visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 13:26

ISPARTA DAVRAZSPOR'A 2 TAZE KAN!

ISPARTA DAVRAZSPOR'A 2 TAZE KAN!
31 Mayıs 2017 Çarşamba 18:02

ISPARTA DAVRAZSPOR'A 2 TAZE KAN!

Transfer çalışmalarını sürdüren Isparta Davrazspor Karadeniz Ereğli Belediyespor'dan 23 yaşındaki stoper Emre Berkan Kahvecioğlu ile Utaş Uşakspor'dan 24 yaşındaki stoper Mustafa Kurcan'la anlaşmaya vararak defans hattını güçlendirdi.

EMRE BERKAN KAHVECİOĞLU KİMDİR ?

 8 Mayıs 1994 Samsun Bafra doğumlu olan Emre Berkan futbola 2006 Nisan ayında 1930 Bafraspor'da başladı 2012-2013 sezonunda takımıyla 3.Lige yükselme sevinci yaşadı ve 2013-2014 sezonunda takımıyla profesyonel sözleşme imzalayarak 3.Ligde devam etti,2014-2015 sezonuna ise 3.Lig takımlarından Kızılcabölükspor'da başlamasına rağmen devre arasında amatöre dönerek Termespor'a transfer oldu Bölgesel Amatör Ligde 2015-2016 Termespor,2016-2017 Karadeniz Ereğli Belediyespor formalarını giydi. Bölgesel Amatör Ligde 62 maça çıktı,3.Ligde 32 maç, Türkiye Kupasında ise 1 maçta forma giydi.

MUSTAFA KURCAN KİMDİR ?

12 Kasım 1993 İzmir Karşıyaka doğumlu olan Mustafa futbola 2005 yılında İzmir Yolspor'da başladı daha sonra Karabağlar 35 Esnafspor,2010-2012 Altınordu,2012-2013 Sarıgöl Belediyespor,2013-2014 Salihli Belediyespor,2014-2015 Didim Belediyespor,2015-2016 Kütahyaspor,2016-2017 Utaş Uşakspor formalarını giydi. Kütahyaspor ve Utaş Uşakspor takımlarıyla 3.Lige yükselme sevinci yaşadı. Bölgesel Amatör Ligde 70 maçta 6 gol kaydetti, Türkiye Kupasında 1 maça çıktı. Altınordu takımıyla Bölgesel Gençlik Geliştirme U18 Liginde 21 maça çıkarak 1 gol kaydetti.

 

çokmu aradınız

ahmet al
01 Haziran 2017 Perşembe 00:18

elin adamı en iyilerini seçiyor bizimkilerde elde kalanları alıyorlar kardeşim bana luka yı imzalatında bi rahat nefes alalım

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

tercihler kötü

32
31 Mayıs 2017 Çarşamba 19:29

Bu transfer komitesinde bulunanların futbol gecmişi ne, Hayatlarında kaç maç izlemişler, bu alınan oyuncuları hoca ve yöneticiler dahil hiç izlemişlermi, şaka gibi alınan oyuncular evet futbolcu ama ısparta davraz sporu hedefe ****ürecek oyuncular değil, Altarnatif oyuncularla bu iş olmaz inşallah gecen seneki gibi boş boş paralar sacılmaz

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

de get

deniz
31 Mayıs 2017 Çarşamba 18:39

siyah tshir lü defans mı

4 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

transfer

ali
31 Mayıs 2017 Çarşamba 18:21

İlk önce dış transferden önce iç transferleri bitirmek lazım.Elimizde 3-5 oyuncu kaldı onlarda gitmeden onlara sözleşme imzalatmak daha iyi olur.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla