visitor analyticsvisitor analytics

KENDİ KALECİLERİNİN ATTIĞI TOKATI GÖRMEMEZLİKTEN GELDİLER

KENDİ KALECİLERİNİN ATTIĞI TOKATI GÖRMEMEZLİKTEN GELDİLER
16 Kasım 2016 Çarşamba 16:48

KENDİ KALECİLERİNİN ATTIĞI TOKATI GÖRMEMEZLİKTEN GELDİLER

ISPARTA Davrazspor’un 2-1 galibiyetiyle biten Hisar Belediyespor karşılaşması sonrası Afyonkarahisar'da yayın yapan ODAK Gazetesi Isparta’yı cehenneme benzetti. Şehrin başarılı valisi Şehmus Günaydın’ın ağır eleştirildiği haberde ‘Bu işin peşini bırakmayacağız’ denildi.  Isparta Valisi sakatlanan futbolcunun hastanede en iyi şekilde tedavi görmesi için İl Sağlık Müdürüne talimat vermiştir. Kalecinin attığı tokattan sonra olayların büyümemesi için taraftarı sakinleştirmiştir.

Algı olayı

vedat
17 Kasım 2016 Perşembe 11:28

Sayın valimizin hakem hatalarını arkadaşları vasıtasıyla ulusal basına taşıması diğeer takmlarrı rahatsız etti, yarın o ilin valileride aynı uygulamayı yaparsa bu işin içinden cıkılmaz. Tanju colak ın acıklamasından sonra diğer takımlar magdur edildi gibi oldu sayın valimiz i tüm ıspara seviyor kendisi futbolun içinden gelen bir bürokrat ama diğer il takımlarının da nabzını yükseltmemeli.

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

bölme parçalama yutma KARDEŞ ol

süleyman göde
17 Kasım 2016 Perşembe 10:56

et tırnaktan ayrılmaz birleşme zamanı Demirel i ve Eroğlunu bu millet çok sevdi onları sevmeyenler onları iyi okusunlar ve etrafa iyi baksınlar yeter örn barajlar daha yazayım mıkağıtlar yetmez ya illede DEMOKRASİ ve her ikisinin de Anadolu köy TÜRKİYE sevdası yeter mi

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

YORUMLAR NEREYE GİDİYOR.??

ANTALYA 32
17 Kasım 2016 Perşembe 10:47

Yorumları okuyor ve takip ediyorum.Afyon'lu kardeşlerimiz AFYON demiş, Ispartalı kardeşlerimiz ISPARTA demiş. Netice??Maç oynandı bitti arkadaşlar. Bizler komşu KENT olarak birbirimizi anlayamazsak bizi kim anlar? Biri "3000 BİN AFYONLU EKMEĞE İHANET EDİYOR" demiş. Neyin İHANETİ kardeşim. Sen AFYON'da okusan ve ısparta maçında AFYONSPORUMU tutacaksın? Boş ve gereksiz tartışmalara girmeyin derim. FEDERASYON var, GÖZLEMCİ var. Bize düşen takımımızı DESTEKLEMEK. Gelende AĞAM, gidende AĞAM'dır.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şeytan dilli
17 Kasım 2016 Perşembe 01:26

Veysel eroğlu bırakın afyonu suhutu bile il gibi yaptı.peki yıllarca demirel bu memlekete ne yaptı.ha diceksinizki üniversite yaptı daha ne yapsın.e be arkadaş onudami yapmayacakti.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Karahisar lı
16 Kasım 2016 Çarşamba 23:14

Bir haftadır Afyon a Afyonluya maç başlayıp bitene kadar küfürlü tezahuratlar yapıldı niye müdahale edilmedi Afyon agirmi geliyor size

8 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Herzaman 32
16 Kasım 2016 Çarşamba 22:39

Afyonlu değilmi bunlar bişey olmaz bunlardan altın semer mevzusu işte hahaha

2 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Muys
16 Kasım 2016 Çarşamba 21:27

ısparta bu sene sahaya devlet erkanıyla çıkıyor içerde vali bey var ama deplasmanda ne yapıcaksınız?bu işin daha akşehiri var...

7 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ibrahim sancar
16 Kasım 2016 Çarşamba 20:20

Keske bi afyon olabilseniz

8 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

afyonlu
16 Kasım 2016 Çarşamba 20:02

Isparta da 3000 tane afyonlu öğrenci var. Hepsi ıspartada ekmek yiyor sizde öğrenciler üzerinden para kazanıyorsunuz. Afyonlular dışarı demiş, bi memlekete yükleyemezsin herşeyi boş yapma.

4 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla