visitor analyticsvisitor analytics

SAİD YÜCE DYP'Lİ ÇIKTI...

SAİD YÜCE DYP'Lİ ÇIKTI...
14 Ekim 2015 Çarşamba 23:06

Kanal 32’de yayınlanan ISPARTA’DA NE VAR NE YOK’un konuğu olan Ak Parti Milletvekili Adayı Said YÜCE,Merhum CumhurBaşkanı Süleyman DEMİREL ile olan yakınlığını ve anılarını da anlattı.DoğruYol Partisi’nden Keçiören Belediye Meclisi Üyeliği teklfini kabul eden Yüce,kendisine yazdığı mektuptan ve daha sonra başına gelen bir olaydan da bahsetti.


80 döneminde Merhum Demirel’e bir mektup yazan Yüce,mektupta ayrıca bir şiire de yer veriyor;

“Birgün olur elbette doğar şems-i hakikat
 Hiç böyle müebbed mi kalır zulmet-i âlem?”

Yani Hakikat güneşi doğacak.Alemin karanlıkları hiç böyle kalmayacak.O şiiri yazınca mektubuna cevaben Merhum Demirel de şunları yazıyor;

“Sevgili kardeşim Said.Güzel sözlerin ve şiirin için seni tebrik ediyorum.Merak etme güzel günler İnşAllah Gelecek.”

 Mektuplaşma sürecinden sonra, acaba bu adam kim?Bir örgüt üyesi mi? Diye kendisinin Polis tarafından evinden alınarak gözaltıına alındığından da  gülerek bahseden Yüce, Demirel ile ilgili anılarını anlatmaya devam etti.

SALTANATIN KALDIRILMASI

1 KASIM 1922
27 Ekim 2015 Salı 13:03

1 KASIM 2015 SALTANAT YİNE YENİDEN KALDIRILACAK.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bukelemun

ıspartalı
15 Ekim 2015 Perşembe 13:15

ASIL GENEL BAŞKANI GİBİ AYNEN BUKELEMUN,BULUNDUĞU ORTAMA UYUVERİYOR

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

yaşasın bize neğative ayrımcılık yapılıyor

ooof of
15 Ekim 2015 Perşembe 13:05

ya arkadaş amasya tamam da sıra ısparta damı .adam gibi söyle vekil olucam ama kendi şehrimdekiler pek istemediler benide size gönderdiler.akp necip ıspartalılara güveniyor.ıspartalı hizmet almasada akp ye oy veriyor.özelikle de neyse

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

dirlik ve istikrar

birlik
15 Ekim 2015 Perşembe 12:39

Oructutar gibi futboltakimi gibi kamil amil olmaz zihniyeti hizmet olanlar dun dyp bugun akp bunda gocunacak bidurum yok yanlislara takilip kalmalim efendiler iciniz degismesin parti mahalle otobusune benzer

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

DAHA NELER

EMİN YILMAZ
15 Ekim 2015 Perşembe 09:46

İTHAL ADAY OLDUĞU İÇİN KABUL GÖRMEYİNCE DYP NİN OYLARINI BELKİ ALIRIZ HESABI TUTARMI. YAKINDA ISPARTALI OLDUĞUNU DUYACAĞIZ HERHALDE.

20 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

DÜRÜSTLÜK ONUR KELİMESİ SİZLER İÇİN NE ANLAM İFADE EDİYOR

MAHMUT AKSU
15 Ekim 2015 Perşembe 09:10

Ey sait efendi. 7 haziran seçimlerinden önce Sayın Rahmetli Demirel için;akp li milletvekili Şamil Tayyar'ın, üstelik vicdansızca ölü bir kimsenin arkasından "Yedi defa gitti sekizincisinde gelemedi" 'Otur oturduğun yerde, ne işin var böyle gazete gazete dolaşıyorsun? Otur. Otur da bey zannetsinler yahu. Hala rahat durmuyorsun derken sesin çıkmaz iken şimdi ne olduda birden Sayın Demireli ağzınızdan düşürmemeye başladınız. şunu öğren artık sizin gibilere burdan oy çıkmaz başka kapıya hadi..

16 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

illaki Ispartalı

objektif
15 Ekim 2015 Perşembe 08:55

Bizde sayin Yüce'ye diyoruz ki “Birgün olur elbette doğar şems-i hakikat Hiç böyle müebbed mi kalır zulmet-i âlem" Guzel günlere sadece 15 gün kaldı. Demirel ile mektuplasmalarinizin anı olduğu gibi Ispartadan adayliginizda bir anı olarak kalacaktır. Biz oy verecek bir Ispartali buluruz.

14 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dyp

ARSLANLI
15 Ekim 2015 Perşembe 08:09

Said beyin DYP li olduğu dönemde ısparta da DYP li olmayan varmıydı.

20 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

adam

derya
15 Ekim 2015 Perşembe 07:51

Bir müslümanda olması gerekenler onda bulunmaktadır.İçkisi yok,kumarı yok.adam gibi adam.

7 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla