visitor analyticsvisitor analytics

İŞTE ISPARTA DAVRAZSPOR'UN YÖNETİM KURULU LİSTESİ

İŞTE ISPARTA DAVRAZSPOR'UN YÖNETİM KURULU LİSTESİ
09 Ağustos 2016 Salı 15:54

İŞTE ISPARTA DAVRAZSPOR'UN YÖNETİM KURULU LİSTESİ

Isparta Davrazspor Başkanlığına Isparta’da yatırımları olan İstanbul'da ikamet eden Bülent Sarıgül’ün getirilmesinin ardından yönetimkurulu listesi oluştu.

LİSTEDE GÜÇLÜ İSİMLER VAR!

YENİ YÖNETİM KURULU LİSTESİ BOMBA 32’de


 

ıspartaspor

av emre
10 Ağustos 2016 Çarşamba 17:38

İnşallah yakın zamanda önemli adımlar atılır da geleceğe umutla bakarız. Bizim yerimiz süper lig olmalı. Bursadan sevgiler. selamlar

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartaspor

Hakan CAN
10 Ağustos 2016 Çarşamba 10:03

Öncelikle hayırlı olsun.Bu oluşuma önderlik eden basta sayın vekilimiz Sürayya Sadi Bilgiç'e, valimize Belediye başkanımıza çok Tesekkür etmek gerekir.Isparta gibi bir şehrin takımı en az 2.ligde şampiyonluğa oynaması gerekir.Gençlerimizi kötü alışkanlıklardan uzaklaştırmanın en iyi yolu spordurdur.Şimdi bize düşen maddi ve manevi olararak desteklemedir.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gereksiz

Ahmet Uyanık
09 Ağustos 2016 Salı 23:31

Futbol, kitleleri uyutmak için uydurulmuş bir spordur. Boş işlerle uğraşmanın bir gereği yok. Bu işe haracanan her kuruşun öbür tarafta israf olarak hesabı var.

2 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Enine boyuna

Değirmençay
09 Ağustos 2016 Salı 22:31

Şükrü başdeğirmenle Gözde çağlar hakikaten güçlü bir liste olmuş.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gülkent Gençlik

Abdulla
09 Ağustos 2016 Salı 22:24

Bu yönetim 5 sene çok güzel bir şekilde çalışsın bu şehre UEFA kupasını getirler :):)

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gülkent Gençlik

Abdulla
09 Ağustos 2016 Salı 22:22

Yönetim çok iyi yıllar sonra gördüğüm en kalite yönetim. şehrin önde gelen zenginleri bir arada öncelikle Isparta Davrazspor'a çok güzel bir tesis yaparlar genç bir takım kurulup çocukların rahat edebilecegi bir yer yapılması gelecek için çok iyi olur

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAYIRLI OLSUN

MEHMET ÇELİK
09 Ağustos 2016 Salı 19:47

YORUM YAPAN ARKADAŞLAR LÜTFEN SAG DUYULU OLALIM YENİ BİR OLUŞUM HAYIRLI OLSUN DİYELİM HEM YÖNETİCİLERİ ELEŞTİRMEYİN ŞEVKLERİNİ KIRMAYALIM. ISPATAMIZA HAYIRLI OLSUN GÜZEL LİSTE OLMUŞ.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

HEP BERABER

mehmet kılınc
09 Ağustos 2016 Salı 18:27

sonunda bir adım atıldı burada başta belediye başkanımıza teşekkür ederiz.güzel bir başlangıç olursa buişin sonu gelir iş bitirici bir yönetici şart.Isparta.mızda3.lig değil 2.ligi kaldıracak potansiyel var. şimdiden hayırlı olsun şehrimize

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Antrenör

Misafir
09 Ağustos 2016 Salı 17:48

Teknik direktör olarak kiminle anlaşmışlar.Futbolcular hazır mı

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haydi hayırlısı.

Futbolsever
09 Ağustos 2016 Salı 17:26

Küçük İlçeler ve Kasabaların bile Profesyonel takımlarının olduğu yerde ISPARTA gibi şehrin takımı olmaması gerçekten büyük bir kayıptır.İnşallah Takımımızı Profesyonel liglerde başarılı bir şekilde buluruz.Bu sayede Sporun ve Futbolun maddi ve manevi katkılarını hep beraber göreceğimizden eminim.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Küme düşmez isek iyi

Mehmet çimen
09 Ağustos 2016 Salı 17:16

Futbol un f sinden anlamayanlar var düzen aynı dizilen aynı

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Radikal Kararlar alınmalı

Taraftar
09 Ağustos 2016 Salı 17:09

Öncelikle taraftarı maçlara çekmek için yöntemler çözümler üretilmeli. forma rengi yeşil-pembe den vazgeçilip güzel bi forma rengi ve tasarımı yapılmalı. çok iyi reklam yapılmalı. ısparta taraftarını heycanlandırmalı. açıkçası radikal kararlar alınmalı.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla