visitor analyticsvisitor analytics

SADECE 1-2 ŞİKAYET ALDIK

SADECE 1-2 ŞİKAYET ALDIK
18 Eylül 2016 Pazar 15:06

SADECE 1-2 ŞİKAYET ALDIK

TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Süreyya Sadi Bilgiç,Kanal 32'nin en çok izlenen televizyon programı Basın Kulübünde konuştu.

Isparta’nın, bu işi en titiz şekilde yerine getiren illerin başında geldiğine dikkat çeken Süreyya Sadi Bilgiç, “15 Temmuz’dan sonra başlamadı. Martta yapılan operasyonla başlamış görünüyor olabilir. Ben kendi adıma baktığımda çok uzun zaman önce başladı. Üniversite içerisinde rektörlük seçimleri ve sonrası süreç. Kalkınma ajansı içerisinde yaptığımız kavga ve mücadele herkesin bildiği bir konu” dedi.

Üniversite cephesinden bakıldığında ise Türkiye’de üniversiteler içerisinde bu konuda en tutarlı olanın SDÜ olduğuna vurgu yapan Milletvekili Bilgiç, “süreci son derece titiz bir şekilde belirlenen kriterleri göz önünde bulunduran üniversite SDÜ’ dür. Açığa almalar var. Bununla birlikte idari soruşturmalar yapıyorsunuz. Üniversitede açıkçası 1-2 itirazın dışında benim kulağıma gelen bir şikayet yok. Katalog evlilikleri konuşuluyor. SDÜ’ de çok sayıda çiftin olduğunu görüyoruz. Bu bir tesadüf müdür? SDÜ’ de bu mücadele bugün başlamadı. Uzun zamandır devam ediyor. Devam eden bir yargı süreci var.artık iş devletin, savcılarımızın, mahkemelerimizdedir” dedi.

akşama kadar yanmadı

yalancının mumu
27 Eylül 2016 Salı 10:10

Yalannnnn. Bimere yapılan şikayetler 20 bine yaklaşmış.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yalanın daniskası

SDÜ lü
19 Eylül 2016 Pazartesi 15:16

Sadece 1-2 şikayet almış. Yalanın daniskası. Sayın vekil rektörlük seçimlerine müdahele ettiğin gibi şimdide marifetin olan paralelci yönetimi savunmaya kalkma. Çek elini üniversiteden.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

iftiracı rantçılar

ıspartalı
19 Eylül 2016 Pazartesi 11:10

fetocular kadar fetocu olmayanlara fetocu diye iftira atan karaktersizler var en az fetocular kadar tehlikelisiniz..

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

baki beyin yazdıkları AYNEN DOGRUDUR

ıspartalı
19 Eylül 2016 Pazartesi 10:12

bakibeyin eksiklikler vargerçekten feto yetişdirdigi ögrencilerin okul not ortalamaları 90 ın üzerindedir. araştırın alınacak akademisyenler feto ekibinin notları en yüksek olanlardır ken ekibinin ögrencilerinin notlarını tam şi,şirmeleri ortada degilmidir . nasıl anlatacagız. kesinlikle sözlü sınavla akademisyen alınmalı.not ortalamaları gerçek dışıdır alan bazında olmalı. teç çare yoksa fetocuları akademisyen yaptınız şimdiye kadar.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ne temizliği

Baki yeşil
19 Eylül 2016 Pazartesi 09:24

Bas bas bağırıyoruz,asıl fetoş tuzakları öyp illerde bunlar nasıl yerleştirildi geçmişe dönük bi tarama yapın duyumlara göre ales ve mezuniyet ortalamalarını bilinçli yüksek yazdılar yerleştirme bittikten sonra gerçek notların düşük olduğu görülünce YÖK teki bazı fetoşcu hocalarla işi hallettiler,y.lisans,dr a tezleri ve jürileri danışman hocalar aracılığı ile ayarlanıyor. Jürinin tamamı dışardan gelsin, dr.ada jüri sayıları artırılsın danışman hoca jüri dışı kalsın sayın m.vekilim YÖK ü uyarın.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetöcüler nerede?

mazlumun ahı
19 Eylül 2016 Pazartesi 08:57

Partilerin içinde de fetöcülerin olabileceğini unutmayalım.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kara propaganda ekibi

iftiracılar
19 Eylül 2016 Pazartesi 03:04

belli bir grup var yorumlar hep aynı konuyu başka yerlere cekip feto ile en cok mücadele verenleri yok etme cabası içinde olan tamamamen menfatleri için varolan insanlar(!!! insan görünümlüler) grubu. kısacası en az paralelciler kadar tehlikelisiniz. allah size ve sizin gibilere izin vermesin

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ya bu haberi kaldırın yada yorumları yayınlayın

SDÜ
19 Eylül 2016 Pazartesi 00:40

Sayın vekil, idari tedbirleri bilinçli olarak almayarak Fetö beyin takımı liderini yurt dışına kaçırtan bu rektörün atanmasına siz neden oldunuz. Vekil olarak devleti de kandırıyorsun

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

retorik

retorik
18 Eylül 2016 Pazar 23:05

sayın bilgi recep özelde zamanında ibicioğlu için kulaklarını tıkamıştı. lütfen size ulaştırılan belgelere kulaklarınızı tıkayıp göz ardı etmeyin.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Üniversiteler temizlenmek isteniyorsa

vatandaş
18 Eylül 2016 Pazar 21:15

Üniversiteler kurum dışı denetime açık olmadıkça fetöcüler asla temizlenmez.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla