visitor analyticsvisitor analytics

ZABUN İDDİALARA YANIT VERDİ

ZABUN İDDİALARA YANIT VERDİ
31 Ağustos 2016 Çarşamba 09:03

ZABUN İDDİALARA YANIT VERDİ

Alayın taşınmasıyla ilgili ortaya atılan iddialara AK Parti Isparta İl Başkanı Osman Zabun da yanıt verdi. Taşınmayla ilgili alınan bir kararın olmadığına dikkat çeken Zabun, “Bu sadece Afyonkarahisar’ın bir talebi ama böyle bir durum şu an için söz konusu değil” ifadelerini kullandı.

DARBEYİ TEK BAŞINA SABUN ÖNLEDİ NE DERSE O.

YALMIZ KURT
31 Ağustos 2016 Çarşamba 21:20

DARBEYİ TEK BAŞINA SABUN ÖNLEDİ NE DERSE O. ISPARTA ESNAFIDA AĞAÇ KABUĞU,MU YİYYECEK, ÜÇ BEŞ HAİNİN YAPTIĞININ FATURASI ISPARTAMI,SN OSMAN ZABUN ?? DARBE GÜNÜ EVİNDEN BİLE ÇIKMADIN.,?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hocanın haberi doğrudur

Halil Çerçinli
31 Ağustos 2016 Çarşamba 20:45

Bayram AYGÜN hoca köşesinde tek tek açıkladı. Milli Savunma bakanı ile Afyon'lu Çevre ve Su bakanı görüşmüşler. Söz alınmış. Planlamaya girmiş. Veysel Eroğlu da haberi Afyon Ak parti başkanına müjdelemiş. Olay yarım saat geçen Cuma yerel İnternet Afyon gazetesinde yayınlanmış."Isparta ya başka birlikler gelince 40 piyade alayını da Afyona kaydıralım denmiş." Bayram Aygün hocanın haber alması güçlüdür.Umarız yalan çıkar..

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ASKER ORDA DEPRESYONA GIRER!

MORAL ÖNEMLI!
31 Ağustos 2016 Çarşamba 14:27

SU AFYONDA ISPARTADA NE VARSA KENDINE ISTIYOR! ISPARTA FERAH BIR SEHIR, ASKER ORADA BUNALIR INTIHARLAR ARTAR ALLAHMUHAFAZA! HER SEY PARAMI? YAZIK DEGILMI ASKERLIK YAPIP VATANIMIZI EMANET EDECEGIMIZ VATAN EVLATLARINA! NE FESAT BIR SEHIR YENI BIR FIKIR ÜRETMIYOR, ISPARTADAKI FABRIKALAR BIZE TASINSIN, YOK ASKER BIZE TASINSIN SÜREKLI ISPARTALININ EINDEKI EKMEKTE GÖZÜ! EKMEGIMIZDE GÖZÜ KALANIN GÖZÜ CIKSIN! YETER ARTIK! tesvikteki gibi, EGER BUda OLURSA AKP ISPARTADAN HIC OY ALAMAZ ARTIK YETER!

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

NE GAYRET VAR NE TAHRET!

VELI
31 Ağustos 2016 Çarşamba 13:49

FAKIR FUKARA ICIN EV! FAKIR FUKARA GAYRET EDIP CALISIP EVINI YAPSA BIR ZAHMET! FAKIR FUKARA EDEBIYATI YAPIP DURMAYIN ARTIK! SU ANDA EVI OLANLARA DEVLETMI YAPIVERDI! YOKSA BU KADAR EVI OLAN INSAN KIRALIYET SOYUNDANMI! HERKES CALISIP CIRPINIP, HALI DOKUYUP, 3 KURUS DEMEDEN EL ISLERINE KOSUP, GÜNDELIKCI CALISIP, BAKKALDAN EKMEK BILE ALMAYIP BIR CUVAL UN ALIP EKMEGINI YAPARAK, TABAK, GÜL MELLESI YAKARAK EV SAHIBI OLDU BU MILLET! KÜPE GIRMEDEN SIRKE OLUNMAZ! CALISACAKSINIZ, TASARRUFLU OLACAKSINIZ !

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

IZIN VERMEZLER

AK PARTİLİ
31 Ağustos 2016 Çarşamba 11:02

Böyle bir olaya siyasetcilerimiz izin vermezler. Gerekirse istifa ederler.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Akp ile ne alakası var

Baki yeşil
31 Ağustos 2016 Çarşamba 10:51

Her olayda akp ye saldıran zihniyet hep böyle yaparak devletin sağlıklı işlemesini engellediler. Devlet bir karar alıyor bu kararlar imbikten geçiyor üç kuruşluk para hesabı ile hemen tehdit geliyor. Alayın taşınması bence çok iyi olur, davran dağının dibine gitsin bence o arazilerde toki fakir fukara için ev yapsın.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hepsi

istifa
31 Ağustos 2016 Çarşamba 09:32

Böyle birşey gerceklesirse a k p ye alakali ispartalı kim varsa hepsinin derhal istifa etmesi lazım bu isparta 'nin sonu olur.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla