visitor analyticsvisitor analytics

1. AMATÖR LİGDE ŞOK

1. Amatör Ligde şok
27 Mayıs 2014 Salı 19:54

1.Amatör Lige yükselmek için oynanan playoff maçında bugün gerçekleşen karşılaşmada kaçak oyuncu olduğu iddia edildi.

1. Amatör lige yükselmek için mücadele eden takımlardan Yurtseverhanspor ve Kuleönüspor bugün Gönen’de karşı karşıya geldi. Oynanan maçta kaçak oyuncu şoku yaşandı.

 

Kuleönüspor’da maçın 40’ncı dakikasında oyuna giren Zübeyir Çelik’in aslında başka bir takımda lisanslı oynadığı ortaya çıktı.

 

Maçın ardından Türkiye Futbol Federasyonu resmi internet sitesinden 40’ncı dakikada maça giren oyuncunun hangi takımda oynadığını sorgulayan Yurtseverhanspor Kulüp yöneticileri oyuncunun Küçükhacılarspor kulübünde lisanslı olarak oynadığını tespit etti.

 

Yapılan sorgulama ve tespitin ardından ASKF’ye şikayetçi olacaklarını söyleyen Yurtseverhanspor Kulüp yöneticisi Suat Mutlu, “Bugün oynanan playoff maçında maçın 10’ncu dakikasında sahaya 2-3 tane oyuncu geldi. Bu oyunculardan birini maçın 40’ncı dakikasında rakip takım oyuna kattı. Maç bittikten sonra sahaya gelen başka takım oyuncularını kapalı bir arabayla maçın hemen bitimiyle sahadan gönderdiler. TFF’nin resmi internet sitesinden yaptığımız sorgulamada bu oyuncunun başka bir kulüpte lisanslı olduğunu tespit ettik. Biz bu maçın geçersiz sayılması için gerekli mercilere şikayet edeceğiz” dedi.

Şampiyon
03 Haziran 2014 Salı 22:45

Kuleönü hak ettiği cezayı buldu şampiyon belli

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

1.amatöre
30 Mayıs 2014 Cuma 16:09

Kuleönü gençlik spor nagmalup cıkar herkes işne baksın 60 milyarlık takım dediler ceZa infazıda gördük güneykentide bu hafta yenerek hacılar maçına 1.amtöre cıkmıs bi şekilde gider

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

gönenden
27 Mayıs 2014 Salı 18:28

ben pazar günü gönenliyim o gün maç varmıs rastegle gittim baktım çok güzel bi futbol sergileyen kuleönüspor nagmalup b grubundaki namı deger ceza infazla maç yaptılar gerçekten 1.amatörü hak eden kuleönüspor taraftar destegiyle futbol oynayışıyla galibiyeti hak etti sampiyonlar ligi maçını izledim bu kadar zevk almadım gerçekten bu 1 .amatöre kuleönüsporun cıkması gerek .

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ibrahim
27 Mayıs 2014 Salı 11:04

Ben kuleönü köyündenim. Kaçak bir değil. Adamlar iyiki çakmadılar.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

semih
27 Mayıs 2014 Salı 00:54

harun snin dusuncen saddce hayal olarak kalacak. bu maci bende izledim mac.normal bi sekilde gecdi kacak faln da yoktu kleonu bence guclu bi kulub ben ce bu hafta guneykentide yener ve bu grubdan cok rahat cikar

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

harun
26 Mayıs 2014 Pazartesi 11:35

demekki güneykentspor bu ligten şampiyon çıkacak.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla