visitor analyticsvisitor analytics

MİLLETVEKİLİ BİLGİÇ EĞİRDİR'DE

MİLLETVEKİLİ BİLGİÇ EĞİRDİR'DE
13 Ekim 2015 Salı 14:14

AK Parti Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, 1 Kasım'da yapılacak genel seçim öncesinde çalışmalarını sürdürüyor. Hergün ilçe ve köylerini ziyaret eden Bilgiç'in bugünki durağı Eğirdir ve köyleri oldu.

AK Parti Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, Eğirdir’de elma bahçelerinde elma toplayan vatandaşları ziyaret etti. Vatandaşlarla hasbıhal etmekten mutluluk duyduğunu belirten Milletvekili Bilgiç, “Türkiye’nin yıllık elma üretiminin yaklaşık yüzde 25’lik bir dilimini Eğirdir karşılıyor. Dolayısıyla Eğirdir Isparta’nın her şeyi” diye konuştu.

Eğirdir’in dünyada ve Türkiye’de her yönüyle büyük bir önemesahip olduğunu belirten AK Parti Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, “Yedi renkli gölümüzün yer aldığı Eğirdir’imiz, Türkiye’nin ikinci büyük tatlı su kaynağı, içinde yetişen kerevitten levreğe kadar birçok balık türüyle, tertemiz plajıyla, artık dünyanın tanıdığı elmasıyla ünlü. Biz desiyasi aktörler olarak Eğirdir’in dünyada yapmış olduğu ismi daha da geliştirmek için çalışıyoruz. Isparta’mız yıllık 700 bin tonun üzerinde elma üretimi yapıyor ve ihraç ediyor. Büyük bir işleve sahip kurduğumuz soğuk hava depolarıyla üretilen elmalar artık daha sağlıklı bir şekilde dağılıyor. Biz bütün bunlardan mutluluk duyuyoruz” diye konuştu.

AYNI ACILARI YAŞAMAYALIM

Geçtiğimiz yıl elma toplamak için bindikleri midibüsün devrilmesi sonucu 18 vatandaşın hayatını kaybettiği kazayı hatırlatan Süreyya Sadi Bilgiç, “Bir daha aynı acıları yaşamak istemiyoruz. Sizler bizler değerlisiniz.Burada çok ciddi bir emek ve çaba söz konusu. Bunları görmezden gelemeyiz.Dolayısıyla biz gereken önlemleri alıyoruz. Buraya elma işçilerini taşıyan şoförlerden de aynı hassasiyeti bekliyoruz” dedi.








Sayın Vekilim çevre yolu

Vatandaş
14 Ekim 2015 Çarşamba 13:23

Okullar açıldı. Sabah trafiği berbat. Sayın vekilim migros kavşağından oktay petrole kadar lütfen bir gidin. ya arkadaş hangi çağda yaşıyoruz. nasıl bir yol tamiri bu nasıl bitmez bir yol inşaatı.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

O ELMA BAHÇELERİ HEP ORDAYDIDA HAYIRDIR SİZ YENİMİ GÖRDÜNÜZ

Adnan
14 Ekim 2015 Çarşamba 11:11

Elma bahçelerindevi vatandaşı ziyaret ettinizde ne konustunuz, ne vaatlerde bulundunuz? 13 yılda bisey yapmadık seçim geldi aklımıza geldiniz mi dediniz? O bahçelerde bol bil elma yiyip aracların bagajını elma ile doldurmaktan başka ne yaptınız? Elmacılar tüccarların elinde oyuncak oluyor, şimdiye kadar ne çözüm buldunuz?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yol

sengetli
14 Ekim 2015 Çarşamba 09:12

sayın vekil.iyi gezin bakalım seçim zamanı malum tabi. iyide çevre yoluna bi ininde bakın bakalı.yolun haline.ne zaman asfaltlanacak.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AĞLARSA ANAM AĞL......

SÜLEYMAN BAŞAR
13 Ekim 2015 Salı 17:39

KİMİ SEÇİM DERDİNDE KİMİ GEÇİM DERDİNDE KİMİ CAN DERDİNDE.TEMMUZ 2015 DEN BERİ TERÖR NEDENİYLE ÖLENLERİN SAYISI 300 GEÇTİ.SAYIN VEKİLİMİZ KÖYLERİ DOLAŞIYORSUNUZ HİÇ BU KONULARI GÜNDEMİNİZDE GÖREMEDİK.BEŞ YIL BİRŞEY YOK SEÇİM GELDİ BOL VAAT.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla