visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA ŞAMPİYONLUK YOLUNDA ...

ISPARTA ŞAMPİYONLUK YOLUNDA ...
13 Kasım 2016 Pazar 21:09

ISPARTA ŞAMPİYONLUK YOLUNDA ...

Bölgesel Amatör Futbol Ligi temsilcilerimizden Isparta Davrazspor, kendi saha ve seyircisi önünde karşılaştığı grup lideri Hisar Belediyespor karşılaşmasından 2-1 galip ayrılarak, namağlup olarak ikinciliğe yükseldi. Gruptaki diğer temsilcimiz Eğirdirspor’da deplasmanda Kütahya Dumlupınar Üniversitespor’la 2-2 berabere ayrıldı. 

 

Teşekkür

Alper
14 Kasım 2016 Pazartesi 15:47

Isparta spor'a ve destek veren taraftara teşekkür. 2 lig de hatta 1. ligde olmayan taraftar kitlesi vardı. Yalnız bu taraftar rakip ve hakem üzerinde üzerinde hiç bir psikolojik baskı uyandırmadı. Küfür, sigara ve sahaya su atılıyor. Bunların yerine güzel tezahuratlar ile destek olunabilir.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

faal

cemil
14 Kasım 2016 Pazartesi 13:17

hisarönünün attığı golde stoperi ittirmiş fool var

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Biraz saygı

ıspartalı
14 Kasım 2016 Pazartesi 10:45

Çok fazla küfür var. 2 oğlumla gittik destek vermek için çocuklar pişman oldu. Sürekli sigara içtiler nefes alamadık. Gereksiz yere sahaya atılan yabancı maddeler sanırım saha kapatılır. Sevgili hemşerilerim gelen insanlarda sen ben gibi Türk bu kadar düşmanlığa fanatikliğe gerek yok. Adamlar takımların destekleyip bağırıyorlar bizimkiler hemen küfür. Yazık bu ülkenin daha fazla düşmana ihtiyacı yok. Voleybol maçlarına gidiyorduk geçen sene orada da aynı durum vardı.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
13 Kasım 2016 Pazar 22:36

Gelenler o kadar düşmaninizmiydi..Esefle Terbiyesizler kınıyorum...Galibiyeti hiç sevinemedik.dogrusu.Biraz daha saygı sevgiye davet ediyoruz.Onlarda bu vatanın evladı Top yuvarlak Mac bu kaptırmayın anlamı neyine.

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Terbiyesizler terbiyeyi davet ediyorum.
13 Kasım 2016 Pazar 22:31

Komsuyüz surda küfüre gerek yoktu ayıp ayıp yazıklar olsun.Maclara gitmeye gitmeye medeniyetinizi unutmussunuz yozlaşmanın anlamı yok..Çocuklarımızı yanımızda ****uremiyecekmiyiz. Evlatlarına utanin

7 Beğendim
0 Beğenmedim