visitor analyticsvisitor analytics
21 Temmuz 2017 Cuma 23:47

ISPARTA DAVRAZSPOR LİDERİ EVİNDE DEVİRDİ

ISPARTA DAVRAZSPOR LİDERİ EVİNDE DEVİRDİ
13 Kasım 2016 Pazar 13:41

ISPARTA DAVRAZSPOR LİDERİ EVİNDE DEVİRDİ

ISPARTA Davrazspor bugün kendi saha ve seyircisi önünde ligin lider takımı Hisar Belediyespor ile karşı karşıya geliyor. 

Karşılaşma saat: 14:00'da Atatürk Stadyumu'nda başlayacak. 

Isparta Davrazspor bu maçtan galip ayrılırsa puanını 15'e yükseltecek. Ligin ikinci takımı Bucak Belediye Oğuzhanspor ise puan kaybederse, 1 maç eksiği ile 15 puanla liderlik koltuğuna oturacak. 

CANLI ANLATIM... BOMBA 32'DE AN VE AN TAKİP EDİN!

Maç Başladı.

- Dakika 44 Isparta Davrazspor penaltı atışı kullanıyor.

Emrah Sansar penaltı atışını gole çevirdi. 

Ispartadavrazspor 1-0 öne geçti.

İLK YARI SONA ERDİ

Isparta Davrazspor 1 - Hisar Belediyespor 0

İKİNCİ YARI BAŞLADI

Isparta Davrazspor ikinci yarıya yine etkili başladı. 

- Dakika 51 Hisar Belediyespor Ersin Burak'ın attığı golle durumu eşitledi. 

ISPARTA DAVRAZSPOR 1 - HİSAR BELEDİYESPOR 1

- Dakika 52 Isparta Davrazspor tekrar öne geçti. Isparta Davrazspor'dan Gökhan kafa vuruşu ile topu ağlara gönderdi. 

ISPARTA DAVRAZSPOR 2 - HİSAR BELEDİYESPOR 1

90-4 Dakika - Hisar Belediyespor kalecisi Erdem ve Isparta Davrazspor'da Muhammet kırmızı kart gördü.

Ve karşılaşma Isparta Davrazspor'un 2-1 üstünlüğü ile sona erdi.

Bu sonuçtan sonra Isparta Davrazspor grupta ikinciliğe yükseldi. 

ISPARTADAVRAZ

A-B
14 Kasım 2016 Pazartesi 12:50

Maçtaydık.İyi bi oyun çıkardık ama sahaya atılan pet şişeler kesinlikle doğru değildir.İyi bir gidişat var niye sahamız kapansın?Hakem kararlarına tahammülle yaklaşılmalı.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartaspor

mehmet
14 Kasım 2016 Pazartesi 08:56

stad neredeyse fuldu ısparta futbolu seven bir şehir bal liginde 8,9 bin seyirciye oynayan takım üst ligle bu stad bu seyirciye yetmez,,,,

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta Spor
13 Kasım 2016 Pazar 21:16

Bugünde gördük ki;Ispartalı Futbola Hasret. Stat doluydu. Bu Taraftara Profesyonel Lig yakışır. Herkez üstüne düşeni yapsın ve İnşallah önce 3.Lige sonra da üst Liglere çıkalım..!

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

mustafa karaca
13 Kasım 2016 Pazar 16:21

Haydi hayırlısı inşallah. Demekki inanmak gerekiyor.

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla