visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 11:48

SENİRKENT'TE AKŞENER HAREKETİ

Senirkent'te Akşener hareketi
12 Haziran 2017 Pazartesi 00:09

Senirkent'te Akşener hareketi

MHP'den kopan Akşenerciler boy göstermeye başladı. Senirkent'te Akşener hareketini destekleyenler iftarda buluştu. Bağımsız Isparta Milletvekili Nuri Okutan ile Balıkesir Milletvekili İsmail Ok da Senirkent iftarına katıldı.



bahçeliliyim

sen ketli
14 Haziran 2017 Çarşamba 13:04

devletin başına devlet gelecek. bahçelili hareket engellenemez.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

.

gykb
13 Haziran 2017 Salı 01:56

Merak ediyorum "gazeteci" beyefendi iftara mı katıldı Akşener hareketi yorumunu yapabiliyor? Meral Akşener'in adı mı yazıyor bu insanların alınlarında.Siz böyle AKP, dolayısıyla Bahçeli yandaşı haberler yapmadan önce gazeteciliğin esaslarını,dürüstlük gerektirdiğini falan öğrenseydiniz keşke.İnsanların "dava arkadaşlarıyla" iftar yapma niyetiyle hareket ettiğini bilirdiniz.Neyse yandaşlığa devam siz de Atv'de bir koltuk kestirdiniz gözünüze herhalde.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Muhatabına...

Gök yeleli Bozkurt
13 Haziran 2017 Salı 01:42

Senirkent MHP'nin kalesi olduysa,Isparta teşkilatını Genel Merkezi yağlayanların değil bu adamların,Ülkü Ocağını bile kendi cebinden harcayıp açık tutmak için çabalayanların sayesindedir.Haddiniz olmayan insanlara,yüzlerine söyleyemeyeceklerinizi böyle klavyelerin arkasına sığınıp yalan yanlış sıralamayın.Dediğim gibi,onlarca korumayla gezmiyorlar ya yeri yurdu belli insanlar buyurun yüzlerine bakabiliyorsanız çıkın karşılarına söyleyin.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Muhatabına...

Gök yeleli Bozkurt
13 Haziran 2017 Salı 01:36

"şahmeran" rumuzlu fitnenin tillahını görmek istiyorsan da ülkenin baş"koltuklarına" bakacaksın.Bu adamlar bunca senedir ne beklemişler,ne görmüşler?Seneler önce ülkücü ruhu damarlarımızda hissettiren Kocadağ Kurultaylarını da,şu iftar yemeklerini de birkaçı bir araya gelip ceplerinden ödediler.Milletin vergisini,senelerdir MHPli olan belediyenin parasını yemediler.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Muhatabına...

Gök yeleli Bozkurt
13 Haziran 2017 Salı 01:33

Birisi de demiş ki "MHP'den atılanlar vatanperver olmuş". Bu insanların ömrü MHP'ye değil Ülkücü Hareket'e hizmet etmekle geçti,aynı Meral Hanım gibi.Devlet Bahçeli'yi değil,MHP'yi,destekledilerse de Bahçeli için desteklemediler.Ki Bahçeli'den her zaman şikayetçiydiler lakin başka seçenekleri de yoktu onlara yeni bir seçenek sunabilen de.Allah razı olsun Meral Hanım,Sinan Bey gibiler ayağa kalktılar da bu insanlar yalnız olmadıklarını, gerçek dava arkadaşlarının yine yanlarında olduğunu gördüler

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Muhatabına...

Gök yeleli Bozkurt
13 Haziran 2017 Salı 01:31

Bu fotoğraftaki adamlar senelerce Fetöcülerden çektiği gibi belki bu hadsiz yorumları yazanlar bile onları yalıyorken her zaman cemaatlerin gerçek yüzünün farkında olmuştur. "sengetli" rumuzlu cahil cühelaya da kimin ne olduğunu öğrenmek isterse gidip bu insanlara -cesaret ederse yüz yüze- sormasını tavsiye ederim ki onlar eğilip bükülmezler, hep böyle dimdik durur ne olduklarını göstermekten çekinmezler.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Muhatabına...

Gök yeleli Bozkurt
13 Haziran 2017 Salı 01:31

Bu fotoğrafta gördüğünüz adamlar gerçek vatan sevdalıları, gerçek dava adamları, güçlerini sırtlarını yasladıkları koltuklardan değil birbirlerinden, 40-50 senelik davalarına,ülkülerine duydukları sevdadan alan adamlar. Siz kimsiniz ki bu insanları çakma darbelerden mesul tutuyorsunuz? MHP'nin başındaki koltuk sevdalısının şimdi yanında durduğu, reis kelimesini kirleten asrın lideriniz değil miydi Feto'yla can ciğer olan? Methiyeler düzen kurmayları değil miydi?

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatanpervermiş
12 Haziran 2017 Pazartesi 22:03

Chpden atılanlar mhpden atılanlar vatan perver olmuş koltuk sevdalıları sizi vatanı agzınıza almayın bu millet 15 temmuzda gördü sizi altınıza iskembe koyacak seçime girinde görün

4 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

BÜYÜK TÜRKİYE İÇİN DOGRU
12 Haziran 2017 Pazartesi 21:55

BÜYÜK TÜRKİYE İÇİN YAZAN KİŞİ SEN 2001 DOGUMLUYSAN SONUNA KADAR HAKLISIN DAHA ÇOK ÇALIŞMASI LAZIM REİSİN YOKSA ELFESİK DÜŞÜNCELERİNİ GİT EVİNDE YAP

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

senget li
12 Haziran 2017 Pazartesi 18:02

Bunlardan bişey olmaz. Kendilerine yandaş toplama çabası. Meral ne diyordu 15 temmuzda ben Başbakan olacağım, yurt da sulh ilkesi diyordu. Bunlar bu milleti salak zannediyorlar galiba. çapulcu fetocular. darbe olsaydı sizi orda oturtmazlardi merak etmeyin.

6 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

Güçlü Muhalefet

Büyük Türkiye için
12 Haziran 2017 Pazartesi 13:33

18 adet adamız işgal edilmiş, insanlar 1400 liraya geçinmeye çalışıyor, et olmuş 40 lira. Markete girince, poşet dolmadan en az 30-40 TL ödüyorsunuz. Dağlarımız Çinli şirketlere mermer çıkarsın diye verilmiş. Çinliler mermeri çıkarıp, gemilerde işliyor, Amerikaya mamul olarak satıyor. Niçin bu işi biz yapmıyoruz. Türkiye bu kadar mı aciz, beceriksiz. Yoksa bizim bilmediğimiz ne gibi sözleşmelere imza atıldı. ihanet mi, beceriksizlik mi?

20 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Güçlü muhalefet

Güç zehirlenmesi
12 Haziran 2017 Pazartesi 13:29

Ohal ile yönetilen bu ülkeye adam gibi bir ana muhalefet partisi lazım. Sadece 5 ayda 7 milyar dolar daha kredi aldık, Varlık fonuna devredilen milli servetlerimiz yabancılara satıldı. Allah muhafaza savaş çıksa, mermi yapacak demir çelik fabrikamız yok. Cumhurbaşkanlığı korumalarının silahlarını bile Amerikadan alıyoruz. Korumalar bir kaç kişiyi hırpaladı diye, Amerika satış sözleşmesini feshetmiş. Etrafımız yangın yeri. Rusya'ya mı, yoksa İran'a mı güveneceğiz? Herkes düşman.

18 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Turquoisee
12 Haziran 2017 Pazartesi 12:51

Senirkent ve senirkentliye fitnenin basi diyen zat ispartada siyasete yon veren yerin senirkent oldugunu unutmussun galiba senirkent 1946 yilinda tek partiye ve tek adama karsi tek vucut olmus demokrasinin kalesi oldugunu bil ahlaksiz

21 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

hk
12 Haziran 2017 Pazartesi 09:05

o insanların arasında oturan doğunun başbuğu Yılma Durak ağabeyimiz de yanlış yapıyorsa MHP den ayrılan herkes yanlış yapıyor demektir ....

15 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kral bozkurt
12 Haziran 2017 Pazartesi 04:21

Akşenerle yola devam. Gercek vatan sevdalıları

23 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

YILDIRIM ®
12 Haziran 2017 Pazartesi 02:39

Biz ayrıldık mı. Koltuk sevdalısı ne olacak bakalım göreceğiz... direk baraj altı

30 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şahmeran
12 Haziran 2017 Pazartesi 00:50

Senirkent MHP nin kalesi değil, fitnenin ta alasıymış

32 Beğendim
60 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayırlısı olsun.

Vatandaş Rıza..
12 Haziran 2017 Pazartesi 00:37

MHP den ayrı bir parti kuracak gibi görünüyorsunuz,durum ortada. Fakat oylar iki ,üçe bölünürse ve en kötüsü baraj altında kalınırsa, kimin işine gelir? Kim kazanır? Bunları da hesap kitap etmek lazım. Hayırlısı olsun..

20 Beğendim
37 Beğenmedim