karşılaşmasında yanlış kararlarla maça damga vuran MHK başkanı, hakem ve sorumlular hakkında nasıl bir yaptırım uygulamayı düşünüyorsunuz? 

3.Trabzonspor-Galatasaray arasında oynanan maçta devre arasında hakeme whatsapp üzerinden msj atılarak Galatasaray’ı yaktın hatanı ikinci yarı telafi et iddiaları doğru mudur?

4.Trabzonspor oynadığı maçlarda hakem kararlarıyla sürekli bir haksızlığa uğramıştır yapılan bu hakem hatalarıTFF içindeki bir yapı tarafından mı organize edilmiştir? 

5.Trabzon halkı ve Trabzonspor taraftarı ülkesini seven ve milli değerlerine sahip çıkan insanlardır. Onlar maçların sonuçlarından çok futbolun tüm taraflarının işinin hakkını vermesiyle, maçlarınbir şölen havasında geçmesiyle ilgilidirler. Ayrıca Trabzonspor onlar içinsadece bir kulüp değil, dik duruşun vatanperverliğin, haksızlıklara karşı onurlu çıkışında yerli ve milliliğin bir sembolüdür. Trabzonspor’un cezalandırılma sebepleri bu yapısından mı kaynaklanmaktadır?  

6.TFF,MHK’yı şike tepkileri nedeniyle kalkan olarak kullanıyor iddiaları doğru mudur? 

7.Türkiye’nin haçlı zihniyeti tarafından kuşatıldığı çok önemli günler yaşadığımız hemen her gün şehit haberlerinin yüreğimizi dağladığı günlerin içindeyiz zaten canımız burnumuzda öfkemiz hat safhada. Çok dikkatli davranıp bu tür müsabakaları birlik beraberliğimizin güçlendirmesine vesile edeceğimiz yerde böylesi sorumsuz davranışlarla öfkemizin üzerine benzin dökülmesi kime hizmet edecektir? Bundan sonra tüm sorumluları uyararak bir başka olumsuzluğun yaşanmasını önleyebilecekmisiniz? 

Gerçek mi?

Mehmet
11 Eylül 2016 Pazar 16:33

Nuri bey Trabzonspor u bırak da Ispartalı garibanın hakkını ara gerçek hayata bakınız sokaklarda dilenen insanlara bakın bir çözüm üretin

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sadık

Sadık
24 Şubat 2016 Çarşamba 22:44

Isparta kimin uğrunda.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta vekilimisin Trabzon vekilimi

Veli
24 Şubat 2016 Çarşamba 20:30

Sayin vekil,Isparta spor icin ne gibi girisimler yaptin,ve ne yapmak istiyorsun. Onceligin isparta ve isparta spor olmali, Trabzonspor degil

13 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

mhp

ısparta
24 Şubat 2016 Çarşamba 19:32

ÇOK LAZIM DEMİ TRABZONSPORUN HAKKI SAYIN LÜZUMSUZ VEKİL.EEE BAŞINDAKİ ADAMA BAK VEKİLE ÖYLE BAK...

12 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTA

ISPARTA
24 Şubat 2016 Çarşamba 14:53

SAYIN OKUTAN SIZ KIMIN VEKILISINIZ!

16 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Keşke Trabzondan aday olsaydınız..

ıspartalı
24 Şubat 2016 Çarşamba 12:33

Eeeee işte Ispartamız kimleri milletvekili yapıyor..

18 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

bu ne lahana bu ne periz

ısparta
24 Şubat 2016 Çarşamba 12:19

magazin Milletvekili olmuş sayın Okutan,sana ne Trabzondan,Isparta -Şarkikaraağaçlı şehidin hakkınıda arasana ,hatta cenazesine neden gelmedin?*Trabzondamıydın??bırak Trabzonu Sayın Soylu düşünsün,bir dahaki şeçimde yok edileceksin,kapımıza dahi gelme

19 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Okutan

Vekil
24 Şubat 2016 Çarşamba 11:49

İnsan şaşırınca karıya yenge dermiş:)

17 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAZIK YAZIK BİR OTURUN BİN DÜŞÜNÜN

ALPARSLAN
24 Şubat 2016 Çarşamba 11:20

BÖYLE GENEL BAŞKANA VE ISPARTA TAKIMINA BÖYLE VEKİL.

18 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

şaşkın

ahmet hakarar
24 Şubat 2016 Çarşamba 10:16

sayın vekil saçmalamışsınız iyice bu memleketin bir takımı vardı ısparta spor bilmem hatırlarmısınız keşke birde onun için bir çalışma yapsanız diyorum. özellikle iktidar millet vekilleri bu güne kadar ısparta spor için hiç bişey yapmadınız ne olur şu takımımızı ayağa kaldırın.

20 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ŞU HALE BAKYA

HAYRET
24 Şubat 2016 Çarşamba 10:13

İKTİDAR VE HÜKÜMET GECESİNİ GÜNDÜZÜNÜ KATMIŞ ÜLKENİN HUZURU İÇİN TERÖR BELASI İLE MÜCADELE ETSİN.MUHALEFET MHP NİN UĞRAŞTIĞI KONUYA BAK.PES DOĞRUSU

14 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vay halimize

Ispartalı
24 Şubat 2016 Çarşamba 10:08

Millet ne ile uğraşıyor Say'ın vekil ne ile uğraşıyor.

13 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTA SPOR

323232
24 Şubat 2016 Çarşamba 09:19

SAYIN TRABZON MHP MİLLETVEKİLİ NURİ OKUTAN; KEŞKE 7 MADDELİK TRABZON SPORLA İLGİLİ 7 MADDELİK SORU ÖNERGESİ VERMİŞSİNİZ.KEŞKE 3 MADDELİK TE ISPARTA SPORLA İLGİLİ SORU ÖNERGESİ VVEREBİLSEYDİNİZ. AYRICA ISPARTADA ELMACILIK VE SÜTÇÜLÜKLE UĞRAŞAN ÇİFTÇİLER PERİŞAN HALDELER. KEŞKE 2 MADDEDE ÇİFTÇİLERİMİZ VE ÜRETİCİLERİMİZ HAKKINDA KONUŞABİLSEYDİNİZ. SAYIN TRABZON MİLLETVEKİLİ AFFEDERSİNİZ ISPARTA MMİLLETVEKİLİ.

18 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ısparta

sengetli
24 Şubat 2016 Çarşamba 08:31

sn.vekil bence saçmalamış.

15 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla