visitor analyticsvisitor analytics

MİLLETVEKİLİ BİLGİÇ REFERANDUM İLE İLGİLİ KONUŞTU

MİLLETVEKİLİ BİLGİÇ REFERANDUM İLE İLGİLİ KONUŞTU
12 Şubat 2017 Pazar 15:03

MİLLETVEKİLİ BİLGİÇ REFERANDUM İLE İLGİLİ KONUŞTU

PartiMilletvekili TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Süreyya Sadi Bilgiç, Isparta'dan yüzde 85 oranında evet çıkacağını gördüklerini söyledi. Partisinin İl Danışma Meclisi Toplantısı'nda konuşan AK Parti Milletvekili TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Süreyya Sadi Bilgiç, referandum vurgusu yaptı. Bilgiç, " Referandum öncesi bu 15 yıla AK Parti iktidarı neler sığdırdı hangi alanlarda reformlar yaptı bunu hatırlamak lazım.  Geçmişte vatandaşımızın nasıl baskı altında tutulduğu kendi inanç sistemini istediği şekilde yaşamadığını insanların özgürce düşünceleri söylemedikleri günleri yaşadık. Bunlar geride kaldı Vesayet sistemlerini tamamını alıp götürüp tarihin karanlıklarına gömdük.Geride kalan tek bir vesayet sistemi var. Onu da 16 Nisan’da o karanlık geçmişe gömüp bu ülkenin idaresinin temsilini tamamen millete vereceğiz. Ulaştırmadan sosyal güvenliğe, sağlıktan dış politikaya hayatın tüm alanlarında sosyal politikalarda büyük reformlar yaptık. Devletimizin soyla devlet olmak ilkesi ilk kez AK Parti iktidarıyla gündeme geldi. İlk kez devlet millet için vardır diyerek toplumun yardım ihtiyacı duyan kesimlerine devletin şefkat elini uzattık. Bu kesimler geçmişte de vardı ama onları gören yoktu. Bu Millet sabahın erken saatlerinde hastaneye girip sıra alacak muayene olarak şansı varsa eğer olamazsa aynı manzara ertesi gün tekrara yaşayacaktı. Şimdi Isparta’ya Şehir Hastanesi yapılıyor. Keçiborlu izin de 10 yataklı Devlet Hastanesi 2017 programına alındı.Bunu da ilk kez açıklıyorum. ABD’de 230 senede 45 başkan bizde 100 senede 65 hükümet kurmuşuz. Orada başkan en fazla iki sefer seçiliyordu. Türkiye’de bir genel başkan gelince inmiyor. Rahmetli Demirel 6 sefer gitti, 7 sefer geldi. 40 yıl siyasette kaldı. Doğduk Demirel, büyüdük Demirel, öldük Demirel deniyordu.Şimdi partili Cumhurbaşkanı gelsin iki dönem yapsın ve gitsin böylece siyasette değişimin önü açılmış olsun. Bu güne kadar toplum değişik kesimlerinin eleştirdiği sancılı süreçleri bu değişikle ortadan kaldırıyoruz. Güçler arasındaki kuvvetler ayrılığını bu sistemle kesin olarak hayata geçiriyoruz.Cumhurbaşkanımız isteriz ki 50 sene bu ülkeyi yönetsin. Mevcut sistem buna imkan veriyor, ama yeni sistem buna izin vermiyor. Yürütmede çok başlılığı ortadan kaldırılıyor. 16 Nisan referandumuyla eğer Cumhurbaşkanını milletin istemediği işler yaparsa Meclis’in fesih yetkisi var. Meclis öyle bir güçlendiriliyor ki yasama ve yürütme sürecinde daha etkin olacak” dedi. Bilgiç,referandumda Isparta’dan yüzde 85 oranında evet oyu çıkacağını gördüklerini söyledi.      

Hayri Kulakçı
13 Şubat 2017 Pazartesi 15:47

Bilgiç rüya görüyor dicem ama burası Türkiye ve herşey mümkün, heryer ellerinde emirlerinde 85 de çıkar 95 de

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Neden gecikti?

Seçmen
13 Şubat 2017 Pazartesi 15:01

Fetönün siyasi ayağı açıklansın artık, kim kimdir bilelim. Antalyadan Burdurdan Ispartadan fetöcü milletvekilleri var mı? Ispartadaki fetöcüleri Ankaradan kimler koruyor? Her tarafta temizlik olurken Meclis temizliği neden gecikti?

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAYIRRR

OKTAY
13 Şubat 2017 Pazartesi 11:37

DÜNE KADAR TABANA İNMEYEN BİLĞİÇ BÜYÜKŞEHİR BELEDYE BAŞKANI OLACAK OSMAN ZABUN MİLLETVEKİLİ OLACAK.. HAYIR DIR VEKİL BU NEYİN KAFASI ISPARTALI SAFTIR NEYE EVET DEDĞİNİ BİLMEZ BURDAN EVET CIKARSADA SENDE BAŞKAN OLURSUN SALLA GİTSİN SEN ISPARTALIYI

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ozaman 16 Nisan

A.A.
13 Şubat 2017 Pazartesi 11:28

bu açıklama şu demek oluyor 16 nisana kadar hayırcıları vatan haini ilan ederseniz %200 evet oyu çıkacak çalışmaya gerek yok ozaman dört koldan oy toplamanın anlamı yok devletin imkanlarını boşuna harcamayın yazıktır günahtır şimdi hükümet ayrı profaganda yapacak reisi cumhur il il dolaşıp oy toplayacak ne gerek var.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

büyükşehir

oktay32
13 Şubat 2017 Pazartesi 11:21

SAYIN VEKİL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI OLACAKSIN İLBAŞKANI OSMAN ZABUN MİLLETVEKİLİ OLACAK BUNUN İÇİNMİ SANA EVET DİYECEĞİZ ???NEDEN HALA GÖREVDE YUSUF ZİYA GÜNAYDIN ? ONUN İÇİNMİ EVET DİYECEĞİZ??? COK AKILLISIN.NEDEN??ISPARTALI SİYASETİ BİLMEZ.YİNEDE ARKANDAN GELİR ..SEN RAHAT OL. SEN HİÇ ARKASINDAN GELEMESENDE BU ISPARTALININ ONLAR SENİN ARKANDAN GELİR YATA YATA BELEDİYE BAŞKANI OLURSUN AMAAAA ASLA SEN ISPARTALININ ARKASINDAN GİTME İŞLERİNİ YAPMA ISPARTA HALKININ TABANINA İNME GEREKYOK

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cemil
13 Şubat 2017 Pazartesi 09:57

İşkembeden atmış

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

TAŞERON

MESUT GÜN
13 Şubat 2017 Pazartesi 09:52

HAYIRRRRRRRRRR

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

?
13 Şubat 2017 Pazartesi 07:42

Ne eveti

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mekan önemli

Barış
12 Şubat 2017 Pazar 23:44

Sayın vekil bu anketi AKP il binası içinde yapmış galiba.

13 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ARTIK HAYIIIIIIR !

vatandas
12 Şubat 2017 Pazar 23:28

AKP´LILER BILE EVET DEMIYOR BU REFERANDUMDA! BIZ OY VERDIK , 15 YILDIR ÜLKE YÖNETIMINDE YETKIYI SIZE VERDIK SIZ BIZE NE VERDINIZ YETER ARTIK! HER SEYDE YANILDINIZ, BALYOZ , ERGENEKON DAVALARINDA, ACILIM KONUSUNDA , 3Y YOLSUZLUK, YOKSULLUK, YASAKLAR, KOMSU ÜLKELERLE SIFIR SORUN , ESAD KARDESIMIZDI ( SIMDI DIKDATÖR), FETÖ MUHTEREMDI ( SIMDI TERÖR), ILIMLI ISLAM, BOP PROJESI; ARAP BAHARI (KOMSU ÜLKELER OLDU KAN GÖLÜ) VE BIZIM EVLATLARIMIZIDA ICINE ALMAYA BASLADI BU KAN GÖLÜ ......HAYIIIIIIIIR !!

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kime neye çalışıyor

Halk
12 Şubat 2017 Pazar 22:58

Sayın vekilim sen önce asıl fetöcüleri koruyup kollayan , bunu kamufle etmek ve sayıyı fazla tutmak için ilgisiz alakasız insanları uzun zamandır halen açıkta tutan ve seninde referans olduğun şu SDÜ rektörüyle konuşsanda şu zulme artık son verse. Aksi takdirde siz EVET için çalışırken SDÜ rektörü HAYIR için çalışıyor.

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bilen duyan

Vatandaş
12 Şubat 2017 Pazar 21:57

Peki Fetö konusunda ne düşüyormuş?

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Güzel ülkemi TÜRK,ler yönetmesi için HAYIR

Demokrasi
12 Şubat 2017 Pazar 21:47

bizde üç oy var ve vatandaşlık görevimizi yerine getirmek için sandığa gideceğiz Rabbimin izniyle kullanacağız çünkü Ülkem için,evlatlarımızın geleceği için, yeni bir fetücüler doğmaması için.

8 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cesars
12 Şubat 2017 Pazar 21:32

Yalvaçla ıspqrta merkez hayır çıkarsa olay bitmiştir geçmiş olsun akpye. Milleti aptal sqnıyorlar 600 vekile 18 yaşında zengin züppe vekil olucak. Bende evet dicem aptal değilim koyun hiç değilim

17 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gül cemal
12 Şubat 2017 Pazar 20:29

%85 hayır görünüyor o nedenle tutuştular. Hayırda hayır vardır. Hayırlı günler. :)

16 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kenan Doğulu
12 Şubat 2017 Pazar 19:58

%85 gerçekten mantıklı bir tahmin olmuş.. Telaş yapıp hayır diyen adamları işten artırmanıza gerek yok o zaman..

18 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vvvv

vvv
12 Şubat 2017 Pazar 19:46

sayın vekil toki ne oldu ordan tık yok halk onu bekliyor ve kandırıldıgını duşunuyor

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ambar

srat
12 Şubat 2017 Pazar 18:56

aç tavuk kendini darı ambarında sanırmış.

17 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

boş laf

atın bakalım
12 Şubat 2017 Pazar 17:42

demirel zamanında tek başına 60 yıllarda ülkeyi % 6.5 büyütmüştü.geçin bunları.ön seçimde kaç kez 1 sırada oldunuz.il başaknı seçimle gelmediki.tek aday yaptınız.ilçenizde bile bbp belediyeyi kazandı.

17 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ali İmran
12 Şubat 2017 Pazar 17:17

%85 göründüğü için mi Meydanlarda vaatlere başladınız.

18 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kıraç
12 Şubat 2017 Pazar 17:15

Komik şey seni :)

14 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla