visitor analyticsvisitor analytics

SDÜ'DE ÜLKÜCÜ GENÇLERDEN TERÖRE LANET YÜRÜYÜŞÜ

SDÜ'DE ÜLKÜCÜ GENÇLERDEN TERÖRE LANET YÜRÜYÜŞÜ
19 Aralık 2016 Pazartesi 17:08

SDÜ'DE ÜLKÜCÜ GENÇLERDEN TERÖRE LANET YÜRÜYÜŞÜ

SÜLEYMAN Demirel Üniversitesi Ülkü Ocakları gençleritarafından, son günlerde artan terör olaylarına karşı üniversite kampüsündeteröre tepki yürüyüşü gerçekleştirildi.

SDÜ 19 Mayıs Anfisi’nde başlayan yürüyüşe ellerinde türkbayrakları ile katılan ülkücü gençler “Şehitler Ölmez, Vatan Bölünmez”, “KahrolsunPKK” sloganları atarak yürüdüler. 

YÜREĞİ OLAN GELİR

YALNIZ KURT
20 Aralık 2016 Salı 20:55

SEN DUAA ET KUŞ BEYİNLİ ZEKA ÖZÜRLÜ MHP OLMASAYDI FETÖ METÖ, MEMLEKETİ SATMIŞTI TÜRKMEN BEYİNE DUAA ET CAHİL KAFALI...........

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YÜREĞİ OLAN GELİR

YALNIZ KURT
20 Aralık 2016 Salı 20:55

SEN DUAA ET KUŞ BEYİNLİ ZEKA ÖZÜRLÜ MHP OLMASAYDI FETÖ METÖ, MEMLEKETİ SATMIŞTI TÜRKMEN BEYİNE DUAA ET CAHİL KAFALI...........

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

cık meydana da görelim

sen
20 Aralık 2016 Salı 11:42

%52 oy aldında ne oldu ppk fetö suriye ırak mısır daha ne sayalım hergün şehit verilirken senin gibi kuş beyinler evinde yatıyor sokağa dahi cıkamıyor neden ne mutlu türküm demek işinize gelmiyor la cıkda meydana yiğit görelim

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Burki
20 Aralık 2016 Salı 10:52

Yahu sizin genel başkanınız bile akp ye geçmedi mi neyin kafasındasınız siz hala ? Hele bi cvp verin :)

2 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

sen ne ayaksın

burki
20 Aralık 2016 Salı 09:01

ülkücüler olmasa sen gibi ak beyinler sokta elini bacakarasından cıkaramz ülkücüler bu ülkenin gururu mossat rusya ülkücüler ve ülkücü polisler olmasa daydı şimdiye coktan elimize giçirmiştik derler beynini boşa kullanma araştır ülkücüleri Kimine göre anlamsız , kimine göre saçma... Ama bizler için Vatanımızın bekası için son nefesimize kadar , gerekirse son damla kanımıza kadar savaşımızın ANDIDIR

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hain düşmanı
20 Aralık 2016 Salı 02:48

Ülkücülere kuru kalabalık diyenler, mahalle kabadayısı diyenler ülkenin hırsızlarının peşinden koşmaya devam etsin. Kayırmalarla her türlü kademelere fetocuları getirip ağlarlar, pkklılara tavizler verip ağlarlar. Beyin yoksunu insanların kuru kalabalık dediği bu insanlar bu itamlarda bulunanlar ve yanındakiler gibi vatana ihanet etmezler. Ülkücüler emeğini, yıllarını, canını bu vatan için hiç düsünmeden verecektir. İlk önce cebini düşünen çıkarcı hainler icraatlerine (!) devam edebilir.

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Can.fevzi
20 Aralık 2016 Salı 02:34

Olmadıgi icin göremiyoruz ya burki :)

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla