16 Ağustos 2017 Çarşamba 22:40

İL HAKEM KURULU BAŞKANI ARABACI OLDU

İL HAKEM KURULU BAŞKANI ARABACI OLDU
09 Ağustos 2017 Çarşamba 16:02

İL HAKEM KURULU BAŞKANI ARABACI OLDU

 Isparta İl Hakem Kurulu Başkanlığına Mehmet Arabacı getirildi. Ayrıntılar gelecek.

Yerinde karar

Gülkentli
10 Ağustos 2017 Perşembe 16:50

Mehmet Arabacı hakem komitesi başkanı olması yerinde karar yıllardır tanırım adam gibi adamdır.Kimsenin hakkını yemez.Bu görevi başarıyla yürüteceğine eminim şimdiden başarılar dilerim.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş

vatandaş
10 Ağustos 2017 Perşembe 13:57

Mehmet Hocam Hayırlı uğurlu olsun.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

DERTLER BİTECEK

SMMM ADNAN KÜTÜK
10 Ağustos 2017 Perşembe 13:11

AHMET BÜYÜKAŞICI GELECEK DERTLER BİTECEK HEMDE KÖKÜNDEN AYNI ZAMANDA ISPARTA DAVRAZ SPOR BİR ÜST LİGE ÇIKACAK HAYDİ AHMET ŞİMDİDEN BAŞLA ANTREMENLERE EN AZ 15 KG

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

büyükaşıcı

aa
10 Ağustos 2017 Perşembe 11:51

ahmet büyükaşıcı hocan kendisinden başkasını düşünmez,menfati yoksa adamın yüzüne bakmaz.yüksele gelincede istifa etmedi görevden alındı uyanık kamuoyuna istifa ettim açıklaması yapıyor. herkez biliyor.görevden alındığını

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Amatör
10 Ağustos 2017 Perşembe 00:14

Ahmet büyükaşıcı hocamız gelmeden burası düzelmez.

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Göl
09 Ağustos 2017 Çarşamba 18:40

Aynı tas aynı hamam,Yine taze kan yok.Biri gidiyor biri geliyor sonraki yine aynısı...

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Harun
09 Ağustos 2017 Çarşamba 18:23

Tam isabet olmuş. Her yönden donanimli bir ağabeyimizdir.

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla