visitor analyticsvisitor analytics

İNANIN BU TAKIM ŞAMPİYON OLACAK!

İNANIN BU TAKIM ŞAMPİYON OLACAK!
06 Kasım 2016 Pazar 16:08

İNANIN BU TAKIM ŞAMPİYON OLACAK!

Bölgesel Amatör Lig 7.Grup’ta mücadele eden Isparta Davrazspor Kepez Belediyespor’u 1-0 yenmesinin ardından puanının 12’ye yükseltti. Grup birincisi Hisar Belediyespor’un 1 puan gerisinde olan Isparta Davrazspor’un ise1 maç eksiği bulunuyor.

Ayrıcı ligin namağlup takımı olan Isparta Davrazspor şampiyonluğa koşuyor.


gönül ister

adnan
07 Kasım 2016 Pazartesi 18:58

herkes şampiyonluk moduna girdi ancak son dakika golleriyle olcak iş degil buişler kepez maçını izleyen biri olarak 9 kişi kalan rakibi 89 da attığımız gol ile yendik gönül ister şampiyonluk ancak daha kaç tane maç yaptık biraz yere basalım takım net oynamıyor vura tepe nereye kadar

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Takviye gerekli

Faruk
07 Kasım 2016 Pazartesi 17:11

Gol atmada sıkıntı çekiyoruz,aksine defans da da sıkıntılarımız var.Takım yeni bir oluşum ben inanıyorum ki zamanla eksik tarafları tespit edilip gerekli takviye yapılırsa bu takım gerçekten şampiyon olur çünkü takımdaki birliktelik gerçekten harika hepsi de inanmışlar ve bizler de inanıyoruz inşaallah mutlu sona ulaşırız Isparta da profesyonel bir kulübün başarıdan başarıya koşmasını yürekten istiyoruz.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sd

asdas
07 Kasım 2016 Pazartesi 17:10

maç canlı olarak bir sitede gösteriliyor mu bilen varsa lütfen söylesin

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

TAKIM TAKIM DEĞİL

ANTALYA 32
07 Kasım 2016 Pazartesi 13:33

Ispartasporumuzu izlemeye ve takip etmeye devam ederken, SERİK ve KEPEZ maçlarına gittim.Ispartasporun oynadığı maçlara bakacak olursak;TAVŞANLI-SERİK ve SANDIKLI maçlarında kaybetmedi ama kazanamadıda.Kazandığı maçlar ise K.DUMLUPINAR 3-2 zor kazandı. AKŞEHİR maçı uzatmada attığı gol ile kazandı ve son olarak KEPEZ maçında yine son dakika golü ile kazandı. Kepezspor son 10 dk yı 9 kişi oynamasına rağmen 2 cılız atak yaptı.Hasan hoca ve futbolcular takımını daha tanıyamıyor .

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

canları istersi

sporsever
07 Kasım 2016 Pazartesi 08:48

Ispartasporun rakipleri arasında kaç tane il var bir bakın bakalım. Canları isterse şampiyon olmasınlar. Kasaba ve ilçe takımları ile maç yapıyorlar bir de liderlik mücadelesi veriyorlar.Ama görün bakın yine de şampiyon olamayacaklar.

4 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

mustafa karaca
06 Kasım 2016 Pazar 22:42

Isparta spora başarılar dilerim. inşallah şampiyon olur.

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAFTAYA ISPARTA'DA DERBİ MAÇI HEP BİRİLİKTE KAZANALIM

ISPARTASPORLU TARAFTAR
06 Kasım 2016 Pazar 18:35

HAFTAYA ŞU AN LİDER OLAN HİSAR BELEDİYE İLE SAHAMIZDA OYNAYACAĞIZ. STADI DOLDURMALIYIZ. HAKARETSİZ VE KÜFÜRSÜZ; BİZE YAKIŞIR BİÇİMDE ENERJİ VE COŞKUMUZLA O DERBİ MAÇIDA KAZANALIM.

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla