visitor analyticsvisitor analytics

UZAKTAŞ YAKIŞANI YAPTI!

UZAKTAŞ YAKIŞANI YAPTI!
03 Nisan 2014 Perşembe 21:20

30 Mart seçimlerinde AK Parti'den Belediye Başkan Adayı olan Nuri Uzaktaş seçim sonrasında ilk defa Bomba 32 Haber Ekibine açıklamada bulundu.

 

 

 

30 Mart yerel seçimlerinde Belediye Başkan Adayı olan ancak kazanamayan Nuri Uzaktaş seçim sonrasında ilk defa konuştu. Uzaktaş; "Yapılan yerel seçimlerde vermiş olduğunuz desteklerden ve dualardan dolayı sizlere ve ailelerinize teşekkür ederim. Isparta bizim Sevdamız" açıklamasında bulundu.

ısparta sevdalısı
09 Nisan 2014 Çarşamba 10:33

Sn başkan, siz halkın içinden gelmediğiniz için seçimi kaybettiniz.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş
07 Nisan 2014 Pazartesi 11:39

il başkanınıyken ne yaptın vatandaşın içinde değildin birde projelerin yoktu ve birde vekiller yaptı seni belediye başkan adayı geçmiş olsun

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

semih gazol
06 Nisan 2014 Pazar 14:46

seçim çalışmalarında il teşkilatını pek yanında göremedik.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

aliko
04 Nisan 2014 Cuma 15:02

iyi oldu oh olsun saan...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

dereli
04 Nisan 2014 Cuma 12:50

sayın uzaktaş, bizlere teşekkür etme vallahi billahi bizim günahımız yok, 

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ille ak parti
04 Nisan 2014 Cuma 12:43

herşey gönlünüzce olsun sizi çok seviyoruz Allah yolunuzu açık etsin

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

misafir
04 Nisan 2014 Cuma 12:40

Sayın Başkan Kusura  bu kadar oy fazla alıyorsanız siz hiç çalışmamışsınız ve bu sonucu haketmişiniz demektir.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AH ONLAR
04 Nisan 2014 Cuma 12:20

Seni 2 milletvekilin yaktı bunu bil..

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

acı
04 Nisan 2014 Cuma 11:14

Çok duygulu demeçmiş döktürmüş gene..

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hipototam
04 Nisan 2014 Cuma 10:20

o vermeseydi bu vermeseydi demek acızlıktır. bu olacakları önceden görüp ona göre hareket etmek gerekır akpartı maalesef kafesındekı kusları akpartılılerı kacırdı .onları kacırmakla kalmadı ıspartayı ve sempatızan partılıleri de kacırdı 

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

atabeylı
03 Nisan 2014 Perşembe 22:32

ALLAH yolunu açık etsin NURİ Başkan SEN Gönüllerin Başkanısın

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ercan
03 Nisan 2014 Perşembe 22:18

baya etkileyici bir açıklama yapmış.Gerçekten yakışanı yapmış.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla