visitor analyticsvisitor analytics

EN ÖZEL KARELER İŞTE MAÇ SONUCU

EN ÖZEL KARELER İŞTE MAÇ SONUCU
12 Şubat 2017 Pazar 16:40

EN ÖZEL KARELER İŞTE MAÇ SONUCU

BÖLGESEL Amatör Lig 7'nci Grup maçında Isparta Davraz Sporile Serik Belediyespor 2-2 berabere kaldı.

BAL Ligi 7'nci Grup maçında Isparta Davraz Spor ile Serik Belediyespor Isparta Atatürk Stadı'nda karşılaştı. Salih Aytaç, Mehmet Kuru ve Emre Bozkurt Alimoğlu Bal hakem üçlüsünün yönettiği karşılaşmanın 10’ncu dakikasında Serik Belediyespor, Ahmet Teker’in golüyle 1-0 önce geçti. 41’nci dakikada Isparta Davraz Spor'dan Abdullah Sönmez skora eşitlik getirdi: İlk yarı bu sonuçla sona erdi.

İkinci yarıda 66’ncı dakikada Serik Belediyespor Vılı Isıanı’nın penaltı golüyle 2-1 öne geçti. 86’ncı dakikada Isparta Davrazspor Barış Bozkurt’un golüyle tekrar beraberliği sağladı. Maçta başka gol olmayınca her iki takım da 1'er puanla sahadan ayrıldı.

Isparta Davrazspor bu sonuç ile puanını 33'e çıkardı. Lider ile arasındaki puan farkı 5'e çıkarken, ligin ikinci sırasına 34 puanla Kepez Belediyespor yerleşti. Isparta Davrazspor 33 puanla 3. sıraya düştü.
















 

 

SÜPER

SÜPER
13 Şubat 2017 Pazartesi 11:33

OHHH İYİ OLMUŞ ISPARTA BUNU HAK ETMİYOR KEŞKE YENİLSEYDİ ÇOK SEVİNDİMMMMMMMMM HAHAHAHAHAAHAHAAAA

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş

vatandaş
13 Şubat 2017 Pazartesi 08:27

3-5 kişinin istifa istemesiyle istifa olmaz, istifa etmek bu yönetime yakışmaz. Bu takıma sayın valimiz destek, belediye başkanımız destek, stk lar destek köstek olan kim. Mutlaka birileri sırf entrikalar için köstek oluyordur. Daha hiçbirşey bitmedi. Top yuvarlaktır, kazanan dört köşe unutmayın. son maça son haftaya kadar takımımıza destek olalım.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Civan
12 Şubat 2017 Pazar 19:27

Ruh yok ama isparta icin türlü entrikalar var. Sırf bu sehrin takimi ciksin diye yapamayacaklari yok cok yazik. Anca siz taraftari gaza getirin

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bunlardan birşey olmaz

tuncay
12 Şubat 2017 Pazar 18:49

daha önce yazmıştım futbolcular sahtekar en büyük taraftar demiştim. Ben haklı çıktım defansın çıkardığı her top duvara çarpıp kalemize döndü çünkü ruhu olmayan bir takım vardı oda ıspartaspor gurubumuzda devre arası hiç bir takım kamp yapmazken bunlar manavgatta 5 yıldızlı otelde ...... büyütüp geldiler. Haftaya Akşehir sporda yener veya berabere kalır.bunlardan bir halt olmaz.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla