visitor analyticsvisitor analytics

YALÇIN İSTİFAYA DAVET ETTİ MECLİS ÜYELERİ KUCAK AÇTI

YALÇIN İSTİFAYA DAVET ETTİ MECLİS ÜYELERİ KUCAK AÇTI
07 Kasım 2016 Pazartesi 16:10

YALÇIN İSTİFAYA DAVET ETTİ MECLİS ÜYELERİ KUCAK AÇTI

MHP İl Başkanı İsa Yalçın, ‘Başkanlık sistemine hayır’ açıklaması yapan 5’li grup içerisinde yer alan Isparta Milletvekili Nuri Okutan’ı istifaya davet etti. Ancak MHP’li İl Genel Meclis üyeleri Milletvekili Okutan ile meclis grup toplantı salonunda bugün bir görüşme yaptı.

Başkan Yalçın’ın gündeme bomba gibi düşen açıklamalarınınardından MHP Milletvekili Nuri Okutan ile MHP İl Genel Meclis üyelerinin biraraya gelmesi şaşkınlık yarattı. Toplantıda ne konuşulduğu henüz bilinmiyor ancak ne kadar manidar bir görüşme olduğuna kesin gözüyle bakılıyor.

MHP’deki hareketlilik nasıl devam edecek?

BOMBA 32 HABER EKİBİ YAŞANAN SÜRECİ AN VE AN AKTARACAK

parti başkanlığına

şahabettin sezer
09 Kasım 2016 Çarşamba 18:55

sayın isa partiyi pirtıya çevirdiniz yıprattınız ISPARTA da sayın YUSUF ZİYA bey olmasa siz ne yaptınız başkan olarak bir çivimi çaktınızda çektimizi astık bence tuğrul türkeş gibi olun AKP kayıt yaptırın.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ülkücü

Onur
08 Kasım 2016 Salı 06:48

Sayın vekili bitirme projesi uygulanıyor. Nuri Bey gibi onurlu vekillere ihtiyaç var. Arkasındayız.

8 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Halk vekilin yanında.

Onur
08 Kasım 2016 Salı 06:47

Ülke yangın yeri. Bahçelinin konuştuğu mesele, Başkanlık. Ne yazık ki İlk seçimlerde MHP baraj altı olacak bu gidişle.

7 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

yedek üye

YUSUF GÜNEL
08 Kasım 2016 Salı 01:30

BAHÇELİNİN KİM OLDUĞUNU NASIL BİRİ OLDUĞUN HERKES GÖRDÜ BİR SİZ GÖREMEDİNİZ SAYIN YALÇIN..İKBAL İÇİN OTURUYORSANIZ EPEYİ BU İŞLERİ ÖĞRENMİŞSİNİZ..MİLLETVEKİLLİĞİ İÇİN DİYET ÖDÜYORSUNUZ..TEBRİKLER ,,,DEVAM....PARTİ AKP NİN ARKA BAHÇESİ OLDU... NE HALE GELDİ MHP .....BARİ BİRLEŞİNDE OLSUN BİTSİN...

7 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Onurlu

Hasan sert
08 Kasım 2016 Salı 00:46

Sn.okutan onurlu durus ,,sergiliyor...dik duruyor... Bugun mhpye oy veren yuzde ****en ayni goruste...okutan ulkucu gercek mhpli...makami iciin degil davasi icin ,,,mucadele Eden sn.okutani tebrik ediyorum...Allah yardimciniz olsun,,,gercek Turkmen beyi...sn.okutan...dik dur egilme,,, türk milliyetcileri seninle...

7 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Burak
08 Kasım 2016 Salı 00:19

Sayın vekilim okutan... doğru yoldasınız lütfen devam edin. Gerçek milliyetçiler sizinle

6 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ötüken li
07 Kasım 2016 Pazartesi 19:09

Sayın okutan; halk olarak sizi destekliyoruz. AKP'nin arka bahçesi olanlar utansın!!!

27 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

ASAS

ASAS
07 Kasım 2016 Pazartesi 16:56

SÖZÜN BİTTİĞİ YER.YAZIKLAR OLSUN.

13 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla