visitor analyticsvisitor analytics

İŞTE ISPARTA DAVRAZSPOR'UN YENİ YÖNETİM KURULU ÜYELERİ

İŞTE ISPARTA DAVRAZSPOR'UN YENİ YÖNETİM KURULU ÜYELERİ
22 Mayıs 2017 Pazartesi 11:01

İŞTE ISPARTA DAVRAZSPOR'UN YENİ YÖNETİM KURULU ÜYELERİ

Isparta Davrazspor’un cumartesi günü gerçekleştirilen olağan genel kurul toplantısında İş adamı Mustafa Özaydın, başkanlığa getirildi.

Isparta Davrazspor’un olağan genel kurul toplantısı geçtiğimiz Cumartesi günü gerçekleştirildi. İl Özel İdaresi Yerleşkesindeki Toplantı Salonunda saat 16.00’da başlayan kongreye; Kulüp Başkanı Bülent Sarıgül, Başkan Yardımcısı Mustafa Özaydın, Yönetim Kurulu ve kulüp üyeleri ile taraftarlar katıldı. Saygı duruşu ve istiklal marşının ardından divan teşekkülü oluşturuldu.

Isparta Davrazspor’un yeni Başkanı Mustafa Özaydın daha sonra 21 kişiden oluşan yeni yönetim kurulunu kongreye katılanlara hitaben okudu. Söz konusu listede şu isimler yer alıyor: 

Mustafa Özaydın, Bülent Sarıgül, Nurettin Akgül, Musa Kaya, Ali Tulum, Şükrü Başdeğirmen, Yaşar Bolat, Murat Ali Dulupçu, Gözde Çağlar, Sami Öngör, Mustafa Karabulut, Ahmet Tural, Nazmi Esen, Adnan Kocabaş, Bayram Erdinç, Serkan Çelebi, Barış Gümüş, ErtanTekeli, Aziz Şencan, Erhan Oturak, Ali Baysal.

Hayırlı olsun

papatya
23 Mayıs 2017 Salı 11:42

Yeni başkanımızı ve yönetim kurulumuzu tebrik eder, kendilerine başarılar dilerim. Böyle bir takımın taraftarı olmak gurur ve onur vericidir. Herkes süper ligde yine kendi takımını tutsun ancak yerel takımımızı da desteklemek zorundayız. Takım bizim takımımız. Tutmak zorundayız. Biz kendi takımımızı tutmazsak başkası gelip bizim takımımızı tutar mı? TUTMAZ. Haydi gelin hep birlikte takımımıza sahip çıkalım. Güzelce tutalım. Herkesin tuttuğu kendine sonuçta.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

DAVRAZIM

ibadullah Gugukçu
23 Mayıs 2017 Salı 09:32

Eyvah bu takım yine şampiyon olamaz. Piyango milyarderi Nurettin Akgül yönetimde olduktan sonra. Haydan gelen haya gider mı?

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

meb

meb
22 Mayıs 2017 Pazartesi 21:03

Sayın başkan işin içine üniversiteyi katmakla iyi yapılmış, çok yetenekli öğrencilerimiz var. Ayrıca meb de katılmalıydı bence yetenekli öğretmenlerimiz var. seyirci artırımında üniversite ve meb in okullarıda katılabilir ısparta'daki maçlar her hafta okullarımızda duyurularak beden eğitimi öğretmenlerini de katarak sayı artırabilinir. halk otobüsleri de katılarak maç anın da ücretsiz nakliye yapılabilir.Allah yolunuzu açık etsin.Yorumlar lütfen yapıcı olursa takımımız başarılı olur.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

deneyimli isimler

ali
22 Mayıs 2017 Pazartesi 20:40

2000 li yıllarda takımı 2. lige çıkartan yönetimdeki isimler var, deneyimli olanlar var takımın geleceği parlak inşallah

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adil
22 Mayıs 2017 Pazartesi 20:04

Başkan iyi de kurul üyeleri zayıf

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Agan Digon
22 Mayıs 2017 Pazartesi 14:43

Takım iyi yerlere geldiği zaman herkez başatıya ortak olmaya çalışıyor. Önemli olan en baştan elini taşın altına koymak. Yeni Başkana Tebrikler ve Başarılar..!

12 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başarılar

Taraftar
22 Mayıs 2017 Pazartesi 13:47

2016-2017 yılında Ispartamızdaki birlik ve beraberlik 2017-2018 sezonunda inşallah yakalınır. Ispartamız 3. Lige çıkar. Yönetimimi Sayın Valimiz ve Belediye Başkanımız bu yıl olduğu gibi yalnız bırakmayacağı inancı ile yeni yönetime başarılar dilerim.

14 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

TEBRİKLER

Onur
22 Mayıs 2017 Pazartesi 12:22

Mustafa Bey çok Beyefendi bir insan. Ispartaya canı gönülden hizmet veren bir kişi. Başarılarının devamını dilerim.

17 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla