visitor analyticsvisitor analytics

ÖZEL O İDDİA'YA YANIT VERDİ !

ÖZEL O İDDİA'YA YANIT VERDİ !
15 Eylül 2014 Pazartesi 16:17

ÖZEL O İDDİA'YA YANIT VERDİ !

AK Parti Milletvekili Recep Özel, İl Genel Meclisi MHP Grup Sözcüsü Kerem Araz'ın iddialarını yalanladı. AK Parti Isparta Milletvekili Recep Özel, Akdeniz'in cuma günkü sayısında 'İslamköy'e Ekmeleddin İhsanoğlu cezası mı' başlığıyla yer alanve İl Genel Meclisi MHP Grup Sözcüsü Kerem Araz'ın iddialarının yer aldığı haberle ilgili yalanlama yaptı. İslamköy'ün suyunun kesilerek Harmanaören Köyü'ne verildiği yönündeki iddiaları yalanlayan Milletvekili Özel,

 "Atabey’in Kısık Vadisi suyunun İslamköy'den kesilerek Harmarören Köyü'ne verildiği bilgisi ve beyanatı kesinlikle yanlıştır. İslamköy'ün suyu kesilmemiştir. Aksine İslamköy Muhtarı Atabey tarafı vanaları kırarak ilçenin 3gün susuz kalmasına neden olmuştur. Harmanören Köyü'ne de bu sudan verilmektedir. Ortada herhangi bir su problemi yoktur" diye konuştu.

vekil boş işlerle uğraşma iş yap

asilaraslı
03 Kasım 2014 Pazartesi 20:20

atabey belediye başkanı tevfik atasoy yanlış ve yanlı haberlerle kamuoyunu yanıltmaktadır tevfik atasoy hem vekili hem kamuoyunu yanıltmakta hemde partiyi böyle boş iftiralarla zedelemektedir. işin gerçeği bu olmayıp benim bildiğim isl****öy muhtarı v****arın yerini bile bilmez onun karakterini herkes bilmektedir. milletin vekili böyle asparagas yalan haberlerle uğraşmayıp işine bakmalıdır.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Boş İşler Vekili,

Ak Partili 32
23 Eylül 2014 Salı 12:49

Eğer v****ar birileri tarafından kırılmışsa,kırına yazıklar olsun.Ancak sayın vekil;bu tür boş işlerle yani şu onu demiş,bu onu yapmış demekten ziyade,Isparatnın gerçekci sorunlarına eğilerseniz daha iyi olacağı kanaatindeyim.Maalesef bu sorunların yanından daha geçemeyeceğiniz herkes bildiği gibi sizde biliyorsunuz.Çünkü sayın vekil sizde bu sorunları çüzebilecek irade ve güç yok.Bir bakanla dahi oturup,Isparaya şu yenilikleri getirmek istiyorum dahi demekten acizsiniz.Sadece devletin yapması gereken hizmetleri sanki sizin sayenizde yapıldığını göstermeniz Ispartalanın aklı ile dalga geçmekten başka bişey değil.SAYGILARIMLA,

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

CEVAP

VEKİL
21 Eylül 2014 Pazar 11:42

BU SİYASETİ BİR BEN ANLAMIYORUM HERHALDE, İL BAŞKANI İLÇE BAŞKANI VARKEN, MİLLETVEKİLİ ÇIKIYOR, İL GENEL MECLİS ÜYESİNİN SORUSUNA CEVAP VERİYOR. YOKSA MİLLETVEKİLİ BASIN SÖZCÜSÜMÜ

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Biz Seninleyiz Vekilim

Araslı
15 Eylül 2014 Pazartesi 18:06

Ağzına sağlık vekilim. Atabeyin yolunu bile bilmeyenler hiç konuşmaya hakkı yoktur. Arasın suyu kesildiğinde neden tepki göstermemiş bu şahıs. Sonuna kadar seninleyiz vekilim.

3 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla