visitor analyticsvisitor analytics

BU PENALTI DEĞİLDE NEDİR?

BU PENALTI DEĞİLDE NEDİR?
24 Ekim 2016 Pazartesi 15:46

BU PENALTI DEĞİLDE NEDİR?

Isparta Davrazspor'un Serik Belediyespor ile oynadığı karşılaşmada hakemin verdiği karar maça damgasını vurdu. 1-1 beraberlikle biten karşılaşmada penaltı sahası içinde yaşanan an tüm taraftarları isyan ettirdi. Serik Belediyespor oyuncuları topu penaltı sahasından uzaklaştırmaya çalışırken oyuncu havadan gelen topu koluyla kontrol ettikten sonra uzaklaştırdığı görülüyor. O anlar taraftarların kameralarına yansırken, büyük tepki çekiyor

İŞTE O ANLAR


eğirdirspor

eğirdirli
26 Ekim 2016 Çarşamba 10:35

ayrıca sadece hakem hataları sizin için geçerli değil tabi eğirdirspor maçlarını takip etmediğiniz haberini yapmadığınız için hataları bilmiyorsunuz bize yapılan hatalar olmasaysı şu an ligde belki 2. idik ayrıca 3.2. ligde de oalbilirdik

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

eğirdirspor

eğirdirli
26 Ekim 2016 Çarşamba 10:32

eğirdir de ıspartanın bir ilçesi ortada yapılan güzel işler varsa da bu hepimiz mutluluğu gururu olmalıdır şahsım olarak eğirdiden gelip ıspartanın maçlarında ısparta diye tezahurat yapan biriyim eğirdir bunu hak etmiyor bomba 32 yöneticileri inşlaah bu yorumları okuduğunuzda daha duyarlı olursunuz ne kadar eğiridrli olsam da ıspartalıyım sonuçta ıspartaaa lıııı!!!!

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

eğirdirspor

eğirdirli
26 Ekim 2016 Çarşamba 10:29

lafım kimseye değil kimse yanlış anlamasın yanlış bişey konuştuysam şimdiden özürdilerim ama bomba 32 yöneticilerine ve ısparta medyasına sesleniyorum nedir bu eğirdir düşmanlığı lideri mağlup ediyoruz haberi yok veya mağlup olsak da haberi yok transfer yapıyoruz haberi yok hiçbişeyde haberimiz yok ayrıca valeybol 1. liginde takımımız var tofaşlar eczacıbaşı arkas v.b gibi takımlar ilçemize gelecekler ne kadar güzel bişey ama eğirdir yine yoklarda bu kadar kendinizi ön plana atmayın

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

....

adnan
25 Ekim 2016 Salı 11:45

Atacaksın arkadaş gol atacaksın galibiyeti 90 dakika sonuna kadar kovalıyaksın bu işin başka yolu yok,penaltı yenmiş hakem tarafından ancak işi hakemede bırakmıyacaksın ısparta için saldıracaksın sonuna kadar.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla