visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA DAVRAZSPOR TAM GAZ

ISPARTA DAVRAZSPOR TAM GAZ
19 Eylül 2016 Pazartesi 10:39

ISPARTA DAVRAZSPOR TAM GAZ

Isparta Davrazspor, 25 Eylül Pazar günü grubun iddialı takımlarından Sandıklıspor’la Isparta Atatürk Stadı’nda karşılaşacak.Pembe-yeşilliler, bu maçın hazırlıklarına başladı.

Bölgesel Amatör Futbol Ligi 7. Grup’ta mücadele edecek olan Isparta Davrazspor, 2016-2017 Sezonunda ilk maçını 25 Eylül Pazar günü Afyon temsilcisi Sandıklıspor oynayacak. Isparta Atatürk Stadı’nda oynanacak zorlu maçın karşılaşma saati ise 15.00.

Pembe-yeşilliler, Sandıklıspor maçının hazırlıklarına başladı. Atatürk Stadı’nda dün çift kale maç yaparak hazırlıklarını sürdüren Isparta Davrazspor’da moraller yerinde. Teknik Direktör Hasan Basri Kara,Antrenörler Levent Akyol ve Gökhan Çelebi nezaretinde hazırlıklarını sürdüren pembe-yeşillilerde taraftarının huzuruna çıkacak olmanın heyecanı var.

Öte yandan Sandıklıspor’u ise Emrespor’un eski çalıştırıcı Sait Taş  çalıştırıyor. Taş’ın yardımcılığını daha önce Isparta Futbol Kulübü’nde görev yapan Hakan Koçer yapıyor.

Bu arada zorlu karşılaşmaya yoğun ilginin olması bekleniyor.Alanyaspor’la oynanan sezon açılış maçına yoğun ilgi gösteren Sporseverler,7’den 77’ye maça gelerek Isparta Davrazspor’u desteklemişti. Isparta Davrazspor, zorlu maçta galibiyetle ayrılarak taraftarını sevindirmek istiyor.

Öte yandan Isparta Davrazspor, geçtiğimiz Cuma günü BAL 8.Grup takımlarından Denizli Pamukkalespor’la oynadığı maçı  4-0 kazandı. Goller ise Emrah Sansar (2),Mehmet Çağrı Alpaslan ve Mustafa Ünver’den geldi. Temsilcimiz oynadığı 6 özelmaçın 5’ini kazanarak göz doldurdu

. Levent DOĞAN

Haberi

Maç
25 Eylül 2016 Pazar 10:45

Bugün bi haber yapsaydınız maçı tekrar duyursaydınız olmazmıydı.. Madem destekten söz ediyoruz .. Sizde üzerinize düşeni yapın lütfen

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

FANATİK ADLI YORUMCUYA

YEŞİL PEMBE
22 Eylül 2016 Perşembe 10:12

Sevgili fanatik adli yorumcu.Nesi varmis bu forma renklerininde seni rahatsiz etti??"Hata" diyorsun. hata olan nedir??Neden yesil pembe diye merak ediyorsan da, Pembe ısparta gulunun rengi, Yeşil de yapraginin rengidir. Anladinmi?Senin gibiler zaten sokagada cikmasin macada gelmesin. Sen zaten ıspartalida degilsin dir.Hadi kardesim dogru inine gir simdi.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

FİYAT

ALİ
20 Eylül 2016 Salı 18:36

MAÇ BİLETİ NEKADAR BİDE ONU BİLSEK

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Forma rengi

Fanatik
19 Eylül 2016 Pazartesi 15:43

pembe-yeşil nedir yahu. değiştirin şu forma rengini. hatada inat etmenin anlamı yok. hiç bir taraftar o formayı alıp sokakta gezmez.

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haydi ISPARTAM

İbrahim E
19 Eylül 2016 Pazartesi 11:55

12. adam olarak üzerimize düşeni yerine getirerek sezonun ilk maçında seyirci değil taraftar olalım ve rakibin bacaklarını titretircesine destek vererek özlenen başarılı yeşil pembeli takımımıza tek yürek destek verelim herkes duyursun eşine dostuna komşusuna efendim.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla