16 Ağustos 2017 Çarşamba 22:42

ISPARTALI HAKEM OLİMPİYATLARDA BAŞ HAKEM OLARAK GÖREV YAPTI

ISPARTALI HAKEM OLİMPİYATLARDA BAŞ HAKEM OLARAK GÖREV YAPTI
31 Temmuz 2017 Pazartesi 16:02

ISPARTALI HAKEM OLİMPİYATLARDA BAŞ HAKEM OLARAK GÖREV YAPTI

İşitme Engelliler Olimpiyatlarında görevlendirilen Ispartalı Ulusal Voleybol Hakemi Hakkı Demiralay, zorlu maçlarda başarıyla görev yaptı.

 

Ispartalı Ulusal Voleybol Hakemi Hakkı Demiralay, 18-30 Temmuz tarihleri arasında düzenlenen İşitme Engelliler Olimpiyatlarında başarıyla görev yaptı. Final grup ve final karşılaşmalarında baş ve yardımcı hakem olarak görev alan Demiralay, Dünya’nın en büyük 3. Spor Organizasyonunda düdük çaldı. Isparta Voleybol İl Temsilcisi Abdurrahman Akçil, Hakkı Demiralay’ı kutlayarak, "Bu büyük ve Uluslararası organizasyonda görev yapmak üzere Tüm Türkiye'den sadece 10 Voleybol hakemi görevlendirildi.Şükürler olsun ki bizlerinde her zaman başarılarıyla gurur duyduğumuz ve dahabüyük başarılara imza atacağını düşündüğümüz İlimiz Ulusal Voleybol Hakemi arkadaşımız Hakkı Demiralayında turnuvada görev alması bizleri ziyadesiyle memnun etmiştir. Cumhurbaşkanı'mızın, Başbakan'ımızın ve Spor Bakanımızın çok önemsediği ve üzerine titrediği 23.sü Samsun'da düzenlenecek Olimpiyatlara 109 ülkeden 21 Branşta 4500 sporcunun katıldı. Final maçlarında da başarıyla görev yapan hakemimiz Hakkı Demiralay’ı kutluyor ve bundan sonraki şampiyonalarda başarılar diliyorum” dedi.

Özlem
03 Ağustos 2017 Perşembe 14:47

Isparta da voleybol mu kaldı sayesinde milletin arkasından iş çevirdi kimsenin ne takım çıkaracak hali kaldı nede hevesi. Başka hakem mi yetiştirmiş ne yapmış camiayı çorba etmekten başka. Daha da alkışlanır merak etmeyin. Başka hakem çıkmaz sayesinde. Resmen bitirdi voleybolu sadece kendisi alkışlanır artık. Ver mehteri devaaammm

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gerçekci
03 Ağustos 2017 Perşembe 01:02

Bu haberi kendisi yaptırmış belli. Yoksa Isparta voleyboluna bomba koyan kişiyi kimse haber yapmazdı bilseydi

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Leyylümmm
02 Ağustos 2017 Çarşamba 17:35

Senin icinde gram memleket sevdası olsa şu yasanan gelismelerle gurur duyarsın farkindaysan orada bilmem kim yazmiyor ISPARTALI HAKEM ama icindeki bu fitnelikle fesatlikla bir yere varamazsin kenardan kenardan is cevirmeye çalışırsın önce adam ol adam..... suan ki geldigin konumu kac gt yalayarak geldin onu düşün he birde Kendi özel hayatındaki skandalları anlattà insanlar senin iç yüzünü görsün

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hakkı hocam tebrikler

çekemeyenler çatlasın
02 Ağustos 2017 Çarşamba 13:46

Isparta'nın voleybol adına gurur olmuş bir şahsiyet. Bu başarı öyle kolay elde edilmiyor. Kaldı ki Son 5 yılda voleybol adına hiç bir varlık gösteremeyen il temsilcisi TEVFİK AKAR'ın ve avanelerinin bıraktığı yıkıntı bir voleybol ilinden sonra hakemde olsa bu başarıyı elde etmek bazılarının zoruna gitmiş olacak ki gereksiz yorum yapmışlar. Hakkı hocam sen bu insanların sahtekarlıklarının gün yüzüne çıkardığın için böyle davranıyorlar. Rabbim hak edene hakkını muhakkak ki verecektir.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

voley
02 Ağustos 2017 Çarşamba 12:51

Hakkı hocamın başarısının gölgesinde kalan malum kişi yine kan kusmuş

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

eybol

vol
01 Ağustos 2017 Salı 19:13

Maçın görüntülerini yayınlatmış ama takımların 3. set 14-14 iken hakem kararlarını protesto için sahadan çekildikleri görüntüleri yayınlatmamış!!!Bundan sonra kendisi ile ilgili haberlerde gerçekleri hep yayınlayacağız!!!

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hakem

muallimci
01 Ağustos 2017 Salı 19:10

Esas mesleği öğretmenlik olan bu hakem özürlüler okulunda görev yapıyor.Bu görevinde defalarca görevi ihmalden soruşturma geçirdi ve mahkemelerde yargılanarak ceza aldı.Dikkat edin özürlüler okulunda görevi ihmalden.Bu öyle ikiyüzlüdür ki heryerde menfeati için herkese herşeyi yapar!Yalansa açıklasın bizde resmi belgeleri yayınlayalım!!!

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

hakemi

voleybol
01 Ağustos 2017 Salı 16:32

Bu hakem madem bu kadar dürüst ve başarılı da neden 40 tane faal hakemin sadece ve sadece 6 tanesi yanında kaldı ve diğerleri onunla konuşmuyor.Hakem toplantılarında ve çalışmalarında niye sadece bu 6 hakemin yanına oturabiliyor diğerlerine yaklaşamıyor!!! Çünkü hain,yalaka ve iki yüzlülüğünü herkes biliyor.Bu hakem menfeati için herşeyi yapar ve herkesi bir kalemde siler!!!

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

AZİM

MUSTAFA ERASLAN
01 Ağustos 2017 Salı 15:04

AZMİN ZAFERİYLE GELEN BASARI ,ALLAH DEVAMINI VERSİN BU YETENEKLE DAHA ÇOK YOL ALIR

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

evet

ata
01 Ağustos 2017 Salı 01:48

tebrikler hocam.....senin başarın birilerini memnun etmez.... o birileri entrikadan başka bir şey bilmediğinden camiadan silindi gitti..voleybolun içine etti..aleyhte yazanlar o veya tayfasıdır... köpekler hep havlar sen başarılarına yenilerini katmaya devam et. allah yolunu açık etsin...

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Araslı

Serdar
31 Temmuz 2017 Pazartesi 20:43

Başarılarından dolayı kendisini Tebrik ve takdir ediyoruz ,Ispartanın ve Atabey 'in gururu Yolun açık olsun

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mevlüt Erdinç
31 Temmuz 2017 Pazartesi 20:36

Hakkı Demiralayı tebrik ediyor başarılarının devamını diliyorum.

11 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla