visitor analyticsvisitor analytics

SÜREYYA SADİ BİLGİÇ'İN TELEFON FATURASI NE KADAR?

SÜREYYA SADİ BİLGİÇ'İN TELEFON FATURASI NE KADAR?
15 Şubat 2017 Çarşamba 12:54

SÜREYYA SADİ BİLGİÇ'İN TELEFON FATURASI NE KADAR?

CHP'li Elif Doğan Türkmen'in 2 milyon TL'ye varan iletişim harcamasının ortaya çıkması sonrası gözler TBMM'nin en önemli komisyonuna başkanlık yapan Isparta Milletvekili Bilgiç'e yöneldi. Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Bilgiç, milletvekillerine 1 yıl için tanınan 31 bin TL'lik limitin yarısını bile harcamamış. 

CHP'li TBMM Başkanlık Divanı Üyesi Elif Doğan Türkmen'in 2016 yılında 1.2 milyon TL, ocak-2017'de de 800 bin TL'lik telefon faturasının ortaya çıkması Türkiye gündemine oturdu. Bu olay sonrası gözler TBMM'nin en önemli ve en çok çalışan komisyonuna başkanlık yapan Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç'e yöneldi. Acaba Bilgiç'in iletişim harcaması ne kadardı?

TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Bilgiç, CHP'li Türkmen'in telefon faturasını soran üniversite öğrencisine verdiği cevap içerisinde merak edilen soru cevap bildi. Bilgiç, 1 yılda TBMM'de mecliste düz milletvekillerine tanınan 31 bin TL'lik limitin yarısını bile harcamamış. İşte Bilgiç'in iletişim faciası olayına yönelik değerlendirmesi:"Milletvekillerine tanınan yıllık limit 31 bin TL. Ben onun yarısını bile harcamamışım. 2 ayrı opetörde olmak üzere cep telefonuna izin verilir. Ben onuda kullanmıyorum. Kendi telefonumu kullanıyorum. Bu normal bir şey. Burada bir anormallik var. Bu anormallik CHP'li Elif Doğan Türkan ile ortaya çıktı.Hukuken yapılabilecek bir şey yok. İstismar var, etik değil. Böyle birlimitsizliğe ihtiyaç yoktur.

İlk 3 CHP'lilerdir. 1.2 milyon TL ile 380 bin arasında fark yoktur. Bunlar da anormaldir. Milletvekilliğine tanınan limit, başkanlık divanı ve komisyon için de uygulanmalıdır. Kamudaki yönetimsel giderler açısından konuya baktığımızda meclisin bunlar içerisinde en masum kurum olduğunu göreceksiniz."

malesef

malesef
16 Şubat 2017 Perşembe 09:47

Bakıyorumda herkes bağırıp çağırıyor. Birde sayın vekilimiz etik değil değilmiş. Bir insanın milyon tl lik haberleşme gideri olması abes bir durum ama SAYIN SEÇMEN, HALK, MİLLET..... bunlara bu yetki verilirken niye sesiniz çıkmıyordu. Bir vekilin bilmem ne kadar cep telefonu, posta masrafları, vekillikten ayrılsa bile hastane masraflarını, emekli olmadan ölüm olursa 200 bin tl lik ücret ödemesi falan... bütün bunlar yetkisi verilirken niye sesiniz çıkmıyordu. o zaman verilen hakkı kullanır.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BIRDE VEKIL SAYISI 600 CIKARACAKLAR!

BIZ UYANMADIKCA!
16 Şubat 2017 Perşembe 00:55

SADECE TELEFON FATURASIMI; BINDIKLERI ARACLAR , SÖFÖRLERI, BENZINLERI , LOJMANLARI HEP MILLETTEN ! NE ZANNETTINIZ YA VEKIL OLANLAR NEYI OYLADIKLARINI BILE BILMEDEN OYLUYORLAR; SECIME GIDILIR TEHTIDI KARSISINDA HER SEYE EVET DIYORLAR! ISTE BU IMKANLARI; HAAA BIRDE MAASLAR, KIYAK EMEKLILIKLER, HAZINE ARAZISINE VILLALAR FALAN! HANI BÜLENT ARINC DEMISTI MILLET BIR KONUSUR IKI KONUSUR SONRA UNUTUR, HER DÖNEM VEKILLERINE HAZINE ARAZISINE VILLA YAPILMIS, BIZEDE YAPILSIN !" DIYORDU!

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Uyuyan Halk
15 Şubat 2017 Çarşamba 23:38

BİR yıldır hiç denetleme olmamış mı bu kadının faturasına hiç farkedilmemis mi görülmemiş mi vay anam vay uyu milletim sen uyursan seni sömüren de soyan da elbet olur..haram olsunnnnn ey kadın o yediğin paralar hak yiyenler...

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
15 Şubat 2017 Çarşamba 23:34

Bu kadın bu Fatura borcunu kendi ödemeli ödetilmeli o zaman yapabiliyor mu görelim eğer bu para benim hakkımdan kesilirse zehirle zıkkım olsun inş. Ayrıca ne demek her vekile 31 BİN fatura hakkı kendileri ödesinler nerde var böyle hak ??? Bizim ülkede bi vekil ol tamam sonra herşey bedava bunlar helal değil haramdır işsizler var asgari ücretle ev gecindirenler var yazık ülkem insanına ne çilekeş ne sabırlı habire zam zam sesimiz çıkmaz maaşa zam gelcek elleri titrer of öfff...

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cevdet
15 Şubat 2017 Çarşamba 21:14

Plan bütçe komisyonu Başkanı Sadi bilgiç bu fatura işinde asli sorumlu ama hiç üstüne alınmıyor ne hikmetse

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

günah

yazık
15 Şubat 2017 Çarşamba 16:10

K**** D de Ahmet Hakan'ın sorularını cevapladı. Adana'daki tüm seçmenlere iki defa mektup göndermiş, posta ücretiymiş. Her ne olursa olsun, yazık günah. Yerel tv.den ne istiyorsan anlat.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

NICIN HUKUKEN YAILACAK BIRSEY YOK!

ANLAMIYORUZ!
15 Şubat 2017 Çarşamba 13:09

BÜTÜN YIL TELEFONUNU ACIK BARAKSA BILE BU KADAR OLMAZ DIYEN CHP VEKILLERI VAR!

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla