visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA İDMANYURDU LİGDEN DÜŞTÜ

Isparta İdmanyurdu Ligden Düştü
12 Nisan 2015 Pazar 17:51

Isparta İdmanyurdu Ligden Düştü

Bölgesel Amatör Lig 7’nci Gurupta mücadele eden temsilcimiz Isparta İdmanyurduspor lige veda etti. Eğirdirspor ise ligi 9’nci sırada tamamladı.

BAL’da 2014-2015 sezonu bugün oynanan maçlarla tamamlandı.Ligde yer alan temsilcimiz Isparta İdmanyurduspor ve Selvioğluspor düştü,Bodrum Belediyespor ise bir üst lige yükseldi.

 

Geçtiğimiz hafta aldığı galibiyetle ligde kalma umutlarını sürdüren temsilcimiz bugün sahasında ağırladığı lider Bodrum Belediyespor’a 4-2 mağlup oldu. Yeşilovaspor ile ligde kalma mücadelesi veren temsilcimiz,Yeşilovaspor’un son maçını 3-1 yenmesiyle ligden düştü.

 

EĞİRDİRSPOR 9. SIRADA

Ligde yer alan diğer temsilcimiz Eğirdirspor ise ligi 9’ncu sırada tamamladı. Son maçını deplasmanda Muğlaspor ile yapan Eğirdirspor sahadan 2-1mağlup ayrıldı

neeeee camal menfaat demektir

ali doğru söyler
29 Ocak 2016 Cuma 22:56

cemel dediğin adam menfaati uğruna köyün takımını satmış bir şahsiyettir

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Taraftar

Lider
25 Nisan 2015 Cumartesi 23:41

Isparta da futbol ne var ne yok diye Bugün kü akdeniz gazetesine bakarsanız her şey anlaşılır.savlı Cemal AKSOY için futbol sevdalısı BAŞKAN ,özsavlı mustafa için ANTRENÖR ifadeleri kullanarak makale yazan gazetecinin bakış açısıyla ısparta da futbol nerelerde ,ne seviyede nasıl gelişecek bize izah edecek birileri varmı çok merak ediyoruz.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

keçiborlu belediye spor

erhan
13 Nisan 2015 Pazartesi 15:35

Keçiborlu Belediye Sporun hakkıydı bal ligi. bu yıl olmadı ama gelecek yıl inşaAllah. bir puanla kaybettik üzüntülüyüz.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartaspor un şampiyon olduğu MHP belediyesinin olduğu seneleri iyi bilirim

bir ıspartalı
13 Nisan 2015 Pazartesi 14:17

takıma akan oluk oluk parayı afyon un rakiplerine gidenleri ;) demem o ki plansız programsız alt yapısız yatırılan ve harcanan paralar heba oluyor. nerede şimdi o paralar zamanın futbolcularıyla birlikte gitti neymiş lokantacı kazanacakmış. belediye lokantacı 10 lira kazanacak diye 100 lirayı takıma yatıracaksa ve o 100 lira topçuyla beraber gidecekse boşverin bu işi

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

KÖRLÜK

kartal032
13 Nisan 2015 Pazartesi 09:27

Bu tam anlamıyla Başta ısparta yı yönetmeye çalışan idareciler ve Isparta esnafının körlüğüdür. Ne futbolcuların ne de elinden geleni yapmaya çalışan idarecilerin suçudur.Eyy Isparta esnafı Vermeden Almak sadece YÜce ALLah !a mahsustur. Bu takıma ne katkıda bulundunuz ki ondaN BİR ŞEYLER BEKLİYORSUNUZ. Bu takıma sahip çıksaydınız iyi yerlere gelseydi Lokantacısı , gülcüsü , otelcisi , pastanecisi daha nice esanaf biraz daha gelir elde etmeyecekmiydi. Niye hep vermeden almanın peşindeyiz.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

bir ipekçi vardı noldu?

İPEKÇİ
13 Nisan 2015 Pazartesi 09:11

ipekçi hırdavat gururla sunar öyle fotoğraf çekilip facebook'a koymakla yönetici olunmuyor.noldu şimdi satışlar arttımı hırdavat dükkanında daha söylenecek çok şey var da neyse...

7 Beğendim
1 Beğenmedim