visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA DAVRAZSPOR ÇELEBİ'YE EMANET

ISPARTA DAVRAZSPOR ÇELEBİ'YE EMANET
23 Mayıs 2017 Salı 22:03

ISPARTA DAVRAZSPOR ÇELEBİ'YE EMANET

Bölgesel Amatör Ligde güller diyarını temsil edecek olan Isparta Davrazspor'da yeni hoca belli oldu. 

Isparta'nın evladı Antrenör Gökhan Çelebi ile anlaşıldığı gelen haberler arasında. Yönetimin yarin bu gelişmeyi kamuoyuyla paylaşacağı Çelebi'nin yardımcılığını yine Ispartalı Antrenör Hüseyin Usku'nun yapacağı öğrenildi. 


32

amatör
24 Mayıs 2017 Çarşamba 21:25

olmaz yönetim yanlişliklar devam e diyor sapiyonluk yoksa taraftar da yok

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tecrübe

Osman demirel
24 Mayıs 2017 Çarşamba 11:45

Bal liginde mücadele etmek 2 ligden daha zor. Onun için tecrübeli, lobisi iyi bir hoca şart.

6 Beğendim
149 Beğenmedim
 
Yanıtla

ç

gökhan
24 Mayıs 2017 Çarşamba 11:04

hocanının başarılı olmasını canı gönülden istiyorum inşaallah başarılı olur .

3 Beğendim
100 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başaracak

Fatih
24 Mayıs 2017 Çarşamba 10:41

Ispartalı futbolun içinden geliyor akademik anlayışa sahip...ve en zor olan işe girdi SORUMLULUĞA ...bu kolay iş değil o da bu işin bilincinde bir ISPARTALI OLARAK.BAŞARACAĞINA inanıyorum...Bize düşen DESTEK olmak....Bir gün TARAFTAR GÜNÜ yapacaklarını düşünüyorum...orda konuşalım eksik ve yanlış ne varsa düzeltelim talep edelim ve BAŞARALIM...

62 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇOK YAZIK

YAZIK
24 Mayıs 2017 Çarşamba 09:52

HAYDİ GEÇMİŞ OLSUN BU KAFAYLA GİDERSE ŞAMPİYONLUK HAYELLİ BİLE OLMAZ. BUGÜNKÜ BAŞARIYI BİLE YAKALAYAMAZSINIZ. İKİ MAÇ SONRA HOCA ARARSINIZ....BU KADAR DÜŞÜK DÜŞÜNEN YÖNETİMDEM BİRŞEY OLMAZZZ

78 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

HOCA DEĞİŞİKLİĞİ

TARKAN
24 Mayıs 2017 Çarşamba 09:50

SAYIN YÖNETİM!ISPARTA DENEME TAHTASI DEĞİL.ELİNDEKİ 9 AS FUTBOLCUYU SATIYOSUNUZ,ÜSTÜNE ÜSTLÜK TECRÜBESİZ BİR TEKNİK DİREKTÖR(ANTRÖNÖRLÜKTEN DÖNME)ALIYOSUNUZ.GEÇEN SENEKİ YANLIŞI DEVAM ETTİRİYOSUNUZ.BİR AN ÖNCE HATANIZDAN DÖNÜN.

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mehmet

Hoca
24 Mayıs 2017 Çarşamba 08:44

Daha tecrübeli bir hocayla anlaşılabilinirdi inşallah paralar ve emekler boşa gitmez,,,,,,,

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hoca

32
24 Mayıs 2017 Çarşamba 08:27

Yapmayın gözünüzü seveyim yaa şu takımın başına doğru dürüst birisini getirin. Şampiyon olmak istiyorsak son zamanlarda ön plana çıkmış hoca gelmesi gerek. Geçen sene başarısı olmayan hasan basri hoca sonra dobi hasan geldi sonuç ortada. Bu senede farklı olmayacak anlaşılan.

100 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

32

ıspartalı
24 Mayıs 2017 Çarşamba 01:12

umarım tekrar belediyenin ve ıspartalıların paraları çöpe gitmez.

86 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla