visitor analyticsvisitor analytics

MHP SAFLARINA KATILIYOR!

MHP SAFLARINA KATILIYOR!
12 Mayıs 2016 Perşembe 14:59

7 Haziran Milletvekili seçimlerinde AK Parti'den Milletvekili Aday Adayı olan ancak listeye giremeyen Av. Murat Çağrı Yıldız, MHP saflarına katılıyor.

20. Dönem Doğru Yol Partisi'nden Isparta Milletvekili olan daha sonra Ak Parti MKYK üyesi görevinde bulunan ve 2013 yılında hayatını kaybeden rahmetli Halil Yıldız'ın oğlu Avukat Murat Çağrı Yıldız, MHP'ye geçiyor. MHP İl Başkanlığına müracaatta bulunan Yıldız, artık MHP'de siyaseti sürdürecek.

MHP İL Başkanı İsa Yalçın'ın ise önümüzdeki günlerde açıklama yapması bekleniyor. 

Murat Çağrı Yıldız, 7 Haziran seçimlerinden AK Parti'den aday adayı olmuş ancak listeye girememişti. 

Aferin çağrı

Ali Bilir
12 Mayıs 2016 Perşembe 23:58

Çağrı seni tebrik ediyorum. Seni MHP nin yeni dönemde il başkanı olacağı söylentilerini çok öncelerden duymuştum. Hislerimde yanilmadığımı anladım hakkımda hayırlısı olur çağrı başkan

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

İstemiyoruz

Avukat siyasetçiye Hayır
12 Mayıs 2016 Perşembe 22:25

hırsızı katili savunmak için taraf değiştirenlerin siyasette taraf değiştirmesi normaldir. Avukatların siyasete girmesini istemiyoruz Milletvekilleri siyasal bilimlerden mezunlardan iyi derecede Yabancı dil bilenlerden seçilsin

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yenilik

Ahmet
12 Mayıs 2016 Perşembe 22:00

Bu arkadaşın ailesinin ve kendisinin geçmişi ülkücü camiadan gelmekte.Ben hiç yadırgamadım.Rahmetli babasını Merhum Başbuğ Ispartaya gelerek elinş kaldırıp destek istemiştir.Ak Parti belli bir zümrenin siyaset yaptığı parti. Onların haricinde kimseye nefes aldırmazlar.

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Deniz Feneri

Ali Bilir
12 Mayıs 2016 Perşembe 20:45

Pazarköylü Deniz Feneri Nazmi unutulmasın

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Secilseydin

Ali
12 Mayıs 2016 Perşembe 19:17

Ak Partiden secilseydin MHP'ye geçecek miydin?

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

YENILIK

YENI
12 Mayıs 2016 Perşembe 17:01

YENILIK HERZAMAN İYİDİR

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

BABASININ YOLUNU ŞAŞIRAN7

BAHTİYAR SÖYLEMEZ
12 Mayıs 2016 Perşembe 16:27

ÇAĞRI YILDIZ MİRAS HUKUKU HK ACABA NE BILIYOR? BABASININ MIRASINDAN KENDİ PAYINA NE DÜŞMÜŞTÜR?BABASININ BIRAKTIĞI BORÇLAR HK BİLGİ SAHİBİ MİDİR? TEMİZ SIYASET BABASININ BIRAKTIĞI PİSLİKLERİ TEMIZLEMEKLE EŞ DEĞERDE MİDİR?ISPARTA BIR AVUÇ YER.SN ÇAĞRI YILDIZ ETRAFINA BAKMALI VE BABASININ ARKASINDAN LAF ETTIRMEMELI DEGIL MİDİR?ANLAYANA SİVRİ SİNEK SAZ ANLAMAYANA DAVUL ZURNA AZ.

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

AKPden bir YILDIZ kaymış

Objektif
12 Mayıs 2016 Perşembe 16:24

Babası DYP ve AKPde siyaset yapmış, oğluda AKP de şansını denemiş şimdide MHPye gelmiş, bu siyasi döneklik değilde nedir? MHP'de Vekiladay adayı olur oradada sıralamaya giremezse hoop CHP ne güzel değilmi. MHPde Milletvekilliğine defalarca kat lıyakat sahibi insanların olduğunu bilsin. MHPye biraz emeği geçsin her kademesinde vazife yapsın bakalım dayanabilecekmi. Hoş gelmiş sefalar getirmiş.

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tam avukat

Mürsel
12 Mayıs 2016 Perşembe 16:21

Tabi gördü rüzgarın döndüğünü. Bu avukat milleti.

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla