visitor analyticsvisitor analytics

SOYLU'DAN İLGİNÇ BENZETME

SOYLU'DAN İLGİNÇ BENZETME
18 Temmuz 2014 Cuma 22:37

SOYLU'DAN İLGİNÇ BENZETME

Ak Parti Genel Başkan Yardımcısı Süleyman Soylu, muhalefetin gösterdiği cumhurbaşkanı adayı Eklemeddin İhsanoğlu'nu isim vermeden eleştirerek, "Buldukları adam kime benziyor biliyor musunuz? 12 yıldır bu ülkede başbakanlık yapmış dünyanın her tarafında bizim bütün değerlerimizi onuruyla beraber temsil etmiş kişinin karşısına, sosyal medyada 'Bahaddin' diye bir tip var, onu çıkarmışlar, yazıklar olsun" dedi.

Ak Parti Genel Başkan Yardımcısı Süleyman Soylu, muhalefetin gösterdiği cumhurbaşkanı adayı Eklemeddin İhsanoğlu'nu isim vermeden eleştirerek, "Buldukları adam kime benziyor biliyor musunuz? 12 yıldır bu ülkede başbakanlık yapmış dünyanın her tarafında bizim bütün değerlerimizi onuruyla beraber temsil etmiş kişinin karşısına, sosyal medyada 'Bahaddin' diye bir tip var, onu çıkarmışlar, yazıklar olsun" dedi.

Ak Parti Genel Başkan Yardımcısı Süleyman Soylu, partisinin il danışma meclisi toplantısına katılmak için bugün Isparta'ya geldi. Süleyman Demirel Kongre ve Sergi Sarayı'nda saat 19.00'da gerçekleştirilen toplantıya Ak Parti Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, İl Başkanı Osman Zabun ve çok sayıda partili katıldı. Toplantıda konuşan Soylu, 10 Ağustos'ta cumhurbaşkanlığı seçimi yapılacağını hatırlatarak, "İlk kez devleti bu millet ele geçirecek" dedi.

İSMİNİ SÖYLEMEDİ 'BAHADDİNE' BENZİYOR DEDİ

Muhalefetin çatı adayı Eklemeddin İhsanoğlu'nu rakip olarak görmediklerini belirten Genel Başkan Yardımcısı Soylu, "Bir cumhurbaşkanı adayı var biliyorsunuz, Kılıçdaroğlu onunla beraber. Doğru mu? Bu Bahçeli'ye ne demeli. O da onunla beraber, doğru mu? Buldukları adam kime benziyor biliyor musunuz? 12 yıldır bu ülkede başbakanlık yapmış dünyanın her tarafında bizim bütün değerlerimizi onuruyla beraber temsil etmiş kişinin karşısına sosyal medyada 'Bahaddin' diye bir tip var, onu çıkarmışlar, yazıklar olsun. Biz güçlü bir devlet olacaksak güçlü aktörlere ihtiyaç var. Biz isterdik ki başbakanımızın karşısında daha güçlü, daha kudretli, bizim ortaya koyduğumuz taahhütleri sonuna kadar takip edebilecek biri olsun" dedi.

 

SOYSUZ

VATANDAŞ
21 Temmuz 2014 Pazartesi 15:02

ACIYORUM BU ÜLKENİN İNSANLARINA VE BU DENLİ SAYGILIZCA SÖYLENEN SÖZLERE SN: SOYLU... BİRİLERİNE BENZETMEYE ÇALIŞTIGINIZ İNSAN TÜRKİYE CUMHURİYETİ CUHMUR BAŞKANI ADAYI YAZIKTIR TÜN DÜNYA BU HABERLERİ OKUYOR YAKIŞIYORMU BU ŞEKİLDE BENZETME??? BU TÜR YORUMLAR DOGRU ASLINDA SİZE YAKIŞIR KAPI KAPI SİYASİ PARTİ GEZEN Bİ ADAM İÇİN NORMALDIR AMA EMİN OLUN MENFAATLERİNİZ BİRGÜN BİTER İŞTE O ZAMAN İNSANLARIN YÜZÜNE BAKAMAZSINIZ. BU TÜRKİYE CUMHURİYETİNE VE VATANDAŞLARINA YAPILMIŞ HAKARET. TİPİTİP SÜLEYMAN

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

(Afyonkarahisar Millet vekili)

kubilay uyguna benziyorsun
20 Temmuz 2014 Pazar 15:21

6 parti değiştirmişti Kubilay uygun. Ama soyadı soylu değildi, sadece kendine uygun bir parti arıyordu, haftalık parti değiştirdi ve değişimlerin sonucunda 2 trilyon TL parası oldu. Soylu acaba soyunu kaça sattı?

11 Beğendim
68 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu adam DP başkanı

duman32
20 Temmuz 2014 Pazar 13:36

bu adam DP başkanı iken iyki oy verilip bir yere gelmemiş. T.C. Devletinin C.B. Adayı olmuş birine bu lafı etmesi ile seviyesi ortaya çıkmıştır

12 Beğendim
21 Beğenmedim
 
Yanıtla

?

RUHİ ÇAPA
20 Temmuz 2014 Pazar 04:04

KARAKTER YOKSUNU,PERVANE

14 Beğendim
25 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAZIK

KOCAKURT
19 Temmuz 2014 Cumartesi 14:24

dİKKAST ETTİNİZMİ HİÇ İNSANIN İSMİ İLE KARAKTERİ UYUŞMUYOR..ADI SOYLU İSE SOYSUZ OLUYOR..

16 Beğendim
48 Beğenmedim
 
Yanıtla

sdf

fg
19 Temmuz 2014 Cumartesi 13:07

hadsiz terbiyesiz omurgasız bir laf etmiş.kalibre bu kadar kapasite yok çünkü.koltuk verilip susturulmuş goygoycu

18 Beğendim
42 Beğenmedim
 
Yanıtla

GENLERİNİZDE VAR

DOBRA
19 Temmuz 2014 Cumartesi 12:26

Kibir ve insanları aşağılama sizin mayanızda var. Sayın İhsanoğlu hiç olmazsa fırıldak değil.

18 Beğendim
50 Beğenmedim
 
Yanıtla

aslan soylu

+32
19 Temmuz 2014 Cumartesi 11:53

ACABA YANAR DÖNERLİK BU ÜLKEDE MESLEK Mİ OLDU DÜN NEYDİN BUGÜN NE OLDUN ÖNCE KENDİNE Bİ BAK SONRA BAŞKASINA LAF AT

18 Beğendim
34 Beğenmedim
 
Yanıtla

SOYLUUUUU

A.B.
19 Temmuz 2014 Cumartesi 10:32

AKP GENEL BAŞKAN YARDIMCILIĞINDAN ÖNCE TAYYİP İÇİN SÖYLEDİKLERİNİ DE YAZSAYDINIZ DA TAYYİPİN DE KİME BENZEDİĞİNİ ÖĞRENSEYDİK. GEN.BŞK.YARD.LIĞI VEREREK NE GÜZEL SUSTURDULAR BUNU. EKMELEDDİN DE CUMHURBAŞKANI OLUNCA Bİ MÜDÜRLÜK VERSE DE SUSTURSA

15 Beğendim
45 Beğenmedim
 
Yanıtla

İÇLER ACISI

Objektif
19 Temmuz 2014 Cumartesi 10:16

Süleyman Soylu bey başka bir partinin genel başkanıyken AKP hakkında atıp tuttuğunuz günleri biliyoruz unutmadık, şimdi nereden bahsediyorsunuz, sosyal medya benzetmesi kimin üzerinde daha iyi durur aklı kamil herkes anlar. Sayın Soylu Isparta'nın aklı ile alay ediyorsunuz. Size bu tarz söylemler yakışmaz. Neticede kötü söz sahibinindir.

14 Beğendim
28 Beğenmedim
 
Yanıtla

Edeb ya hu!!

Av. Burak YILDIZ
19 Temmuz 2014 Cumartesi 05:44

Sayın İhsanoğlu'nun eleştirileceği hiçbir şey bulamayıp; ancak adamın ismini ya da cismini eleştirebiliyorsunuz; sırf bu dahi ne kadar beyhude mülahazalar içinde olduğunuzun göstergesidir.. Yazık...

12 Beğendim
36 Beğenmedim
 
Yanıtla

İSLAMDA VAR M I BÖYLE BİR SATAŞMA

Doğrucu Davut
19 Temmuz 2014 Cumartesi 01:36

Lafa gelince, hırsızların ortaya çıkmasıyla " müslüman bir başka müslümanın açığını araştırmaz" diye söz paylaşırlar ama kendileri bir başka müslüman için yapmadlkları iftira bırakmazlar. Sizin inancınız menfaatinizle paralel gider. Seviyesizce bir yakıştırma... Yarın güç dengesi dğeişince kime yardakçılık yapacaklar bu soyu sorgulansıcalar..

22 Beğendim
31 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sözde SOYLU !

Serkan Tarkan
19 Temmuz 2014 Cumartesi 00:12

Daha düne kadar tayyibe etmediği hakaret küfür kalmadı,şimdi gn.bşkan yrd.menfaatçi kaypak adamlar topluluğu al soyluyu vur kurtulmuşa...verdiği örnekte örnek olsa beyni hala ilkokul yaşı !

27 Beğendim
37 Beğenmedim
 
Yanıtla

İslam Aleminin Cumhurbaşkanı

Cesur Gabakçı
18 Temmuz 2014 Cuma 22:54

Trollerin Efendisi Süleyman Soylu, 10 yıl İİT Başkanı olarak görev yapan Ekmeleddin Bey'e yaptığı bu saygısızlığın bedelini sandıkta görecek.

27 Beğendim
60 Beğenmedim
 
Yanıtla