visitor analyticsvisitor analytics

ÖN SEÇİMİN ARDINDAN İŞTE ADAYLAR

ÖN SEÇİMİN ARDINDAN İŞTE ADAYLAR
29 Mart 2015 Pazar 20:31

CHP Isparta İl Başkanlığı üyelerine mesaj atarak sonuçları bildirdi.

CHP'de yapılan ön seçimin ardından en çok oyu 4 aday ise şöyle; Kesin olmayan sonuçlara göre 

  1.sıra Milletvekili Adaya İrfan Bakır Bin 267 oy aldı. 

  2. sıra Milletvekili Adayı İsa Önder Dinçtürk Bin 103 oy aldı.

  3.sıra Milletvekili Adayı Mustafa Ceyhan Bin 017 oy aldı.

  4. sıra MilletvekiliAdayı İzzet Beydoğan ise 727  oy aldı.

CHP

CHP
31 Mart 2015 Salı 09:43

HİÇ OY VERMEDİĞİM VE VEREMİYECEĞİM BİR PARTİ İDİ AMA CEYHAN YÜZGARI ESİNCE BEN VE CEVREMDEKİ ÇOK KİŞİ VERECEKTİ OY BU PARTİYE, VE CHP CEYHAN İKİNCİ SIRAYA OTURSAYDI KESİNLİKLE CHP İKİ VEKİL YOLLUYACAKTI AMA ŞİMDİ NE YAZIK Kİ BİR VEKİL BİLE ZOR GİDECEK İKİNCİ SIRADAKİNİN HİÇ ŞANSI YOK ZATEN ONUN İÇİNDE HİÇ YORUM YAPMA LUZUMU DUYMADIM.....

2 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

yalvac

milliyetci
30 Mart 2015 Pazartesi 21:08

yalvac ın insanı milliyetci oldugunu ispatladı

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

CHP İÇİN ÇALIŞALIMDA 4 YIL BOYUNCA DÖVÜNMEYELİM

CHP GEÇMİŞİYLE ÖVÜNENLER
30 Mart 2015 Pazartesi 14:42

CHP geçmişiyle övünen kardeşlerim yada yoldaşlarım,yurttaşlarım. Atatürk diyorki'' En iyi vatanperver işini en iyi yapandır'' yine diyorki'' Vatan söz konusu ise gerisi teferuattır'' Şimdi çalışma zamanı. Çalışalım ki 4 yıl boyunca dövünmeyelim.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

demokrasi bu mu...

noname
30 Mart 2015 Pazartesi 14:02

CHP gibi değerlerine inandığım bir partide bile, sadece bir tane değerli aday çıkıyorsa durum vahim demektir. Çoğu kişi, göz boyamalara yenik düşmüş anlaşılan. Atatürk'ün partisinin geldiği son nokta buysa, vay halimize.

1 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

demokrasi bu

öğretmen
30 Mart 2015 Pazartesi 10:12

ha şöyle **** oy açık sayım kutlarım seni chp eğer halk adamı irfan bakırla birlikte değerli bir insan olan isa dinçtürk meclise diyoruz haydi ısparta en az iki halkın vekili meclise kavgacıları bırakın

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

2+2+2=6

Basketci
30 Mart 2015 Pazartesi 09:33

Helal olsun İrfan beye. Ispartada CHP şimdi 2 çıkarır. MHPliler de 2 kesin diyorlar. AKP zaten, 3'ü zorlar orada kalır ve 2 iki çıkarır. Kardeş kardeş 6 (altı) vekil meclise giderler..:) Zaten kontenjanımız da 6 (altı) değil m.? :)))

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

HDP barajı geçerse ne olacak?

malumun ilamı
30 Mart 2015 Pazartesi 09:29

AKP bütün doğu illerinde beleşten aldığı millet vekili sayısını da sıfırlamış olacak.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

mhp zaten 2

chp 2
30 Mart 2015 Pazartesi 09:27

muhtemelen AKP Isparta'da da sıfırlanacak.

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

VELEVKİ

AK PARTİLİ
30 Mart 2015 Pazartesi 09:21

Ön seçim Ak Partide de olsaydı, şuan ki sayın millet vekillerimiz kaç oy alırdı acaba. Ha bu arada CHP'li olmasam da böyle bir uygulama yaptığı için tebrik etmek lazım.

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Güle Güle

sertce
30 Mart 2015 Pazartesi 09:01

Güle Güle Nevzat Güle güle,CHP nin bu sonucundan sonra,Nevzat KORKMAZ a güle güle diyelim artık.Çünkü Yalvaçtan İrfan BAKIR olduğu Müddetce,MHP dende NEVZAT ı artık aday edemezler,yok illede aday edeceğiz derlerse,yine nevzat Meclis dışına yolcu.O yüzden Güle güle Nevzat diyoruz.Gerçi ONUNDA ÇOK UMURUNDA DEĞİL YA.

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

bende

sertce
30 Mart 2015 Pazartesi 08:43

bende İrfan BAKIR diyorum.Yıllarımızı verdik MHP ye fakat,adam yerine konmadık hiç.Yeter artık geçen sefer CHP nin oyları neden arttı diyen MHP liler Nevzat KORKMAZ a sorun şimdi yine onu koyun bir Milletvekilide çıkaramayacağız.

11 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAH

İŞTE BU
30 Mart 2015 Pazartesi 08:40

SAYIN İRFAN BAKIR TEK BAŞINA ISPARTAYI TEMSİL EDER BAŞKA YERDEN ADAYA İHTİYAÇ YOKSOYSAL MİLLİYETÇİ ÇALIŞKAN LİDER İRFAN BAKIRYOLUN AÇIK OLSUN NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vekil

sengetli
30 Mart 2015 Pazartesi 08:02

irfan beye hayırlı olsun.

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Biz emeklleri unutma !

Emekli
30 Mart 2015 Pazartesi 06:24

Kavgasız, düzeyli ve demokrasi şöleni şeklinde geçen ön seçim için bütün aday adaylarına teşekkür ederim. Sadece CHP lilerin değil diğer bütün partlerin de ****et iyi bildiği adam gibi adam İRFAN BAKIR , artık ne yapacağını anlatma zamanı. Emekliye gerçekten 2 adet ikramiye verecek misiniz ? Her mahallede kahve toplantısı yapacak mısınız ?

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayırlı olsun

Yalaveçli
30 Mart 2015 Pazartesi 01:55

Nihayet kafalar çalıştı. İrfan abi oldukça kaliteli birisi. Çok mütevazi, dürüst ve çalışkan. Tıpkı Tuncay Engin gibi. Birlikte çok iyi çalışacaklardır. İnşallah ikiside vekil olur Isparta tümden kazanır.mIspartanın AKP li vekile aslında ihtiyacı yok, olanlardan da bi hayır görmedi. Ispartalı akıllı olup iki kaliteli büromratını da meclise taşımalıdır.

20 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

chp ıspartada şampiyon

gürsel özmen
30 Mart 2015 Pazartesi 00:38

irfan bakırın yalvacdan isa dinçtürk ünaksudan olması 2 millet vekili cıkarma şansını artırmıştır .her ikisinede hayırlı olsun diyorum.

17 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

3600 CHP üyesi

Bırakın şu tuncay engini
29 Mart 2015 Pazar 22:37

Chp yaptığı ön seçimle seçim öncesi prova yaptı. MHP ön seçim olsa Tuncay engin 100 oy alamaz. Facebook tan lüks kahvaltı vve yemekleri paylaşmaya benzemez. Seçim gönüllü çalışma işidir. Kişinin içinden gelir. Halis niyet önemlidir. Ak parti elinde makamı alınca MHP olmaya benzemz. Yani Elin şeyi ile gerdeğe girilmsez! Önce kendin partini partindeki insanlarda seni seveçek. Bu sabahtan akşama olmaz. Anlayın artık.

11 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

teprik

MEHMET BOYACI
29 Mart 2015 Pazar 22:29

yuce adalet olması gereken saygılar cünkü öncede bunun hakkıydı saygılar

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

OKUI

HATA yorum sahibi
29 Mart 2015 Pazar 22:28

Hata başlıklı yorum sahibi; millet vekilliği kavramını ve demokrasi kültüründen nasip almadığın belli. Delegelerin tercihi bu! Sen CHP oy vermek zorunda değilsin. Allah ın izni ile CHP bu seçimde 2 vekil çıkaracak. Oy kullanan delegeler vve gönüllüler bunu yapacak! Senin gibi tiplere rağmen...

14 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

MHP yalvacı boş bırakmamalı

MHP Yalvacı boş bırakmamalı
29 Mart 2015 Pazar 22:16

İrfan Bakırın 1. sıra olduğu listeye karşı MHP yalvactan güçlü bir aday çıkaramazsa İrfan Bakır o bölgede sağ oyları ****ürür

15 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

GERÇEKTEN HALK ADAMI

HAYRİ
29 Mart 2015 Pazar 22:13

BU GÜNE KADAR CHP PARTİSİNE HİÇ OYUM NASİP OLMADI. AMA İRFAN BAKIR İÇİN İLK DEFA OYUM CHP YE. İNŞALLAH HAYIRLI OLUR

18 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ZAFER

NELER OLACAK GÖR
29 Mart 2015 Pazar 22:02

BU TABLO ZAFER YAZAR ZAFER

19 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

anadolu insanı

gurbetçi
29 Mart 2015 Pazar 21:54

irfan bey anadolu insanı.bizden biri ilimize ülkemize hayırlı olsun.

18 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hata

Hata
29 Mart 2015 Pazar 21:19

Bu liste ile CHP aday çıkartamaz. Masaya yumruğunu vuracak Mustafa Ceyhan gibi bir aday göndermeliydi meclise. Ama hep karalama bel altı burma çabaları.. yazık ki ellerindeki fırsatı kaçırdılar. Tanıdık seçimi oldu. CHP bu yüzden iktidara gelemez.

13 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla