visitor analyticsvisitor analytics

TEK KADIN ADAY SAHAYA İNDİ

TEK KADIN ADAY SAHAYA İNDİ
10 Nisan 2015 Cuma 13:27

AK Parti 4. Sıra Milletvekili Adayı Ayşe Usta, listelerin açıklanmasının ardından Yalvaç’a gelerek ilçe teşkilatını ziyaret etti.

7 Nisan'da siyasi partilerin açıkladığı milletvekili aday listesinde tek kadın aday olan Ayşe Usa, ilk ziyaretini memleketi olan Yalvaç'a yaptı. Yalvaç'a ayrı bir önem verdiğini söyleyen Ayşe Usta; Ben de Yalvaç'lıyım. Yalvaç'ın Hüyüklü Kasabası'ndanım. Belki pek fazla tanınmıyorum,bilinmiyorum bu benim için bir dezavantaj olabilir, ancak bana sizler sahip çıkarsanız Isparta'dan Ak Parti'nin 4 milletvekili çıkarması hayal değildir. Bu nedenle Yalvaç'ın yeri benim için farklı" dedi.

Ahmet hocam.

abdullah
11 Nisan 2015 Cumartesi 15:21

Partimizi seviyoruz ama kusura bakmayın bu adaylara oy moy yok.Yeter artık, bizlerin saksı olmadığımızı göstereceğiz.

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

yalvacı yok saydılar yalvaçlı kardeşlerim

yalvaçlı
11 Nisan 2015 Cumartesi 13:19

yalvaçı 70 bin nufusu yok saydılar.akp unuttuysa görün bakalım unutmak nasıl oluyormuş.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

-

Cok iyi
11 Nisan 2015 Cumartesi 12:36

Masallah cok caliskan bir bayan ins halk farkina varirda meclise yollariz ayse hanimi

7 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAK ETMİYORLAR

HİZMETKAR
10 Nisan 2015 Cuma 18:14

Ne verdiniz elimize Ne Çalayım Yüzünüze.07 HAZİRAN GENEL SEÇİMLERİ Ispartada Sadece SADİ SÜREYYA BİLGİÇ VE RECEP ÖZEL in mutluluğu,koltuğu için olacak

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ilk günden

çakar
10 Nisan 2015 Cuma 18:13

tam destek hep destek. Keçiborlu sizinle

9 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

icin

el
10 Nisan 2015 Cuma 17:44

o ayakları gec yalvacı adam saymadılar böyle telafi olmaz irfan bakır bize yeter başka kapıya

10 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

HALK

ISPARTA HALKI
10 Nisan 2015 Cuma 16:41

KENDİNİZİ ÖYLE AKILLI SANIYORSUNUZ Kİ EĞER BİR KİŞİ YORUMLARI KAPATMAYIN YAYINLAYIN YAZMIŞSA ONU YAYINLIYOR ASIL YAZDIĞI, GÖRÜŞÜNÜ BİLDİRDİĞİ YORUMU YAYINLAMIYORSUNUZ..BUSUNUZ İŞTE SİZ. AKP ZİHNİYETİ İŞTE BU..

7 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

secmenler

bayan
10 Nisan 2015 Cuma 16:19

Biz pınar topsakalı istiyoruz.onun olmadığı listeye oy vermeyeceğizzz.baş örtülü değil diyemi listeye koymadınız? Başı açık olan insan değil mi? Eski vekilleri istemiyoruz biz koyun değiliz her adaya oy vermek zorunda değiliz. Sandıkta anlayacaksınız bunu.

18 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

ısparta

özgür
10 Nisan 2015 Cuma 15:52

allah yolunzu açık etsin.Isparta sizinle

9 Beğendim
20 Beğenmedim
 
Yanıtla

ENTE

ENE
10 Nisan 2015 Cuma 14:47

yorumları kapatmayın..yandaş medyacılık yapmayın.

20 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla